Motorro Travis 125 cm

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Konys » 12 dub 2018, 08:20

Zdravím ,
vzal jsem si od ogary , který najel za 3 roky jen 1000 km tohoto číňáka / koupený v r,2014 / na ježdění do práce a po o okolí. Posun od Babetty na 125 :D. O víkendech s ním nemám problém dát výlet cca 200 km ,loni jsem najel cca 5000 km . Zatím žádný zásadní problém. Mám jen dotaz na majitele stejných nebo jiných číňanů , když mám dle ukazatele tak nad polovinou nádrže a jedu do kopce zdechne mi to. Po vyrovnání skůtra nastartuju a jedu dál. Zřejmě čerpadlo v nádrži nasaje vzduch. V servisu kde se kupoval mi řekly že to je normální. Měl jste někdo podobnou zkušenost a jde to odstranit ? Díky za radu.
Konys

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 bře 2018, 15:49
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: MOTORRO Travis 125ccm , Babetta 210

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod krizik1 » 12 dub 2018, 09:28

Radu nevím, skútra neznám, ale normální to není :mrgreen: Zkontroloval bych mimo jiné plovák, jestli neukazuje špatně palivoměr.
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 746
Příspěvky: 2162
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia Scarabeo 200
Tuning / úpravy: Laufy, hefty, padáky a tak.....

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod pepycek » 12 dub 2018, 10:50

Konys píše:Zdravím ,
vzal jsem si od ogary , který najel za 3 roky jen 1000 km tohoto číňáka / koupený v r,2014 / na ježdění do práce a po o okolí. Posun od Babetty na 125 :D. O víkendech s ním nemám problém dát výlet cca 200 km ,loni jsem najel cca 5000 km . Zatím žádný zásadní problém. Mám jen dotaz na majitele stejných nebo jiných číňanů , když mám dle ukazatele tak nad polovinou nádrže a jedu do kopce zdechne mi to. Po vyrovnání skůtra nastartuju a jedu dál. Zřejmě čerpadlo v nádrži nasaje vzduch. V servisu kde se kupoval mi řekly že to je normální. Měl jste někdo podobnou zkušenost a jde to odstranit ? Díky za radu.



Tohoto "Číňana" mám od loňského léta, zatím O.K.-1500km. Nádrž vyjíždím tak, že ručička benzinoměru je prakticky na "0".Pak tankuji cca 5l.
pepycek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 25 srp 2017, 07:58
Skútr / moto: Motorro Trevis 125

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Konys » 12 dub 2018, 17:02

Já když potom tankuji tak 3,5 -3,8 L . Pokud bych jezdil po rovině tak jde ručička i k rezervě ,ale to u nás nejde . Takže před vyjížďkou doplna a před kopcem mít taky plnější nádrž.. Kde kupujete díly , nic jsem na něj nenašel.
Konys

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 bře 2018, 15:49
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: MOTORRO Travis 125ccm , Babetta 210

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod PBM2 » 12 dub 2018, 17:20

To Konys: máš manuál se seznamem ND? Pokud ne, tady si ho najdi, stáhni a napiš do IMPEXTY, která to dováží http://www.impexta.com/katalogy-nd/ . Zavolej nebo napiš e-mail, domluv se s nimi a pokud díl bude na skladě, pošlou ti ho. Výhodou je, že tyto díly jsou originál, u jiných prodejců to mohou být díly, které "by měly pasovat", ale občas to není to pravé ořechové. Bohužel ani fakt, že IMPEXTA je dovozce, nezaručuje, že díl budou mít na skladech, stejně jako že cena bude nejmenší ze všech prodejců. Tak ať se ti zadaří. 8)

NÁHRADNÍ DÍLY MOTOCYKLY:

+420 739 340 281, +420 595 700 684,
e-mail: skladmoto@impexta.cz
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 103
Příspěvky: 797
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod radesed » 13 dub 2018, 07:58

Zdravím, nejsem si zcela jistý, ale tento typ skútru čerpadlo nemá, palivo jde samospádem přes podtlakový ventil, který je ovládaný podtlakovou hadičkou vedenou od kolena sání u karburátoru. Takže bych se zaměřil na těsnost této hadičky, jestli někde nepřisává vzduch a ventil je pak nedostatečně otevřen. Stalo se mi to na Keeway asi ca 2 krát, skútr se choval stejně, jakmile jsem v kopci přidal plyn, palivo nestačilo přitékat do karburátoru a motor se začal dusit.
KEEWAY F-ACT 125, válec Airsal 150 ccm, variátor Naraku Maxi-Speed, 30 000 km
HONDA Forza 300, bez úprav, 3,6 l/100 km
Uživatelský avatar
radesed

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 95
Registrován: 10 dub 2010, 21:00
Bydliště: Brno / Židlochovice
Skútr / moto: KEEWAY F-ACT 125 - prodáno, HONDA Forza 300

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Konys » 13 dub 2018, 14:46

Navštívil jsem včera prodejnu a servis kde se skútr kupoval. Na tento problém mi řekly ,že pokud mám v nádrži /která nemá přepážky jak auto/ míň benzínu může to důsledkem většího náklonu nenasát benzín a zdechnout. Víc se se mnou nebavily.
Další nedomyšlená věc na tomto stroji je uložení baterky. Pokud zmoknete nebo budete stát na dešti ,nateče do místa kde je baterka voda. Rada servisu, vyvrtat dole díru.V Číně asi neprší.
Konys

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 bře 2018, 15:49
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: MOTORRO Travis 125ccm , Babetta 210

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Konys » 23 dub 2018, 13:45

radesed píše:Zdravím, nejsem si zcela jistý, ale tento typ skútru čerpadlo nemá, palivo jde samospádem přes podtlakový ventil, který je ovládaný podtlakovou hadičkou vedenou od kolena sání u karburátoru. Takže bych se zaměřil na těsnost této hadičky, jestli někde nepřisává vzduch a ventil je pak nedostatečně otevřen. Stalo se mi to na Keeway asi ca 2 krát, skútr se choval stejně, jakmile jsem v kopci přidal plyn, palivo nestačilo přitékat do karburátoru a motor se začal dusit.


Myslíš tu hadičku co vede od nádrže ? To by ale tama tekl benzín , kdyby byla prasklá hadička. Při plné nádrži vše funguje , dělá to až po úbytku cca 3 - 3,5L benzínu.
Včera mi to udělalo už i na rovince ,v DVm mají volno až v půli května.
Doporučíte nějaký slušný servis mimo DV Moto ve Zlíně nebo Otrokovicích , kteří nemají blbé kecy že je to čína ?
Konys

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 bře 2018, 15:49
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: MOTORRO Travis 125ccm , Babetta 210

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Dusan14 » 23 dub 2018, 16:40

Studuj studuj a pochopis o com je rec. Pripadne videa na youtube
Mas s kontrolovat podtlakovu hadicku a cez nu ide max vzduch.
Okrem toho je tam aj filter na palivovej hadicky a ten za 3 roky bude zarasteny riasami a zaburinou.
Dusan14

750+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 979
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod PBM2 » 23 dub 2018, 18:38

Projdi si tento seznam prodejen a servisů a obtelefonuj je. Počítej s tím, že je sezóna a termíny nebudou k dispozici ihned. Samozřejmě, že můžeš zkusit servis kdekoliv, ale dá se předpokládat, že pokud je to smluvní servis dovozce/dodavatele, že ND a zkušenosti s touto značkou a modelem budou mít. http://www.impexta.com/prodejny-a-servis/ . 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 103
Příspěvky: 797
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Konys » 11 čer 2018, 13:32

Mám dotaz , zkoušel někdo u tohoto skůtra vyměnit válec za 150ccm ? Jak zvýšit rychlost na cca 110km/h. v rozumné ceně.
Konys

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 21 bře 2018, 15:49
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: MOTORRO Travis 125ccm , Babetta 210

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Winterwolf » 11 čer 2018, 14:01

Papírově to má 6,6kw reálně tak 4,5kw

Papírová Vmax je 86Km a to asi jen proto aby jsi s tím mohl na rychlostní silnici.

Nejlevnější cesta jak sehnat skůtr který dokáže 110km/h a tuto rychlost držet je dodělat si papíry a koupit alespoň 200ccm.

Jakýkoliv tuning tě vyjde o dost dráž.
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

1500+
 
Reputace: 41
Příspěvky: 2290
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod bajza » 11 čer 2018, 15:23

I kdyby ti to přidalo 30% výkonu (a to nepřidá), na 110 km/h skutečných se nedostaneš, k těmto hodnotám se dostaneš u skútru, které mají kolem 11 kw (Forza,Xmax,Nexus, SR max atd.) a to na hranici jejich možností. Ale ty jsou na takové zacházení stavěné a zvládnou to (brzdy,tlumení atd.). U tohoto stroje, už těžko něco dalšího vymyslíš. Navíc jakýkoli "tuning" bude na úkor životnosti motoru a i dalších částí stroje. Aby si se přiblížil k takovým to výkonům u stroje s cca 6 kw jsou investice na zvýšení výkonu s ohledem na hodnotu stroje obrovské. (válec,výfuk,variátor,karburátor,sání atd.) Ale to si nejspíš slyšet nechtěl. Vykašli se na tunění 125 a rozšiř si ř.p. a kup si něco silnějšího. Další možností je pořídit s již jmenovaných, nebo pořídit něco se značkových skútrů (piaggio,gilera,honda,yamaha,atd. nejlépe vodní chlazení) a pokud tě láká upravování výkonu, pořiď staré 2T třeba Runner a hraj si a pojede to i 130.
Uživatelský avatar
bajza

750+
 
Reputace: 21
Příspěvky: 804
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Dusan14 » 12 čer 2018, 16:21

110 to sice nepojde, ale vymenit ide valec s piestom za 160ccm(155 v reale), a koncovy prevod. Pre odvaznich aj kluka
Dusan14

750+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 979
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Prada a 3 návštevníků