TGB Bullet 50

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod Dusan14 » 29 zář 2015, 06:32

Prilep ho ciernym silikonom k krytu, lepsie je pouzit chemopren,len to musis nechat zaschnut mimo motora
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 30 zář 2015, 12:25

Tak malé zhodnocení po ujetí cca 13 000 km.Skútr byl koupen nový v polovině roku 2009,v 500km odstraněna restrikce ve variátoru,později zaslepeno separátní přisávání vzduchu.Závady řešené servisem 2x po zimě a dlouhém odstavení vytékal benzín přepadem karburátoru,jednou údajně vyměněna jehla (myslím že jen vyčistily) po druhé už jen vyčištěn.Toto jsem vyřešil tím že v průběhu zimy skútr nastartuji a lehce projedu,cca jednou měsíčně.Od té doby se již tento problém nevyskytl.Dále vyměněno ložisko předního kola,ale to jsem si způsobil sám projetím propadlého kanálu ve vyšší rychlosti a zřejmě to odnesl i zadní tlumič,který jsem nechal vyměnit zároveň s ložiskem.Dále nefukční tachometr znovu vlastní chybou.Rozjel jsem se se zamčeným předním kolem.Zatím neopraveno.Na skútru jsou stále původní pneu,přičemž hlavně zadní je už totálně sjetá,plánuji po sezoně přezout.Ve 13 000 měněna nakopávačka,je z měkčího materiálu a tak se vymlela v ozubení.Na skútru byl vyměněn v 7000 řemen a válečky.V zimě plánuji druhou výměnu.Posunul jsem ji o dalších 1000 km.Protože po 7000 měli válečky jen minimální plochy a řemen se zdál absolutně v pořádku.Za celých 6 let měněna poze jedna žárovka v zadního světla (hodně pracné hodina práce).Skútr nijak nešetřím,jezdím s ním i po lese i po velmi špatných cestách i necestách.Přesto že se setkávám s názory ohledně kvality a výdrže této značky,myslím že skútr splnil mé očekávání.A že kvalita i výdrž jsou na velmi slušné úrovni.Na závěr plusy odpich od semaforů(variátor je nastaven na odpich na úkor max.rychlosti), kvalita zpracování,dostupnost náhradních dílů,servisní síť,design,spolehlivost,mínusy cena originálních náhradních dílů,některé náhradní díly jsou nesehnatelné v replikách,horší možnosti tuningu,kvalita pneu jsou tvrdé,fungují až při tropických teplotách (30 stupnů a víc)
Naposledy upravil bajza dne 01 črc 2017, 12:51, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 26 led 2016, 23:01

Tak mám nové těsnění variátoru,přestal jsem řešit lepení starého bylo přetržené a vymačkané s ohledem na cenu originálního dílu cca 800 kč.Jsem si těsnění vyrobil sám.Náklady na jedno těsnění v řádech desetikorun.Koupil jsem arch těsnícího papíru a podle starého udělal nové.Arch stal 100 kč a ještě mi na pár dalších zbylo.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod Dusan14 » 27 led 2016, 19:06

No v cine stoji sada 7E to sa neoplati vyrabat. Ja som to tesnenie prilepil chemoprenom o kryt variatora a je pokoj
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 27 led 2016, 20:03

Těsnění jsem nehledal,ale řemen nebyl nikde skladem a prodejce na zprávu nereagoval a válečky vypadaly nekvalitně.Když to sečtu těsnění mne stálo cca 10 kč a práce max. 30 minut.A vyzkoušel jsem si svou šikovnost.Kde si to objednával?Alliexpress??
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod Dusan14 » 28 led 2016, 12:37

Ano, neviem ja som remen bral origo od TGB ale na 125. Predsa 32E nieje vela a jeto origo
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 28 led 2016, 17:06

Našel jsem řemen na alliexpresu asi za 350,- ale nebyl skladem a na mail žádná reakce,zastoupení TGB ho prodává za 890.Ale zas drží,ale za těsnění chtěly taky asi 800 a to jsem řekl že nedám.Teď si udělám ještě jedno rezervní.Černé je staré přetržené a slepené.Vedle můj "výtvor".
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 18 bře 2016, 23:47

Tak jsem objednal novou pneu na Bulleta continental. Originál Maxxis totálně sjetý,ale vydržel cca 15 000 km. Ale už nikdy tvrdá jak kámen, nejlépe fungovala při tropických teplotách.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 22 bře 2016, 18:45

Tak namontována CONTINENTAL ContiTwist 130/60-13 53P TL. Tak uvidím až na ni něco najedu, pak dopíši zkušenosti.Zatím dnes jen opatrně nová pneu , musím trochu ojet.Původní Maxxis vydržela dlouho. Ale doporučit ji nemohu viz. výše. Ceny pneu 1050 kč. Za přezutí včetně demontáže a montáže kola 400 kč. Trochu víc než jsem čekal, ale sám bych nad tím strávil dost času, servis díky vybavení za chvilku hotov.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 03 dub 2016, 17:50

Tak dnes po dolití zůstává svítit kontrolka oleje (2T) při volnoběhu to vypadá že nesvítí při přidání plynu se rozsvítí. Nevím zda to má pouze čidlo hladiny oleje. Nebo je něco s oilmasterem. Ale zvažuji vysát všechen olej z nádržky a začít míchat do benzinu.Skútr bude již jezdit minimálně větší investice nezvažuji.Za případnou radu děkuji.

-- 4. 4. 2016 10:08 --

Nikdo nic se svítící kontrolkou.Prosím nějaké nápady.Děkuji
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 05 dub 2016, 12:47

Tak nikdo nic? Dnes jsem sundal sedačku všechny dráty vypadají OK plovák taktéž při zahýbání žádná změna pořád svítí.Hadička s olejem vede do oilmasteru a z něho pokračuje jiná dál.Žádná čidla jsem na něm nenašel.Tak nevím kde by mohla být chyba.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod TUNER » 06 dub 2016, 08:17

Nejspíš na tom plováku...
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 06 dub 2016, 11:46

Tak zkusím ho vyndat.Je tam blbý přístup a musí se sundat i boční plast.Tak ještě zkusím ten plovák.Pak napíši jestli jsem na něco přišel.

-- 6. 4. 2016 11:18 --

Tak vyzkoušeno plovák reaguje dobře pokud je motor vypnutý.Kontrolka na přístrojovém štítu reaguje normálně.Pokud nastartuji kontrolka začne maličko minimálně svítit a po přidávání plynu se rozsvítí víc, ale nesvítí naplno tak jako když plovák nechám sepnout na minimální výšku. Za další nápady předem dík. Ale pomalu se mé myšlenky přenášejí na přístrojoví štít. Nějaké nápady.Moc děkuji.(plovák se mi podařilo vyndat bez sundání bočního plastu)
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod Dusan14 » 06 dub 2016, 14:45

Najprv zmeraj kolko ti to dobija, a skontroluj ukostrenie motora o ram, hruby vodic v blizkosti startera smerom na ram.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: TGB Bullet 50

Příspěvekod bajza » 07 dub 2016, 10:01

Porucha zjištěna Dušan14 mne přivedl na myšlenku. Tak musím s lítostí oznámit, že mne po takřka 7 letech navždy opustila Baterie Yuasa. Sedmé narozeniny už spolu neoslavíme. Přesto jí děkuji za léta společného života. Pohřeb neplánuji s ohledem na své ekologické smýšlení, proto ji nechám ekologicky zlikvidovat na sběrném dvoře. A zamáčknu slzu a pořídím jinou. Čest její památce. † † † † †
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 1 návštěvník