Motorro Sonny 50 2T

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Motorro Sonny 50 2T

Příspěvekod Kiper » 22 dub 2013, 16:09

Zdravím :D chci se zeptat, jestli je pravda ,že tenhle skútr je nejspolehlivější ze všech číňanů ? Dík za odpověď :D popřípadě jestli by jste mi ho doporučili :wink:
Naposledy upravil Kiper dne 12 srp 2013, 09:36, celkově upraveno 1
Úpravy na skútru: Hliníková podlaha, proužky na ráfky, laděný výfuk LeoVince TT, upravený karbec, variátor Malossi Multivar, spojka Stage6 Torque Control MK II, válec Malossi sport 50ccm, brzdové destičky BREMBO.
Uživatelský avatar
Kiper

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 158
Registrován: 22 dub 2013, 16:02
Bydliště: Pár minut od Brna
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano

Re: Motorro Sonny 50 2T

Příspěvekod orthodox » 22 dub 2013, 16:40

Obávám se že to není pravda,statistiku sice neznám,ale pokud ti někdo toto tvrdí,tak jen z důvodu aby prodal.
orthodox

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 28 lis 2011, 11:50
Skútr / moto: Piaggio Beverly 500 ccm
Tuning / úpravy: Není třeba

Re: Motorro Sonny 50 2T

Příspěvekod PBM2 » 22 dub 2013, 16:44

Mám ho sice rok. Ale protože jsem měl havárii, moc jsem toho nenajel. Ale i za tu chvíli můžu s klidným svědomím říct, že co se týče pohodlí, je opravdu v pohodě, dost místa na nohy, dosti velký rozvor, jen pod sedlo toho moc nedáš, protože je tam jen relativně malý prostor. Takže se ten kufr, co se s ním prodával, opravdu šikne. Dneska jsem si jen tak na parkovišti u podniku prohlížel Maxona Matadora a přišel mi dosti... úzký a krátký, takže větší lidi budou mít asi problémy. To u Sonny-ho neplatí. Podle prodejců tato značka nemá restrikce, takže by neměl být problém po dobrém zajetí celkem slušně jezdit. Jak se spolehlivostí? To ti asi zatím nikdo neřekne (když pominu názory, že co číňan, to šmejd), protože se prodává relativně krátce. Jak jsem zjistil, stejný model byl vyráběn pro firmu Sachs jako Sachs Speedjet 50 R. Asi se nedá srovnat výkon s objemově stejnými značkovými skůtry. Ale to je na dlouhé lokte. Třeba budeš mít štěstí na dobrý kus nebo naopak. Stejně tak bys mohl jít do značky, co už chvíli jezdila, a pohoříš. Spočítej peníze, popřemýšlej, kam a jak často budeš jezdit a pak začni vybírat. Zda značku, jetou nebo ne, nebo čínu, to je na tobě. I kdyby tvůj dotaz byl jen ze zvědavosti, i tak ti přeji dobrou ruku při výběru.-.. čehokoliv. 8)
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 891
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Motorro Sonny 50 2T

Příspěvekod Kiper » 22 dub 2013, 20:18

Díky za názor, dneska jsme se na něj byli podívat a sedělo se mi na něm pohodlně. Sedadlo velký, místa na nohy plno, s tím místem pod sedadlem máš pravdu moc ho nebylo :D ale ten kufr to o 100% vynahradí :wink: Ale i když je to čína tak na první pohled mi to vůbec nepřišlo, ani poté co jsem se podíval na tachometr. :)

11.8. edit:
Zdravím, chci se zeptat :) pročítal jsem si příručku ke svému skútru Motorro Sonny 50 a dočetl jsem se, že se nemá na skútr sedat, když je na hlavním stojanu. Nevíte někdo proč ? Mně by přišlo logické kdyby tam bylo napsané, že se na něj nesmí sedat, když je na bočním stojánku, aby se stojánek třeba neohnul nebo nevylomil. Děkuji za odpověď :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 srp 2013, 19:08, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Úpravy na skútru: Hliníková podlaha, proužky na ráfky, laděný výfuk LeoVince TT, upravený karbec, variátor Malossi Multivar, spojka Stage6 Torque Control MK II, válec Malossi sport 50ccm, brzdové destičky BREMBO.
Uživatelský avatar
Kiper

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 158
Registrován: 22 dub 2013, 16:02
Bydliště: Pár minut od Brna
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano

Re: Motorro Sonny 50 2T

Příspěvekod Karelbrezky » 11 srp 2013, 19:02

Když se podíváš, jak je uchycený a jaká je síla materiálu z kterého je vyroben, pochopíš doporučení výrobce. Nechce riskovat jeho rozlámání či ohnutí.
Uživatelský avatar
Karelbrezky

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 271
Registrován: 29 zář 2012, 18:57
Bydliště: Skoro Zlín
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300i, JAWA 350/ 632
Tuning / úpravy: Netřeba.


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků