Dá se nastartovat bez baterky?

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Re: Dá se nastartovat bez baterky?

Příspěvekod sedli » 26 úno 2010, 22:46

Dá...četl jsem tady ty příspěvky okolo spálení součástí atd...nevyznám se v tom moc, elektrotechniku ve škole nesnásím(ještě že jednou za 2 týdny). Ale co já vím tak pokud nastartuju bez baterky, tak to moc proudu nedává, protože světla nesvítí naplno při volnoběhu, až s přidávajícím plynem světla pomalu svítí víc a víc..takže si myslím že se tim právě nemá co zkazit že tam neni vysoké napětí ale spíš malé.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Dá se nastartovat bez baterky?

Příspěvekod vicena » 27 úno 2010, 00:05

Nastartovat přez kabely a se starou hurá pro novou. Bez baterky nejezdit. Staré Jawky vydržely lecos, ale dneska je to všecko spočítané " na knap" .
Ten kdo má altík může mluvit o štěstí, jestliže jeho stroj takové experimenty-jako je provoz bez baterky-vydrží.
Já jsem startoval z autobaterie pod sedlem přez kabely, ale starou jsem tam měl.
Bylo to trochu pracné, ale na evidenčku jsem musel.
vicena

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 14 črc 2008, 23:57
Bydliště: Slavičín
Skútr / moto: piaggio x9-180 amalfi
Tuning / úpravy: na co?

Re: Dá se nastartovat bez baterky?

Příspěvekod TK » 20 bře 2010, 10:40

Tak to já bych měl asi určitě bez baterky smůlu.... Leda že by mě někdo tlačil a já dělal hubou kompresor na vstřik :D :D :D
Nejen silné stroje mají své kouzlo... Další info na adrese: www.kouril.cz tel: 603480873
Uživatelský avatar
TK

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Vamberk, Pardubice
Skútr / moto: Aprilia SR 50 Factory - Najeto 33000 Km.
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000, GPS, GPS Logger, VHF/UHF transceiver Yaesu, Alarm, Xena, Neon a pár nepodstatných kravinek...

Re: Dá se nastartovat bez baterky?

Příspěvekod dr.snake » 20 bře 2010, 12:16

ked mas rusky skuter ta sa da aj bez baterky
dr.snake

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 262
Registrován: 07 říj 2008, 18:32
Bydliště: kosice slovensko
Skútr / moto: majesty 125

Re: Dá se nastartovat bez baterky?

Příspěvekod martin440 » 20 bře 2010, 20:52

já mám F12 a nerozjedu to :shock:
www.scooterboom.cz
martin440

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 33
Registrován: 23 zář 2009, 15:18
Bydliště: Jindřichův Hradec(intr Budweis)

Re: Dá se nastartovat bez baterky?

Příspěvekod Martjas » 20 bře 2010, 23:34

_Tom_ píše:elektronice dobíjení to nijak neuškodí, když nemá zátěž není co by se zničilo

Naliskej si. Akumulátor slouží hlavně jako usměrňovač a pohlcovač elektrického přepětí vznikající při zapnutí různých spotřebičů. Takže je tu teoretická možnost,že ti budou rychleji praskat žárovky,nebude spárvně fungovat mixér,zapalování.... Nehledě na to,že rotační generátor(dynamo,alternátor,dynamostartér) mohou jít rychle do háje. Elektrický okruh prostě musí mít zátěž,což je i baterka.

aumirek píše:quinn tvrdil jsi že tam musela být alespon plochá baterka já tvrdím že tam nemusí bejt nic
rady stačí číst už v prvním příspěvku jsem psal že jde ale jezdit bez ní by se nemělo a že jsem psal že se to dá nahradit žárovkou jsem netvrdil at to každej hromadně provede nicméně budeš li někde mimo civilizaci budeš děkovat bohu když na ni alespon bez problému dojedeš.A také jsem tvrdil že jde nastartovat bez baterky a i bez žárovky ta tam je potom jako ochrana spotřebiču A v dobách kdy zajít do obchodu a koupit baterku nebylo tak jednoduché jsem na tu žárovku na mašině jezdil celej měsíc
A lojza kdo ti nakukal že skutr co má nakopávačku musí mít přizpusobenej regler.A pro tvé info KAŽDEJ skutr a to nejmín 20 let má altik NIKDY ne dynamo.

Mílíš se. U 50tek převažují stále dynama z důvodu menšího kinetického odporu vnitřních rotačních částí. V dalším příspěvku jsi psal,že altík dává střídavý proud. Ano dává,ale pouze pokud vyřadíš usměrňovač,který je v dneší době s alternátorem jedna část,jinak jde čistě o stejnosměrný proud v rozsahu jmenovitého napětí 11-17 V v závislosti na otáčkách motoru. U 12V systémů vypíná regulátor dobíjení proud budící cívky při 13,6-14V. Vůbec tady melete kraviny a toto téma je o hovně. Nějakej franta z horní dolní si zase myslel,že je chytřejší než inženýři,kteří navrhli ten konkrétní typ motorky a pár pitomců se toho chytlo.
"Hlafně málo plinu!"
Martjas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 13 kvě 2009, 21:03
Bydliště: Kašava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 DiTech
Tuning / úpravy: multivar,spojka S6 Torque Control,válečky,pružinky,kontra,diody,modrá metalíza

Předchozí

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník