YUKI 125 CITY

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 15 čer 2017, 19:41

ahoj, prosím o radu:
Pasr dnu zpet jsem koukal do karburatoru na velikost trysek - mel jsem je vyndané obě. Jen sem je omrknul a hned zas našrouboval zpět.
Po slozeni jsem se snazil vyladit otacky kombinaci "vzdusnik" + dorazu klapky. Naladil jsem to na 1500ot/min.

nicmene sahnu na plyn, trochu motor vytocim, staci jen trochu a otacky se na volnobeh ustali na 2500. Vypnu motor, nastartuju a otacky jsou na 1500.
Jinak za studena motor sice hned naskoci, ale taky hned chcipne.. musim to dat treba na 5x.. pak se trochu zahreje a drzi. Za tepla to chytne a drzi hned.

Dnes sem odpojil na zkousku automaticky sytic.. bez efektu.
Takze co to? Napada me snad jen, ze mi tam visi jehla na mebrane? na tu sem ale vubec nesahal.. sel sem jen do plavakovy komory.
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 30 lis 2016, 10:04

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod Dusan14 » 15 čer 2017, 20:51

Ako si vyladil tie otacky, ako si postupoval pri nastavovani.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1078
Registrován: 09 bře 2014, 21:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 15 čer 2017, 21:41

nasadil sem karb, nastartoval a nastavil to za studena, aby motor vubec drzel volnobeh. Pozdeji znovu za tepla.

vzdusnik zasrouvboval a povolil o cca 1,5otacky tzn. o 360 +180° + doraz klapky.

jeste jeden poznatek.. ve chvili kdy jsou otacky zvysene, tak stacil naprosto minimalni pohyb se sroubem dorazu klapky a otacky padly na 1500.
taky se mi zda po zavreni plynu jdou otacky dolu dost pomalu... pritom lanko/napinaci kladka se vraci az na doraz bez problemu.

no ale co mi nejde do hlavy je to, proc se otacky ustaly na 2500 (po vytoceni) a kdyz motor vypnu/zapnu tak zase drzi na 1500.
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 30 lis 2016, 10:04

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod Dusan14 » 16 čer 2017, 10:16

No tak teraz nastartuj zohrej motor na prevadzkovu teplotu. Skrutkou klapky nastav najmenie otacky ktore este pojde nastavit aby to nezdochlo. A skrutkov zmesi skus otacat dolava alebo do prava az najdes taku polohu kedy bude mat motor rovnomerny chod pripadne sa zvysia otacky ( ak dojde k zvyseniu otacok tak skrutkou klapky ich znova zniz na minimalne aby to nezdochlo a opakuj postup s skrutkou zmesi. Az uz nepojdu skrutkou zmesi zvysit otacky najdi taku polohu skrutky zmesy pri ktorej to bude mat rovnomerny chod. Potom mozes uz skrutkou klapky nastavit spravne volbobezne otacky cca 1800 az 2000ot
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1078
Registrován: 09 bře 2014, 21:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 16 čer 2017, 11:14

zkusim, diky!
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 30 lis 2016, 10:04

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 22 čer 2017, 19:44

tak jeste sem poradne nedoladil jedno a mam tu další:))
Tteče zadní tlumič. Da se to řešit sadou gufer jakože repasovat nebo rovnou novej tlumič/tlumiče?
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 30 lis 2016, 10:04

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod Dusan14 » 22 čer 2017, 20:57

Pozri si cenu tlmica a rozhodni sa
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1078
Registrován: 09 bře 2014, 21:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod polakrgs » 22 čer 2017, 22:01

Pro představu ... ND yuki ... za kus ... zadní tlumič 1332,- Kč ( s nádobkou ) .... 1035,-Kč bez nádobky
Naposledy upravil polakrgs dne 12 črc 2019, 07:58, celkově upraveno 1
polakrgs

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 43
Registrován: 14 črc 2015, 02:14
Skútr / moto: yuki
Tuning / úpravy: ne

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 23 čer 2017, 09:09

jj o cenach za tlumic pedstavu mam, spis mi slo o to jestli se to da jednoduse repasovat. Vsiml jsem si ze se prodavaji i nahradni sada gufer.. ale netusim co by obnasela ta samotna repase. Jestli se to musi v odbornem servisu rozebrat, vycistit, nový olej, gufera.. to by samozrejme vyslo asi i draz nez novy origo tlumic.

jinak k originálu už mam docela neduveru, kdyz se odporoučel tak rychle. To uz bych asi vymenil rovnou oba za neco jinyho.
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 30 lis 2016, 10:04

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 15 črc 2017, 14:11

Dotaz k variatoru asi na Dusana?:)
koupil jsem "performance" pr.114, vetrak 117mm. osazeno valeckama 13g. Podle meho je to kopie Nibbi racing.Obrázek
vse pasovalo jak ma.
Nicmene pozitini efekt veskerej zadnej.. resp. mozna trochu plynulejsi prubeh akcelerace. Start stejne vlaznej, rychlost dokonce nizsi.
Dal sem teda 11g valecky - vyssi otacky pri akceleraci. Nicmene porad to nebylo zdaleka ono.
Co me ale nemile prekvapilo tak, ze se skutr se hnul az pri 4,5-5tis/ot. (pred tim 3,5) Mimochodem i tak byl odpich dost letargickej:)

a ted asi dulezitej postreh: valecek na kterym je nasazenej variator je stejnej jako originál, nicméne po nasazeni "leze" z variátoru cca 16,5mm, ze standard variatoru leze jen 13mm. To ma samozrejme efekt na pozici remenu. Vetsi mezera by mela zajistit remen niz = lehci prevod pri startu. Nicmene diky tem zvysenym otackam spis cucham ze remen proklouzne nez ho v 5tis pritlaci variator. Muze tak byt?
kazdopadne 13g vs. 11g nemelo zadnej efekt. Rozjezd v obou pripadech cca ve stejnech otackach.

remen ma 19mm. novej mel asi 19,2mm..
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 30 lis 2016, 10:04

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod Karlos 1 » 15 črc 2017, 18:14

Takže ta mezera mezi řemenicema je tedy o dost větší, než původně. Možná už tam tedy řemen není natěsno, ale má vůli, což asi není dobře a může to způsobovat tu lenivost při rozjezdu.
Karlos 1

100+
 
Reputace: 17
Příspěvky: 221
Registrován: 11 zář 2014, 08:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod Dusan14 » 16 črc 2017, 05:00

Tak najprv by trebalo zistit aku dlzku remena tam mas origo. Novy remen by mal mat 20mm,ake maz oznacenie remena? Zmeraj ten cap aky je dlhy.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1078
Registrován: 09 bře 2014, 21:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod JardaB » 16 črc 2017, 14:02

Variátor a řemen by měly jít do páru, teoretický je možné, že po výměně variátoru potřebuješ řemen jiné délky.
JardaB
(Stadion 11; Babetta 210; Kymco Downtown 125i ABS) ... Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4;
Tábor; http://www.buchtik.eu ; buchtik@post.cz
Uživatelský avatar
JardaB

750+
 
Reputace: 169
Příspěvky: 955
Registrován: 17 črc 2015, 13:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod Džony » 16 črc 2017, 16:04

Jestli tu sadu nechces, nebo uz nemuzes vratit, tak zkrat ten vodici valecek (cep), min o 2mm, nebo podle stareho originalu. Samozrejme pozor na povrch, ktery ma zustat hladky.

Odesláno z mého K4000_PRO pomocí Tapatalk
Džony

50+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 68
Registrován: 18 srp 2013, 20:40
Skútr / moto: Yamaha Cygnus 125/Peugeot Elyseo 125/SYM 125 GTS

Re: YUKI 125 CITY

Příspěvekod jan.chrstos » 16 črc 2017, 17:13

remen mam powerlink 835 - 20, menil jsem ho cca 500km zpet. Starej mel totiz 18,4mm. Fungl novej asi 19,2mm.
Koupil sem skutr s najezdem udajne 3000km. Spatne to jelo, zrychloval prakticky z volnobehu. Valecky jak se ukazalo byly otlaceny, remen jsem menil za novy powerlink (asi cinska kopie?) kazdopadne vizualne zcela stejny jako ten puvodni powerlink.

cep je dlouhy 51,5mm.

zkratit ho je samozrejme celkem snadna moznost a asi to bude nutnost - ta mezera je asi pricinou pocatecniho prokluzu a zaroven i snizeni max. rychlosti pac remen se nedostane na vrchni kraj remenic.
Nicmene nez se tak stane, zajimalo by me jak to je u jinych variatoru. Nema nekdo Narako maxi speed?
jan.chrstos

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 30 lis 2016, 10:04

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron