Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod tyjo » 03 bře 2013, 21:15

To : wochomurka. Ty neznám pravidlo, že ženská a motorka, teda skůtr se nepůjčuje :mrgreen:
KYMCO AGILITY CITY 125 - Diamantová bílá, r.v. 2011. Aktuální tuning Válec NARAKU 160 ccm, aktuálně krásný bílý kufřík :-)
Mobilní světla a zvuk http://www.mobishow.cz -Zajišťuji světelnou laser show a DJ pro svatby, party a věčírky.
Uživatelský avatar
tyjo

500+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 544
Registrován: 10 čer 2011, 07:00
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: KYMCO CITY AGILITY 125 - bílá r.v. 2011
Tuning / úpravy: Válec NARAKU 160 ccm, reflexní proužky, kufr, reflexní vesta :-), Kamera MAGICAM SD21 v záběhu.

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod malagelo » 03 bře 2013, 23:15

nejvíce mě pobavilo jak říkal že skutr jede 120km/h tím teda podle mě hodně přestřelil :D :lol:
bylo jawa javeta , kentoya twinshot. Sym orbit50 velká spokojenost, Ted mám Hondu SH125
malagelo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 98
Registrován: 25 bře 2012, 10:28
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Sym orbibt50. Nově HONDA SH125
Tuning / úpravy: hlavně do práce ,

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod forester » 03 bře 2013, 23:22

tyjo píše:To : wochomurka. Ty neznám pravidlo, že ženská a motorka, teda skůtr se nepůjčuje :mrgreen:

A ešte si zabudol na fajku :mrgreen:
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,40 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,76 tis km
Honda Forza 300, 2018, 6 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 424
Příspěvky: 4345
Registrován: 14 čer 2010, 15:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod wochomurka » 04 bře 2013, 08:11

tyjo píše:To : wochomurka. Ty neznám pravidlo, že ženská a motorka, teda skůtr se nepůjčuje :mrgreen:


OT - Mno blbě se uplatňuje nějaký pravido, když mi kámoš půjčil na svatbu svou milovanou červenou Felicii s kterou jsme si celej den odjezdili sami a nechal mě řídit svýho druhýho mazlíka Rolls Royce Silver Shadow.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod sinistre » 04 bře 2013, 08:28

malagelo píše:nejvíce mě pobavilo jak říkal že skutr jede 120km/h tím teda podle mě hodně přestřelil :D :lol:

podle mě to bral podle 125ccm motorek...taková CBR125 ti klidně těch 120 pojede, z kopce 130
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 20:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod tatík » 04 bře 2013, 08:58

taky myslím,že to nebude s tím přesedáním na větší skůtry tak horký.Když už někdo jezdil alespoň na pajdě,nějakou zkušenost má,pokud jezdí autem,tak taky.Ůplných začátečníku bez praxe na moto či v autě bude minimum.Ve svým okolí znám jen jednoho,co plánoval koupi skůtra a vzdal to.Proč?Přeci jen je to už nemalá investice a sezonní záležitost,takže se nakonec rozhodl místo skůtra a nějaké výbavy za ty peníze koupit do rodiny druhé menší ojeté auto,které bude moci využívat i jeho manželka a dcera,protože by s největší pravděpodobností na tom skůtru jezdil pouze sám.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 86
Příspěvky: 1354
Registrován: 25 bře 2011, 15:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto cca 700 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod Galls » 04 bře 2013, 09:06

Na technice brzda s plynem mi nepřijde nic divného, u skútra je to právě kvůli plynulosti. Podobné je to i s rozjezdem například na mokré trávě. Když přidám plyn, tak záběr po sepnutí spojky je už dost silný a kolo má tendenci prokluzovat a ustřelovat. Když si přibrzdím zadek, tak se plynule rozjedu i tady. Jinak, brzdění motorem je jak u čeho. Doposud mi Burgoš brzdil motorem zcela bez problémů, ale když jsem tam dal multivar, tak motorem nebrzdí skoro vůbec.
Uživatelský avatar
Galls

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2012, 16:04
Bydliště: Stroumbi
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 / 2001

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod Bud » 19 bře 2013, 10:31

tyjo píše:Ahoj,
nechci rozviřovat nějaký flame, jen se chci zeptat jak hodnotíte styl Pepy Sršně ohledně jeho slov, že skůtr po ubrání plynu nebrzdí a je třeba držet trošku po plynem a přibžďovat si ?

Myslím si, že pro začátečníky je to docela dost složité i pochopit že mám brzdit při držení třeba jen 1/3 plynu a brzdit a zatáčet, chápu to poskakování není asi to pravé, ale vše je jen o citu, já dojíždím docela často bez plynu prostě to má odpor tak netahám za plyn až ke křižovatce a pak to zamáznu.

Díky za názory.

Ahoj,
taky jsem na to koukal?! a nevím, jsem na skútru začátečník, léta jsem jezdil jen na Babettě, ale tohle se mi nezdálo. On to samozřejmě přeháněl, ale asi to nějaký smysl má, ale jen v některých situacích, snad v zatáčce, pokud jsem nesnížil včas rychlost plynem, nebo v koloně (to nevím). Jak jsem v těch pár pěkných dnech poprvé vyjel (PCX), tak jsem to zkoušel, ale zatím jsem toho rychle nechal. Tak až bude konečně hezky, tak na to zase dojde. Jak říkal Mireček: "seučit, seučit, seučit".
Uživatelský avatar
Bud

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 128
Registrován: 17 bře 2013, 15:26
Bydliště: Budweis
Skútr / moto: PCX 125
Tuning / úpravy: plexi a kufr GIVI s brzdovým světlem, zásuvka, hodinky, držák mobilu, proužky na ráfky, zámek schránky, nastavitelné páčky Bikers

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod Losky » 19 bře 2013, 11:50

no jo, jednou jsem na Banditu při výjezdu z vesnice chtěl ostře předjet auto a místo z 5 jsem tam chtěl dát za 3, ale spletl jsem se a ze 4 jsem tam dal za 2. Zadek se nepříjemně kousnul. Nedokážu si představit, jak by se s tím pohrál V2 a následně já;)
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 18:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod p@t » 19 bře 2013, 12:07

Tak tenhle popisovaný způsob jízdy používám již leta, pro neznalé: jde především o kontrolované průjezdy v zúženém prostoru. V koloně mezi auty anebo při zajíždění do prostoru stání, atd. Přibržďuje se zadní brzdou při mírném plynu. Jde o to, že se velmi zklidní mírné kmitání řidítek ( * vyrovnávání stability) oproti přidávání ubírání plynu při velmi pomalé jízdě. Jízda je potom mnohem " rovnější " a plynulejší s pocitem kontroly nad strojem. Snad to někomu pomůže ...
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 263
Registrován: 14 kvě 2010, 13:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod sinistre » 19 bře 2013, 15:07

Taky jsem to zkoušel a je to dobrá rada, ale chce to cvik. Pomůže kromě přesného manévrování také např. při vytáčení na trávě nebo blátě. Za mě můžu říct, že na tom něco je.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 20:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod LadasM » 19 bře 2013, 15:38

přesně jak píše p@t. Když jsem se nad tím zamyslel při jízdě (průjezdy kolonou, zastavování, odbočování) zjistil jsem že vlastně dělám podvědomě to samé aniž bych nad tím nějak přemýšlel. Při pomalé jízdě to výrazně zvyšuje stabilitu a manévrovatelnost skůtru.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Piaggio X Evo 400 (2012), najeto - 88450 km, k prodeji.
Honda SH125 ABS (2016), najeto - 7300 km
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 429
Registrován: 09 čer 2011, 10:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod josuk » 19 bře 2013, 16:40

já Vám nevím..nemyslel tím Pepa něco jinýho? Přece buď jedu rovně rychle nebo rovně pomalu nebo stojím ale nějaké kmitání řídítek (pokud to není rozbitý) nepozoruju.. Ve městě (ale skoro i jinde) je dobrý mít prsty na brzdách to jo, a ne hledat páčky až mi tam někdo vjede anebo já najedu do díry a dostanu kopanec do řidítek... to se pak brzdy hledají moc dlouho.
Tak jestli by se třeba Pepa nemohl ještě jednou jasně vyjádřit. Se mi zdá, že se tady trochu plete. :D
Kymco XCT 400 ABS (2016): Obrázek
X-max 250 ABS (2012): Obrázek
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 459
Příspěvky: 1025
Registrován: 14 pro 2012, 09:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: X Max na citygrip WINTER a Xciting na Diablo Rosso
Tuning / úpravy: reflexní nálepky a deka

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod p@t » 19 bře 2013, 17:12

Kmitání řidítek, jsem myslel, jako že když jedeš hoooodně pomalu, tak místo spuštěných nohou a občasných odrazů k udržení rovnováhy si pomáháš rukama přenášením těžiště na řidítka v tom aby jsi udržel rovnováhu.(to je to "kmitání"). Jako že s nima mírně kmitáš. ( a neříkej, že nekmitáš, kmitaj všichni), No a když s citem přibržďuješ zadní brzdou a přitom s citem dávkuješ mírně plyn,tak tě to jakoby vytahuje do přímého směru bez potřeby se třeba odstrkovat nohama. (Což mimochodem nepovažuju za příliš bezpečné, ale spousta skútristů jako by se s tím narodila).viz skútršňúra.Takže buď kmitáš anebo se odstrkuješ. No a potom je právě ještě ta třetí možnost o které je řeč a to že ty nohy můžeš nechat na stupačkách ( podlážce ) skútru, což je nmohem bezpečnější třeba v tý koloně mezi auty. Líp už to neumim :idea:
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 263
Registrován: 14 kvě 2010, 13:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: Jízdní styl "Alá Pepa Sršeň " v Autosalonu 2.3.2013

Příspěvekod Zeek » 09 dub 2013, 11:19

Za sebe souhlasim naprosto. V Praze pořád kličkuju mezi autama a přidržení zadní brzdy opravdu velmi pomáhá na jistější jízdu v malých rychlostech.
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Zeek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 01 lis 2012, 10:01
Bydliště: Praha, Strašnice
Skútr / moto: PCX, červená barva

Předchozí

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron