Výměna motoru u Ylsmco Quest 50

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Výměna motoru u Ylsmco Quest 50

Příspěvekod Iwosh » 23 črc 2014, 08:42

Ahoj,

mám asi takový naivní dotaz, ale nevím kam jinam se obrátit. Mám Asi 5 let starý čínský skútr Ylsmco Quest 50 http://polskajazda.pl/Motocykle/Ylsmco/FD50QT/7787.

Každou chvilku jsem musel řešit sjeté ozubení u nakopávačky, tak jsem to vzdal a pořídil si fichtla, nicméně napadla mě taková věc...dal by se tam dát motor z jiného skůtra (předpokládám včetně vidlice a zadního kola)? Našel jsem inzerát na toto http://motorky.bazos.cz/inzerat/36212197/motor.php. Je to technicky možné bez ohledu na STK a podobné úřední blbosti? Samosebou s nějakými úpravami rámu třeba?
Iwosh

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 22 črc 2014, 22:05
Skútr / moto: Jawa 21, skútr Quest 50

Re: Výměna motoru u Ylsmco Quest 50

Příspěvekod TUNER » 23 črc 2014, 20:34

Ano je.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Výměna motoru u Ylsmco Quest 50

Příspěvekod stixal » 23 črc 2014, 22:04

Všechny čínské skútry mají stejný motor.Rozdíl je jen ve velikosti kol a podle toho je i rozdílná délka skříně variátoru. Tento skútr patří mezi nejmenší s krátkou hřídelí pro letmé uchycení zadního kola, motor je označen 139 QMA. Ve vašem případě bych koupil kompletní motor u firmy MULTIMOTO, která ho nabízí za 6500 včetně karburátoru , cdi, zapalování i té vaší nakopávačky,a to o obsahu 70 cm2. Nemusí se nic předělávat a skútr jede podstatně lépe.Navíc všechny podstatné díly jsou nové a tak nemusíte nic dalšího shánět.
stixal

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 08 úno 2014, 21:14
Skútr / moto: zoom 50 4t
Tuning / úpravy: 72 mm , variátor, odstranění restrikcí

Re: Výměna motoru u Ylsmco Quest 50

Příspěvekod Iwosh » 23 črc 2014, 23:54

Moc děkuji za odpovědi. Jen ještě menší dotázek. V případě, že bych motor koupil, je z kvalitních dílů (resp. kovů)? Abych nemusel každých 500 - 1000 km kupovat díly abych mohl nastartovat:)
Iwosh

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 22 črc 2014, 22:05
Skútr / moto: Jawa 21, skútr Quest 50

Re: Výměna motoru u Ylsmco Quest 50

Příspěvekod stixal » 24 črc 2014, 13:53

Je to kvalitní a spolehlivý motor. Jednak má starter / a bude taky nový /, proto nemusíte nakopávačku vůbec používat a taky má nové magneto se statorem i rotorem. To právě bývá důvodem špatných startů. Časem totiž magnety vypšknou a zapalovací cívky mají mezizávitové skraty, následkem toho je slabá jiskra a tudíž špatné starty. Servisáci ladí neustále karbec , ale to má v tomto případě pramalý vliv. Pokud je však v pořádku elektrika chytá tento motor spolehlivě na brnk. Pokud se vám oprava povede. budete překvapen jak skůtr jede a jak málo žere.
stixal

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 08 úno 2014, 21:14
Skútr / moto: zoom 50 4t
Tuning / úpravy: 72 mm , variátor, odstranění restrikcí

Re: Výměna motoru u Ylsmco Quest 50

Příspěvekod Strmal » 24 črc 2014, 14:51

se omlouvám za svou netřelost, ale pan Stixal mluví jako prodejce tohoto motoru...
Malaguti Madison 200 Blak Rider

Dříve bylo - Malaguti F15 Firefox
___________________________________
http://skutrkyjov.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Strmal

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 319
Registrován: 12 kvě 2008, 13:07
Bydliště: Kyjov / Brno
Skútr / moto: Malaguti Madison S200 Black Rider
Tuning / úpravy: Multivárek, LeoVince GranTurismo

Re: Výměna motoru u Ylsmco Quest 50

Příspěvekod stixal » 24 črc 2014, 15:39

Prodejce nejsem, ba právě naopak. Koupil jsem dva stejné skůtry jako má pan Iwosh . Jeden stál 1000kč a druhý 5000 kč. Oba prošli , u předchozích majitelů , množstvím servisů a mnoho různých specialistů si na nich vylámalo zuby. S odkazem na to, že jsou to čínské šmejdy a jako takové jsou neopravitelné, tito odborníci doporučily původním majitelům se jich zbavit. Musím se přiznat , že najít závadu a zprovoznit je mě stálo taky nemalé ůsilí a mnoho peněz. Nakonec vše dobře dopadlo a oba v pohodě jezdí. Kdybych ale hned objevil na Multimotu ten zmíněný motor /včetně veškerého příslušenství/, koupil ho za uvedenou cenu , mohl jsem si ušetřít spoustu nervů, času a peněz. Nakonec podstata všech problémů se skrývala ve zmíněném magnetu, které dávalo slabé napětí pro zapalování.
stixal

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 08 úno 2014, 21:14
Skútr / moto: zoom 50 4t
Tuning / úpravy: 72 mm , variátor, odstranění restrikcí


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků