Motorro Travis 125 cm

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Karlos 1 » 21 říj 2019, 15:31

Zvážil bych kratší interval výměny oleje. Já měním po 2 tis. a to ještě vědomě přetahuji, oficiálně je to po 1,5 tis. Ale těch 1,5 už se mi zdálo po dostatečném zajetí taky málo.
Karlos 1

100+
 
Reputace: 16
Příspěvky: 202
Registrován: 11 zář 2014, 08:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Konys » 21 říj 2019, 18:33

V manuálu je interval 3000 km. Tak jsem to o 500 snizil. Kdybych to měnil jak píšeš, tak to budu někdy měnit i 2x měsíčně.
Konys

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 21 bře 2018, 14:49
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: MOTORRO Travis 125ccm , Babetta 210

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Karlos 1 » 22 říj 2019, 11:52

Takhle to máme v manuálu u Maxonů - 1500 km. Já to naopak o 500 zvýšil . Zajímavé, že ten samý motor vlastně má takhle rozdílné pokyny na údržbu. Teď je otázka, co brát jako odpovídající, asi nějaký střed, což je tedy lehce přes 2 tis.
Karlos 1

100+
 
Reputace: 16
Příspěvky: 202
Registrován: 11 zář 2014, 08:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Konys » 22 říj 2019, 19:25

Ten Trevis nemá stejný motor GY6. Tam je dle prodejce jiný typ prý kvalitnější . I mechanik co to opravuje říká že je to jiný motor, když jsem tam chtěl dát 150ku kit.
Konys

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 21 bře 2018, 14:49
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: MOTORRO Travis 125ccm , Babetta 210

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Karlos 1 » 22 říj 2019, 20:52

To je teda divný, kvalitnější motor a zadřel se ti po 22 tis. km. Já mám teda asi ten obyčejnej a po 37 tis. furt šlape !
Karlos 1

100+
 
Reputace: 16
Příspěvky: 202
Registrován: 11 zář 2014, 08:22
Skútr / moto: Maxon Ardour 125

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod JardaB » 22 říj 2019, 21:59

Náhody se prostě dějí -- je to vzducháč. Jaký olej byl předepsaný (specifikace) a jaký byl použitý ?
JardaB
(Stadion 11; Babetta 210; Kymco Downtown 125i ABS) ... Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4;
Tábor; http://www.buchtik.eu ; buchtik@post.cz
Uživatelský avatar
JardaB

750+
 
Reputace: 152
Příspěvky: 839
Registrován: 17 črc 2015, 13:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách :-)

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Konys » 23 říj 2019, 19:09

Celou dobu jsem si kupoval olej v DV Moto ve Zlíně, ale v létě jsem si olej nechal poslat s nějakýma dalšíma dilama od dovozce těchto skútrů Impexty. Od výměny za olej co mi poslali bylo najeto cca 1000 km. Jak se mi motor sekl, tak jsem se díval co to je a z DV bylo na oleji číslo 2100 a z Impexty bylo 5100, takže ti co skútry prodávají asi neví co tam patří.
Konys

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 21 bře 2018, 14:49
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: MOTORRO Travis 125ccm , Babetta 210

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod JardaB » 23 říj 2019, 21:01

Motul 2100 SAE 10W-40 ACEA A3/B4 API SL/CF
Motul 5100 SAE 10W-40 API SG/SH/SJ/SL/SM JASO MA2

Co já vím ... třeba tomu chyběla ta JASO specifikace .... a co máš do motoru nalévat musíš vědět ty podle příručky. Krám ti za tvoje nákupy ručit nebude. Nebo to byla náhoda.
JardaB
(Stadion 11; Babetta 210; Kymco Downtown 125i ABS) ... Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4;
Tábor; http://www.buchtik.eu ; buchtik@post.cz
Uživatelský avatar
JardaB

750+
 
Reputace: 152
Příspěvky: 839
Registrován: 17 črc 2015, 13:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách :-)

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Konys » 24 říj 2019, 20:10

Myslím že dovozce skútra (Impexta) nebo prodejce ( DV Moto ) by měli vědět co se dává do tohoto skútra.
Ještě je tu možnost že se porouchalo olejové čerpadlo. Tady je motor typ LJ1P52QM a momentálně Impexta moc dílů nemá a další možnosti v servisu zjišťují. Má někdo zkušenosti s tímto motorem? Takže letos už budu jezdit jen na kole.
Konys

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 21 bře 2018, 14:49
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: MOTORRO Travis 125ccm , Babetta 210

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Dusan14 » 26 říj 2019, 19:18

Zaujimave gy6 ma od nepameni vymeny interval 1000km. Tak ako honda mala 3000. Uz tiez ma 6000 ved co cim skor ne h sa to po zaruke rozsype.

Problem motora gy6 je prehrievanie valca v mieste napinaku retaze. Origo valec tam ma zle riesene chladenie.
A piest sa pridiera, hlavne v lete pri dlhej jazde a ked tam niekto necha tu ciernu prepalenu hmotu 2500km tak je pruser nevyhnutny.
Plny kotol, leto, a viac ako 1500km.na oleji to sa prejavi.

A ak chcete zvysovat objem. Tak tych 1500km na olej jetak akurat.

Ale kludne skusajte koľko to zvladne, nieje nic lepsie ako vymena kluky cistenie motora od hlinilovych triesok, vymena olejoveho cerpadla, prefuk kanalov, rozborka ulozenia vacky. Robota na 2 dni. A urcite to bude stat viac ako 6, 5dcl oleja

Odoslané z STF-L09 pomocou Tapatalku
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 bře 2014, 21:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Konys » 27 říj 2019, 10:30

Já se jen držel manuálu, po opravě to budu měnit už v rozsahu 1500- 2000 km.
Jak to dělají ti co jezdí se skútrem na dovolenou a najedou přes 3tis km. To mění při cestě ?
Možná na tom zadření má vinu i to, že hodně jezdíme společně s ženou a o cca 20kg přesahujem nosnost stroje.
Konys

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 21 bře 2018, 14:49
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: MOTORRO Travis 125ccm , Babetta 210

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Dusan14 » 28 říj 2019, 16:40

Meviem o tom zeby gy6 chodila 3000km na plny plyn, vecsimou kochacka 70km/h.

Normalne zoberu flasu oleja zo sebou

Odoslané z STF-L09 pomocou Tapatalku
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 bře 2014, 21:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod Konys » 01 pro 2019, 10:09

Závada zjištěna, bylo to ozubené kolečko na náhon olejového čerpadla. To udělali odborníci v Číně z plastu a zuby se vylámaly pak se motor zadřel. Dát tam znovu to plastové je blbost a protože ten motor je trochu atyp, neznáte firmu kde by se to dalo koupit ? Spíš bych tam chtěl dát pevnější kovové, pokud existuje. Má s tím někdo zkušenosti. Nebo budu muset vždy po 20000 km motor rozebrat a kolečko preventivně vyměnit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Konys

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 21 bře 2018, 14:49
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: MOTORRO Travis 125ccm , Babetta 210

Re: Motorro Travis 125 cm

Příspěvekod sinco » 02 pro 2019, 07:00

Z plastu, to je už vrchol nemožného.
sinco

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 67
Registrován: 15 črc 2019, 19:05
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GTS JOYMAX 125i ABS + Start & Stop

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník