Kentoya Xor 50 2T

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod svsv » 13 srp 2011, 10:59

Skútr mám jen na popojíždění po našem malém městě, tak mi stačí, kdyz udělá 50 km/h (skutečných). Zkusím sehnat nejprve to koleno (to bude asi to nejtěžší za rozumnou cenu a správný typ a neznám nikoho v mém okolí, kdo by ho správně zkrátil), trysku, lehčí válečky a pružinu objednám po internetu.

Díky za ochotu a také vám přeji hodně spokojených kilometrů bez nehod a jakýchkoliv závad.
svsv

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 03 črc 2011, 21:56

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod roXor » 13 srp 2011, 23:57

pro srandu posilam odkaz na tovarni tuning
http://www.kentoya.cz/novinky/16-moznos ... ideo-50-2t
jinak tady asi to koleno jety nesezenes, nasel jsem neco na ebay.de
z vlastni zkusenosti doporucuju rovnou tuning fuk klidne Leovince TT nebo Sito plus street, pze serie vazi nesmysl, konkretne 8 kilo
roXor

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 17 čer 2011, 21:41
Bydliště: Praha 1
Skútr / moto: XOR
Tuning / úpravy: S6 Racing

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod Ludwig » 14 srp 2011, 10:44

To krátké starší koleno mám ale nevím jestli ti bude na xor pasovat, je černé, použité asi 3t.km,jednou natřené vypálené do bíla nepoškozené. Můžu poslat na zkoušku mám laďáček. Můj původní válec byl CPI. Nyní mám toto:
http://www.multimoto.cz/?525,v��lec-hlava-70ccm-��ep-12-mm-2t-����nsk��-sk��try-jog-minarelli-1p40qmb-{53}
Zpětně bych válec 70 použil jako první úpravu po odstranění restrikcí, sice nevím jak by jel s origo fukem ale objem a velké kanály dají skůtru výkon a variátoru potřebnou sílu.
Uživatelský avatar
Ludwig

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 109
Registrován: 05 čer 2010, 11:43
Skútr / moto: Keeway Flash
Tuning / úpravy: Arrow výfuk,kit 70,nový var,kontr. Malosi žlutá,odlehčené pakny spojky tvrdé pružiny

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod svsv » 14 srp 2011, 11:45

Tak jsem to nafotil - docela běs - olejnička...
Potom jsem to vyčistil, přetěsnil hadičku z olejové nádrže, (doufám že to neteče přímo z olej. pumpy, nevim jak je tam namontovaná), a co mě překvapilo, že plynové lanko s ní přímo hýbe (zelená šipka).
Taky by mě zajímalo co je to za čidlo (červená šipka)?
Jinak o koleno bych zájem měl, i použité, nevím jestli se dá podle těch fotek posoudit zda by to pasovalo:
3_1.jpg
4.JPG
6.JPG
5.JPG
7.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
svsv

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 03 črc 2011, 21:56

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod Ludwig » 14 srp 2011, 18:51

Netěsnící hadička je pravděpodobná závada,po umytí uvidíš. Ano, v ovládání olej.čerpadla tkví jádro onoho skvělého vynálezu, další snímač je k zapalování. Podle fotek mám dojem, že by to mohlo pasovat tak mi pošli adresu a já ho pošlu. Vyzkoušíš nebo podle toho vyrobíš jiné a pak se domluvíme na ceně. Na skotlandu píšou,že to nepasuje tady někdo říkal že ano tak nevím.
Uživatelský avatar
Ludwig

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 109
Registrován: 05 čer 2010, 11:43
Skútr / moto: Keeway Flash
Tuning / úpravy: Arrow výfuk,kit 70,nový var,kontr. Malosi žlutá,odlehčené pakny spojky tvrdé pružiny

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod TUNER » 14 srp 2011, 20:40

Osobně bych taky volil nějakej jinej vejfuk,protože kolenem si možná nepatně pomůžeš,ale nebude to žádná sláva. Street a nebo dokonce laděnej vejfuk udělaj svý.... ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod svsv » 15 srp 2011, 15:02

Tak po vyčištění a odmaštění vrstvy toho černého balastu mě čekalo nemilé překvapení - vypadá to, že teče asi ta pumpa nebo co, druhý den byl pod skútrem pěknej lívanec oleje (jak to přestal ten nános zadržovat, tak to teče přímo na zem), hadička je přetěsněná ale celý je to opět u té pumpy zaolejovaný... (olej do 2T co používám má naštěstí modrou barvu, tak identifikace byla o to jednoduší).

Může se to nějak vyřadit z provozu?

Musím taky mrknout na to plynový lanko - to je jako rozdvojený a ovládá současně jehlu v karburátoru a tu pumpu? Nevím jak to vypadá v karburátoru u tohoto modelu, už nemám moc prostoru vše rozebírat, ale předpokládám že je to obdobný jaku u starých motorek.

To uživatel "Ludwig" - děkuji za nabídku, ale zatím s tím kolenem počkám, když to není 100% a taky mě nahlodal tip na multimoto.cz a příspěvek od uživatele "Tuner" k výfuku, tak doufám že jsem Vám tímto nezpůsobil nějaké nepříjemnosti (inzerát jsem také stáhl).
svsv

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 03 črc 2011, 21:56

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod Ludwig » 15 srp 2011, 18:45

Nový výfuk, jak píše tuner je samozřejmě nejlepší protože u dvoutaktu má významný vliv. K tomu čerpadlu- nejlepší je odstranit závadu nebo namontovat nové, míchání oleje do benzínu je jednak otrava a hlavně tento systém více plní potřeby mazání dvoutaktního motoru. Plynové lanko je rozdvojeno v oblasti přední kapotáže tedy jinak než u našich starých oilmasterů kde šlo napřed na čerpadlo a pak do karburátoru. Myslím, že lanko může provizorně zůstat jak je i bez čerpadla, to můžeš vymontovat a zatím dávat olej do benzinu. U karburátoru není nic převratného, ovládací lanko,el.kabel k sytiči,benzinová,olejová a podtlaková hadička.
Z výfukem nemám žádný problém. Jinak ta sedmdesátka se samozřejmě se stávajícím redukovaným výfukem nedá kombinovat.
Hodně zdaru.
Uživatelský avatar
Ludwig

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 109
Registrován: 05 čer 2010, 11:43
Skútr / moto: Keeway Flash
Tuning / úpravy: Arrow výfuk,kit 70,nový var,kontr. Malosi žlutá,odlehčené pakny spojky tvrdé pružiny

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod svsv » 16 srp 2011, 08:27

Dík za rady a vysvětlení. Zaujalo mě u toho karburátoru - "hadička na olej" - to jako vede druhá hadička od olej pumpy do karburátoru ? A hlavně kudy ? Je pravda že za zapalováním směrem vzhůru vede ještě úzká hadička (žlutá šipka), ale nějak blíž jsem se s ní nezybýval, tak nevim kde začíná a končí, protože jsem řešil jen hadičku přívodu oleje z nádrže (modrá šipka).
3_1.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
svsv

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 03 črc 2011, 21:56

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod TUNER » 16 srp 2011, 09:00

Z olejové nádrže vede hadička do čerpadla a z čerpadla vede slabší hadička do karburátoru. Možná bych obě hadičky pro jistotu vyměnil,třeba tím zamezíš ůniku oleje. Origo hadičky nebejvají extra trvanlivý.... ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod svsv » 16 srp 2011, 09:07

Dík za bleskurychlou reakci. Koukám že jsem "objevil Ameriku" :oops: Akorát v tom balastu, ale i po odmaštění a vyčištění jsem si fakt nevšiml druhého vývodu ... A taky je celkem problém s těmi utahovacími pružinkami na konci hadiček, protože moc neutahují ...

Předpokládám, že to má vypadat asi nějak takhle:

IMG_6025.jpg
IMG_4456.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
svsv

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 03 črc 2011, 21:56

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod Ludwig » 16 srp 2011, 19:07

To horní je to ono ale jak píše tuner začni u hadiček na kterých zub času hlodá nejdřív než zbytečně vyhodíš co funguje.
Při výmněně válce jsem to řešil taky,jedna sponka byla šišatá a kolem hadičky se to potilo.
Uživatelský avatar
Ludwig

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 109
Registrován: 05 čer 2010, 11:43
Skútr / moto: Keeway Flash
Tuning / úpravy: Arrow výfuk,kit 70,nový var,kontr. Malosi žlutá,odlehčené pakny spojky tvrdé pružiny

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod svsv » 16 srp 2011, 20:28

Znovu jsem sundal viko i plastove kolo chlazeni, cely prostor kolem pumpy je vycisteny, ale porad nevidim kam vede ta uzka hadicka... Mizi za tim zapalovanim a neni videt kde se napojuje k te pumpe. Asi to unika prave z te uzke hadicky.
Musi se kvuli pristupu vyndat zapalovani nebo snad cely motor?
Bohuzel nemam nove fotky a na tech vyse je to cele od toho cerneho balastu...

Mate tip kde obe hadicky objednat spolu s novymi sponkami? Dik.
svsv

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 03 črc 2011, 21:56

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod roXor » 16 srp 2011, 22:55

Vyhod to olejove cerpadlo cele a michej do nadrze. Kvuli tomuhle pitomemu cerpadlu resp. te bovden spojce jsem zadrel dva valce serii i fungl novou malossi sport. Od te doby co jsem to vyhodil vc. olejove nadrzky, je to naprosto bez problemu.
roXor

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 17 čer 2011, 21:41
Bydliště: Praha 1
Skútr / moto: XOR
Tuning / úpravy: S6 Racing

Re: Kentoya Xor 50 2T

Příspěvekod Ludwig » 17 srp 2011, 12:39

Taky řešení ale otrava při každém tankování. Ta tenká hadička vede od čerpadla do karburátoru. Po demontáži krytu ventilátoru je vývod z čerpadla vidět zepředu za rotorem alternátoru. Je špatně přístupná tak máš dvě možnosti, demontovat rotor nebo samotné čerpadlo. Jak vypadá vidíš na své fotce.
Uživatelský avatar
Ludwig

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 109
Registrován: 05 čer 2010, 11:43
Skútr / moto: Keeway Flash
Tuning / úpravy: Arrow výfuk,kit 70,nový var,kontr. Malosi žlutá,odlehčené pakny spojky tvrdé pružiny

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron