Maxon Matador 50

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod Vofer » 24 kvě 2012, 22:10

Zdravím všechny příznivce skútříků. Koupil jsem Maxon Matador a původní majitel mi nechal plnou nádobku oleje, ale pomalu ubývá a já potřebuji poradit, jaký koupit. Mám doma Valvoline 2T, ale má zelenou barvu a ten co je ve skůtru, tak je červený, můžu je smíchat? Poraďte prosím kdo jaký olej kupuje
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 říj 2013, 23:17, celkově upraveno 3
Důvod: Přesunuto do již existujícího tématu
Vofer

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 17 dub 2012, 19:15

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod JoseA » 24 kvě 2012, 22:20

vofer:
Můžeš tam dát jakýkoliv motorový olej do dvoutaktu. Já tam třeba leju Castrol 2T scooter. Smíchání ničemu nevadí, oleje musí splňovat stejnou specifikaci bez ohledu na jejich barevné rozlišení.
JoseA

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 25 črc 2011, 12:13
Bydliště: okres Vsetín
Skútr / moto: Honda CBF 600S / Maxon forcer 50/piaggio X9
Tuning / úpravy: vyšší štít MRA, vyhřívané gripy, motokufr, nerez kryt výfuku. Maxík: žlutý kufřík z keeway matrix, motoalarm, omezovač pryč, EGR blbost pryč, Vmax 75km/h

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod Vofer » 24 kvě 2012, 22:27

JoseA:
děkuji, ale jaký přesně Castrol 2T scooter, vidím že je jich víc a i ceny jsou různé. Našel jsem třeba Castrol Power 1 Scooter 2T, Castrol ACT>EVO SCOOTER 2T, Castrol ACTEVO X-tra Scooter 2T .....
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 říj 2013, 23:17, celkově upraveno 4
Důvod: Citace posledního příspěvku
Vofer

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 17 dub 2012, 19:15

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod Maxxxon » 27 kvě 2012, 13:40

Zdravíčko pánové,

mám opět jeden problém a tím pádem dotaz.
U skútru jsem s kamarádem odstranit restrikce,které tu byly řečeny
a pak jsem objednal nové tuningové díly.
Po několika vratkách eshopu,kde mi zaslali nesprávné díly
jsme ty správné nainstalovali v podobě válce 70ccm Stage 6,
řemen Naraku,variátor Mallossi Multivar a nakonec
kamarád pokoušel namontovat karburátor Dellorto 19mm
http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 40631.html
Skútr se ale pořád dusí a "chcípe"
Po konzultaci se servisním technikem nám bylo doporučeno dokoupit sadu trysek Stage 6
http://www.skutry-levne.cz/nahradni-dil ... 70-92.html ,
ale i potom stejnej výsledek.
Na origo karbec to jede jak střela,ale tento nový(univerzál) ani ťuk.
Nemáte někdo s tím zkušenost.
Za každou radu díky
Maxxxon

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 03 led 2012, 12:05
Skútr / moto: Maxon Matador 50
Tuning / úpravy: připravují se

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod MartinJahoda » 27 kvě 2012, 17:13

Vofer:
Když se podíváš na: Castrol Power 1 Scooter 2T
Popis produktu:
Castrol Power 1 Scooter 2T je vysoce výkonný motorový olej se syntetickými komponenty pro 2-taktní motory skútrů.
Castrol Power 1 Scooter 2T je spolehlivou ochranou proti tvorbě úsad na pístu a spalovacího prostoru. Tento Castrol Power 1 Scooter 2T výrazně snižuje opotřebení a zajišťuje delší životnost motoru.
Castrol Power 1 Scooter 2T je ve všech 2-takt - motory používané v skútry (skútry), japonských a evropských výrobců.
JASO FD; API TC; ISO EGD

Castrol ACT Evo Scooter
Castrol Act>evo Scooter 2T je kvalitní olej do dvoudobých motorů s velmi nízkou kouřivostí. Heat Protection Molecules chrání proti usazeninám.

Castrol Actevo X-tra Scooter 2T
je olej pro dvoudobé motory výjimečné kvality s nízkou kouřivostí. Obsahuje Heat Protection Molecules zajišťující ochranu před vytvářením vysokoteplotních usazenin při vysokém zatížení. Je vhodný pro použití ve všech moderních japonských a evropských skútrech.

Splňuje specifikace: API/ ILSAC TC/EGD, JASO FD Oleje

Z následujících textů plyne jen to, že všechny už dneska splňují danou normu a dokonce ji i musí splňovat. Jako běžný spotřebytel bych se řídil tým, že toto je už jen od prodejce Marketingový tah jak běžnému uživateli dopřát i hodně drahý olej. Pro neupravené skůtry stačí oleje v rozmezí 200-300Kč a skůtr ti bude brblat vesele dál. Pokud mám jako běžný spotřebytel vycházet z toho, že jsou i oleje za více peněz jsou pro mě zbytečné=>kvalitnější olej využiju v motorech kde mám větší sílu,napětí,namáhání (každý ať si to nazve jak chce")....Tento olej se nespálí a zůstane potom ve spalovací komoře........
Motorro Speedjet 50 2T
úpravy: variátor Malossi Multivar, halogonová žárovka do patice BA20D - modrá
MartinJahoda

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 44
Registrován: 07 úno 2012, 21:06
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Motorro Speedjet 50
Tuning / úpravy: Malossi Multivar

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod Li. » 20 črc 2012, 16:06

PROOF píše:Vypadá fakt móóóc hezky. Je vidět že Číňani dělají čím dál lepší skútry. Jen tak dál. Trochu mi vadí ten středovej tunel. Dost to snižuje užitnou hodnotu z hlediska převozu větších nákladů. To je ale věc názoru.

Jde ten tunel nějak sundat nebo alespoň využít? Chci si koupit Ardoura a líbí se mi s tunelem, ale bojím se, že tím ztratí fakt hodně na praktičnosti, takže bych rád měl možnost to sundat..
Li.

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 20 črc 2012, 14:05
Skútr / moto: -
Tuning / úpravy: -

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod Meki222 » 22 črc 2012, 16:23

tokoš píše:Odmontuj sedlo a je tam fialový dratek je spojený s černým spojkou( to je na omezení otáček). Tak to rozpoj pořadně oba konce zaizoluj, to je jedna věc a pak ještě zadělej tu odbočku na výfuku co vede k filtru a pak to jede celkem slušně. Je tam prej ještě katalizator ve výfuku ale stím sem ještě nic nedělal.

Odmontoval jsem sedlo a žadný fialový drátek jsem nenašel.Je možno poslat foto?Kde to přesně je?Díky moc.
Meki222

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 15 črc 2012, 19:04
Skútr / moto: Matador,Maxon 50

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod tokoš » 23 črc 2012, 20:18

Čau fotku jsem už někomu posílal ale nepodařila se mě nikde najít ale je tam po levé straně musíš hledat.
Uživatelský avatar
tokoš

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 37
Registrován: 24 čer 2011, 11:34
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Maxon Matador 50 2T

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod Vratas » 23 črc 2012, 20:50

Jděte na to ještě jinym způsobem. Dole na krytu variátoru je černej drát a vede podél něho do rámu a pod sedlo. Tam se mění na fialovej.
Motocykl je pro dvě osoby pouze schválen, ale nikoliv určen...

Nadává-li Moravák na Pražáka, nadává v podstatě sám na sebe...
Uživatelský avatar
Vratas

Moderátor
 
Reputace: 283
Příspěvky: 1525
Registrován: 10 srp 2011, 10:48
Bydliště: Praha - jinde to nejde
Skútr / moto: Honda CB900F Hornet

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod Meki222 » 25 črc 2012, 18:35

Tak už jsem to našel ten drátek.Byl tam jak to bylo napsané.Od variatoru a pak přechází na fialový.Odpojil jsem a hned jsem to vyzkoušel.Super jede to rychlejší.Jsem spokojen.Ještě to vyzkouším na delší trasu.Jinak všem děkuji za odpověď.
Meki222

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 15 črc 2012, 19:04
Skútr / moto: Matador,Maxon 50

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod hehecz » 03 říj 2012, 14:45

Zdravím,
nedávno jsem se taky stal majitelem maxona a hned jsem si tady našel pár "zlepšováků", konkrétně mám na mysli ten omezovač rychlosti, koukal jsem se k baterii a našel jsem ho tam, jenže ten fialový drátek je nějak přiletovaný k té průhledné bužírce a ta vede až k tomu černému (přes koncovky). Tak jsem se chtěl zeptat, jestli můžu tu průhl. bužírku rozstříhat a nevím co ještě, abych se dostal k těm koncovkám a mohl ho rozpojit? Ptám hlavně proto, ať pak nejsou problémy s garančkou.

Díky moc
hehecz

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 02 říj 2012, 19:55
Skútr / moto: Maxon Matador 50ccm

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod tokoš » 03 říj 2012, 15:05

Čau se zarukou jsem to dělat tak že jsem to před první garančkou dal do původního stavu ale na další už jsem to nechal tak jak stim jezdím.
Uživatelský avatar
tokoš

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 37
Registrován: 24 čer 2011, 11:34
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Maxon Matador 50 2T

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod casemxu » 31 srp 2013, 11:14

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak se seřizuje volnoběh na skůtru maxon matador 50(dvoutakt).Problém probíhá následnovně: Chci nastartovat, motor chytne ihned, ale zase ihned chcípne, proto si myslím že jde o malé otáčky motoru.
Naposledy upravil KYBLOS dne 31 srp 2013, 11:50, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto do správné sekce a sloučeno s již existujícím tématem
casemxu

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 31 srp 2013, 11:04
Skútr / moto: maxon matador 50

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod PROOF » 31 srp 2013, 11:58

Dúležité je jaké má skútr otáčky po zahřátí. Jestliže jsou otáčky po zahřátí OK bude problém v něčem jiném. Zde je všeobecný návod platný pro všechny karburátory : http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/ . :wink:
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Maxon Matador 50

Příspěvekod vinnie » 05 úno 2014, 16:03

tokoš píše:Odmontuj sedlo a je tam fialový dratek je spojený s černým spojkou( to je na omezení otáček). Tak to rozpoj pořadně oba konce zaizoluj, to je jedna věc a pak ještě zadělej tu odbočku na výfuku co vede k filtru a pak to jede celkem slušně. Je tam prej ještě katalizator ve výfuku ale stím sem ještě nic nedělal.

Jako pod sedlem ? muzes mi poslat foto ?
vinnie

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 10 čer 2012, 19:00
Skútr / moto: Maxon 50
Tuning / úpravy: restrikace

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků