Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod lucky33 » 07 zář 2010, 21:19

Zdarec lidi,koupil jsem pred mesicem cinu Motorro(Rhon) Desire 50 4T - motor: 139 QMB/A...tak pisu nekolik postrehu ke zvyseni vykonu: soucasny stav: kit Naraku prumer valce 47 mm /73 ccm,sportovni variator Naraku-valecky 5,8g,kontrastka cerna Naraku + 1000rpm,hlavni tryska 88,sportovni vacka Naraku Touring,svicka NGK,odstraneny restrikce sani v airboxu(zuzeni uvnitr airboxu + zvetseny prumer plastoveho vnejsiho krouzku na prumer shodny s hadici sani)------cena: kitova sada cca 2050 Kc,variator cca 1450 Kc/v sade variatoru valecky a kontrastka/,vacka cca 1820, : skutr oproti puvodnimu provedeni o poznani lepe tahne do kopce,kde jel 40 km,jede nyni 45-50 a i v dost prudkem kopci rychlost pri rozjezdu stoupa,zlepsila se razantne akcelerace do 55 km/h a fakt v mestskem provozu neni skutr na krizovatkach brzdou,maximalka stoupla z puvodnich na rovine 68 km/h na 75 km/h(dle GPS),z kopce jede i nadale max 78km/h,toto je dano podle me stalym ozubenym prevodem,tak uvazuju o jeho zmene,ale az na pristi jaro.Podle me by skutr rychlejsi stalej prevod zvladnul.Nikdy jsem jinak na skutru nebo motorce nejezdil,ale "chytlo" me to,tak asi si pristi rok dodelam papiry na normalni masinu a jdu do toho :-).
Cena prace nevim,vsechno jako automechanik jsem delal sam.Dily jsou objednany z http://www.skutry-malsice.cz,maj oproti scootlandu aj. prijatelnejsi ceny.
Cinu jsem koupil proto,ze jsem chtel neco novyho,ale zase vzhledem k vyuziti skutru 50 litru za znackovou 50ku nedam.Zatim to mam po garancce,najety 600 km a spokojenost,uvidime.Pri prohlidce se mechanik usklib,podle me musel poznat,ze v tom bylo rejpany,ale v poho,asi se--u na to.
lucky33

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 21 srp 2010, 11:11
Skútr / moto: Motorro Desire 50 4 T

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod jesik » 14 úno 2011, 23:24

Čau lucky33
Jestli můžeš poskytnout nějaké bliší informace o lepším stálem převodu,tak mi sem napiš,na tu vačku se chystám právě ted a taky jsem naznal že mi stačí touring vačka,namísto Racingové,ale ještě mi vrtá hlavou karburátor,radí mi at si namontuju 24 karbec!! mě se to zdá už moc,vždyt to bude žrát jak tank,a já mám nádrž jen na 4 litry,a ještě něco,mám najeto12 tisíc,když budu dávat tu vačku,musím mněnit rozvodový řetízek a napínáky???moc se mi nechce půlit celej motor!!Za případné rady všem předem děkuji. :) P.S-mám jmstar zbike 50,motor jsd50qt-15,ale ted tam mám 70 válec malossi,ale hlavu původní padesátkovou. :)

2.3. edit:
Zdarec lucky 33-Zeptám se ted možná hloupě,zajímá mě ta vačka,protože se ji také chystám namontovat-nastavoval jsi jinak ventily,nabo jsi je nechal nastavený jako u normální vačky??Neklepaly ti ty ventily při vyších otáčkách??Nebyl hlučnější motor??Prostě- kromě zlepšení co popisuješ,neobjevily se nějaké problémy????Ještě jednou omluva za ,pro tebe možná hloupé otázky,ale dost mně to zajímá,protože se setkávám z rozdílnými názory,chci předejít možnému odrovnání motoru!!Díky za případné cené názory i od ostaních. :?: :?: :?:
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 říj 2013, 18:51, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
jesik

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 13 led 2008, 23:04
Bydliště: Brno
Skútr / moto: GILERA RUNNER 70 SP RST
Tuning / úpravy: Výfuk Stage6 Pro Replica chrom carbon,variator Mallosi,Karbonové lístky Malossi,Příruba sání 21mm - Piaggio 2T,Kontrastní pružina Malossi +106% modrá,Podložka pod pružinu Malossi - Piaggio,Spojka Polini 3G for Race - Piaggio 50 ccm,Válečky variátoru Malos

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod saf » 29 kvě 2011, 10:01

Ahoj mam stejnyho skutra desire 50 4t na rovine 65-70km/h z kopce 80 km/h dneska jsem oddelal to zuzeni v airboxu a po pridani plynu se to dusi asi by to chtelo vetsi trysku nevis jaka tam je original?
Naposledy upravil saf dne 29 kvě 2011, 16:37, celkově upraveno 1
saf

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 30 čer 2009, 20:31
Skútr / moto: desire 50

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod Santa » 29 kvě 2011, 10:59

cus delal sem znamimu scoota a daval sem mu tam 72ccm,open filtr,otevrel sem vyfuk original,variator Naraku,a spojkovy pruzinky.......
puvodne v originalu si ho udrzel nohama ze se nerozjel mensi kopec jel 30-35kmh rovina 50kmh a z kopce jel na plnej 60kmh a to byl fakr maxxx
po upravach na stejnych usekach........do kopce 50-55kmh rovina 75-80kmh a z kopce 90-95kmh.....znamej naprosto spokojenej a jeho slova.....naprosto super to sem ani necekal........a to sem mu tam jeste MOHL DAT asi o 1g tessi valecky ale to az priste.....
tak jen pro predstavu a kdo rika ze OPEN FILTR je na 4t blbost tak keca.....ja je daval na vsechny 4T co sem kdy delal a na vsem to bylo znat a byla spokojenost.......

ted se to resi i na ST
Yamaha Majesty DX 250 najeto69000km (27000 ja) malossi multivar 3,5l/100
http://www.skutry-malsice.cz
Uživatelský avatar
Santa

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 22 srp 2010, 20:54
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Yamaha Majesty DX 250 '98
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, Poloni pritlacny talir, Audio, Xenon, metalic lak na zakazku, velke plexi, komplet po GO

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod jajice » 02 čer 2011, 12:07

Ahoj ostřílení borci. Tento týden jsem si pořídil nového číňana, nechal jsem si ho rovnou předělat na 70 a odjel rovnou na chajdu. Po cestě několik slušných kopečků a to je můj dotaz. Příjde kopec, skutr jede pomalejc a pomalejc, plyn na maximum a otáčky a zvuk stále stejný. Při stažení plynu o cca 1/3 se nic nemění, stejná rychlost, otáčky. V čem může být problém - málo/moc vzduchhu, málo benzinu??? na rovince cca dobrý. :oops:

Nějaký typ na dobrého ladiče Kolem Mělníka, Benátky, Neratovice, Kostelec - nastavení / ladění na válcích??
Předem děkuji za tip
jajice@volny.cz
jajice

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 31 kvě 2011, 20:19
Skútr / moto: ROMAT 717 50 4t
Tuning / úpravy: 70

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod ladagal » 06 čer 2011, 11:49

podle me moc silna kontrastni pruzina nebo spatna gramaz valecku
ladagal

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 22 kvě 2011, 21:19
Skútr / moto: Lingben LB50QT-16
Tuning / úpravy: MALOSSI VARIATOR

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod TUNER » 06 čer 2011, 12:12

Pokud chceš brzdu,zajeď si do Prahy do STčka. ...Ale nejsem si jistej jestli se tam těmahle věcma na dvou kolech z číny zabejvaj. Bude lepší tam zavolat.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod kubistar » 06 čer 2011, 12:14

Čaute,

mám skúter YUKI MATRIX 50 4T - GY6 139QMB (YY50QT-16). Potreboval by som poradiť, chcel by som prerobiť môj skúter - zvýšiť objemu valca z 50ccm na väčší priemer a aké diely by ste odporúčali vymeniť pri prestavbe. Hodlám vymeniť valec na priemer 80cmm, tak treba samozrejme valec + piestna sada, tesnenie motora - ciže. ktorý KIT, či treba vymeniť ložiská, kontrastnú pružinua aj guferá, či môže byť pôvodný karburátor alebo treba s väčším priemerom alebo len trisky na väčšie, napr. na tú 80ccm sadu ktorý variátor, kľukovú hriadeľ, (ostrú) vačku, výfuk atď....

Neviete, ze tento skúter má aj reštrikcie v air-boxu a aj vo výfuku? Aké máte skúsenosti s výfukom LeoVince 4T-Racing?

Díky za pomoc a rady :-)
Uživatelský avatar
kubistar

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 14 bře 2010, 14:45
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Yuki Matrix 50 4T
Tuning / úpravy: v plane

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod Santa » 06 čer 2011, 12:40

jo tu 80ccm urcite dej stacila by i 72ccm,kliku a loziska bych neresil ty to vydrzej leda ze bys daval tu vacku ale 80ccm je uz dost misto vacky dej variator naraku
jinac vyfuk urcite a nebo staci ten origo otevrit....pak jinej filtr a vetsim karb.nic neskazis ale bude vic papat......
jinak restrikce nema po vymene techto veci ti pojede slusne psal sem to uz na zacatku ale......

http://www.skutry-malsice.cz/baotian/va ... -2469.html
http://www.skutry-malsice.cz/baotian/va ... -3831.html
http://www.skutry-malsice.cz/baotian/bt ... -2255.html


delal sem znamimu scoota a daval sem mu tam 72ccm,open filtr,otevrel sem vyfuk original,variator Naraku,a spojkovy pruzinky.......
puvodne v originalu si ho udrzel nohama ze se nerozjel mensi kopec jel 30-35kmh rovina 50kmh a z kopce jel na plnej 60kmh a to byl fakr maxxx
po upravach na stejnych usekach........do kopce 50-55kmh rovina 75-80kmh a z kopce 90-95kmh.....znamej naprosto spokojenej a jeho slova.....naprosto super to sem ani necekal........a to sem mu tam jeste MOHL DAT asi o 1g tessi valecky ale to az priste.....
tak jen pro predstavu a kdo rika ze OPEN FILTR je na 4t blbost tak keca.....ja je daval na vsechny 4T co sem kdy delal a na vsem to bylo znat a byla spokojenost.......
Yamaha Majesty DX 250 najeto69000km (27000 ja) malossi multivar 3,5l/100
http://www.skutry-malsice.cz
Uživatelský avatar
Santa

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 22 srp 2010, 20:54
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Yamaha Majesty DX 250 '98
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, Poloni pritlacny talir, Audio, Xenon, metalic lak na zakazku, velke plexi, komplet po GO

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod TUNER » 06 čer 2011, 13:48

Santo...ohledně toho filtru,máš to odbržděný a nebo jen nárůst hluku a placebo efekt... ?

kubistar - při takovéto investici,by se už možná vyplatilo koupit něco jinýho,co v základu pojede stejně,jak toto po tunění.... ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod kubistar » 06 čer 2011, 15:42

Santo, pisal si, ze:
- jinac vyfuk urcite a nebo staci ten origo otevrit...- ako nato? nejaky navod?
- tak jen pro predstavu a kdo rika ze OPEN FILTR je na 4t blbost tak keca.....ja je daval na vsechny 4T co sem kdy delal a na vsem to bylo znat a byla spokojenost....... - vedel by si nejaky link poslat, ze napr. ktory open filtr?!

diky za odpoved
Uživatelský avatar
kubistar

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 14 bře 2010, 14:45
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Yuki Matrix 50 4T
Tuning / úpravy: v plane

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod Santa » 06 čer 2011, 17:40

otevrit original vyfuk znamena dostat se dovnitr z 1 nebo 2 strany a udelat do nej myslym do prepazek 2,3 diry vrtackou a s kolena odstranit takovou dratenku........a pak vyfuk zase zadelat
http://www.skutry-malsice.cz/v-d-o/runw ... 5-765.html
to je primo on
Yamaha Majesty DX 250 najeto69000km (27000 ja) malossi multivar 3,5l/100
http://www.skutry-malsice.cz
Uživatelský avatar
Santa

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 22 srp 2010, 20:54
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Yamaha Majesty DX 250 '98
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, Poloni pritlacny talir, Audio, Xenon, metalic lak na zakazku, velke plexi, komplet po GO

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod kubistar » 14 čer 2011, 14:10

Tak takto bude vyzerat asi zostava, tak kluka zostane povodna, dam aj lepsi ventilator od Naraku, ktory poskytuje lepšie chladenie motora!

- Naraku Big bore 72 ccm - kit pre motory GY6 50cc 4T

+ sadu trysiek Naraku M4 80-98

- Variátor Malossi [Multivar] 4-Takt 139QMB/QMA

- Výfuk LeoVince 4T- [HM-Titan] - GY6 139QMB/A
Uživatelský avatar
kubistar

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 14 bře 2010, 14:45
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Yuki Matrix 50 4T
Tuning / úpravy: v plane

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod Santa » 14 čer 2011, 14:19

a na kolik te visel ten valec naraku 72ccm
Yamaha Majesty DX 250 najeto69000km (27000 ja) malossi multivar 3,5l/100
http://www.skutry-malsice.cz
Uživatelský avatar
Santa

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 22 srp 2010, 20:54
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Yamaha Majesty DX 250 '98
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, Poloni pritlacny talir, Audio, Xenon, metalic lak na zakazku, velke plexi, komplet po GO

Re: Motorro Desire 50 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod TUNER » 14 čer 2011, 14:25

válce nikde nevisí,ty se dávaj do motoru ))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Další

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků