Jonway GTS 125

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod LittleMonkeyCZ » 03 bře 2019, 19:23

Dobře
LittleMonkeyCZ

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 25 úno 2019, 17:08

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod LittleMonkeyCZ » 05 bře 2019, 21:06

Tak kolo koupené.Hridel je dobrá.Prodejce říkal že bylo hodně reklamaci na to zadní kolo.Špatná výroba.Ale chci se zeptat chci nastelovat ventily a nevim na kolik je nastavit.Mam volnobeh na 2000 otáček a když snizim treba na 1700 uz to zdecha a dnes jsem viděl na druhém stroji ze má normálně 1000otáček na volnobeh.
LittleMonkeyCZ

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 25 úno 2019, 17:08

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod LittleMonkeyCZ » 07 bře 2019, 13:11

Prosím vás může to být karburatorem?Ty vysoké otáčky na volnobech pri teplem motoru.Steloval jsem ho a nic nepomohlo.
LittleMonkeyCZ

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 25 úno 2019, 17:08

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod JardaB » 07 bře 2019, 14:48

No to my netušíme, protože si nenapsal co a jak jsi šteloval ... pak se nedá poradit ? A zkušenému v seřizování karbece jako jsi ty, není třeba dopředu radit ...
JardaB
(Stadion 11; Babetta 210; Kymco Downtown 125i ABS) ... Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4;
Tábor; http://www.buchtik.eu ; buchtik@post.cz
Uživatelský avatar
JardaB

750+
 
Reputace: 151
Příspěvky: 781
Registrován: 17 črc 2015, 13:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: ne

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod LittleMonkeyCZ » 07 bře 2019, 18:49

Zkušený v tomhle samozřejmě nejsu.Na Karburatoru jsem zkoušel měnit bohatost sroubkem.At jsem ho měl o jednu otacku ci jeden a pul nebo dvě nic se nezměnilo a do toho jsem upravoval sroubem volnobech.Žádná změna.Jak to bylo kolem 1700-1800 uz to mělo tendenci zdechat.
LittleMonkeyCZ

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 25 úno 2019, 17:08

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod JardaB » 08 bře 2019, 08:21

Seřízení karbece (volnoběhu) ... nějaký obecný návod na webu jsi pohledal ?
JardaB
(Stadion 11; Babetta 210; Kymco Downtown 125i ABS) ... Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4;
Tábor; http://www.buchtik.eu ; buchtik@post.cz
Uživatelský avatar
JardaB

750+
 
Reputace: 151
Příspěvky: 781
Registrován: 17 črc 2015, 13:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: ne

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod LittleMonkeyCZ » 08 bře 2019, 10:50

Ano ale at udelam ci udelam zadna změna.Asi mi nezbývá než zkusit vyměnit karbec.
LittleMonkeyCZ

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 25 úno 2019, 17:08

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod JardaB » 08 bře 2019, 13:55

Přesně to jsem čekal ! S tebou ten problém, že chceš radit a nenapíšeš ani chlup něčeho konkrétního "co jsi dělal" --- jak jsi postupoval při nastavení volnoběžných otáček. Dokážeš napsat jak si postupoval ? ... do prázdnoty se špatně radí když vedle tebe při té práci nesedíme a nekoukáme ti pod ruce !

Ty děláš něco a ono to nefunguje a my nevíme co jsi dělal .... popiš přesně postup nastavení volnoběžných otáček !
JardaB
(Stadion 11; Babetta 210; Kymco Downtown 125i ABS) ... Kymco New Downtown 350i ABS - Givi V56N MAXIA 4;
Tábor; http://www.buchtik.eu ; buchtik@post.cz
Uživatelský avatar
JardaB

750+
 
Reputace: 151
Příspěvky: 781
Registrován: 17 črc 2015, 13:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: ne

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod Dusan14 » 08 bře 2019, 15:09

Nebude jednoduchsie, demntovat karburator, vybrat tu jednu trysky co je na volnobeh a prefuknu ju?

Ked tam stal benzin dlhsie, napr. 6mesiacov z tesco pumpy kludne sa tam mohlo nieco upchat.

Ale. Mas pravdu vymena karburatora je tiez riesenie.

Odoslané z STF-L09 pomocou Tapatalku
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1052
Registrován: 09 bře 2014, 21:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod LittleMonkeyCZ » 19 srp 2019, 10:03

Ahoj.Sice opožděně ale chci jen dodat co bylo špatně k mému poslednímu příspěvku.Byla praskla priruba sani.Tak všem děkuji.Teď řeším kit 160ccm.Koupil jsem kit 160ccm od Naraku jen hlavu jsem nechal původní.Po nějaké době klepání v motorovém prostoru jsem zjistil že pist lechce tuka do staré původní hlavy 125ccm.Ono při HU je pist i něco víš než válec 1mm-2mm.Takže buď koupit hlavu válce od Naraku na 160ccm(má větší průměr kolem ventilu)na 58.5mm dle pistu.Nebo dnes zkusím upravit starou hlavu že na soustruhu to upravim kolem ventilu také na 58.5-59 prumer a zahloubim okraje o ten 1-2mm.
LittleMonkeyCZ

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 25 úno 2019, 17:08

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod FullSoft » 19 srp 2019, 17:39

2 LittleMonkeyCZ:

Hlavně aby ti vydrželo to ostatní - já jsem nechal Jonwaye taky překitovat, ze začátku jsem byl spokojený (nárůst rychlosti sice jen malý, ale znatelné zvýšení výkonu), ale později nastaly problémy, protože další součástky nejsou prostě na zvýšení výkonu stavěné. Největší problémy jsem měl s ložisky hřídele - poprvé praskly nějakých 2000 km po kitu a výměna mě stála přes 3 litry. Po necelých 500 km stejný problém a zase 3 litry v tahu za výměnu. Potřetí už ložiska nevydržela ani 150 km a od té doby stojí Jonway pod plachtou v garáži a já odmítl další financování oprav a raději jsem přesedlal na Piaggio...

______________________
Odesláno z "founa"
Uživatelský avatar
FullSoft

50+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 64
Registrován: 16 lis 2015, 19:17
Skútr / moto: Jonway GTS125
Tuning / úpravy: kit 150ccm, variátor Malossi

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod RADEK_SL » 19 srp 2019, 18:08

Tak to ti držím palce, vývojáři třeste se. Je to pořád dokola, kit jsou vyhozené peníze. Vždyť vše ostatní jako klika, převody, karburátor, nebo vstřikování je navrženo a vyrobeno na ten výkon v TP. Prodej to a kup si něco co má 11 kilowat bez úprav a budeš mít klid.
Stadion S22, Jawa 50/555, Jawa 50/21, ČZ 175/487, Jawa 250/559, Jawa 350/354, ČZ 250/471, Honda CH125 Spacy, Suzuki Sixteen 125, Yamaha X-Max 250.
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 643
Příspěvky: 544
Registrován: 25 srp 2010, 11:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Babettu 210 ­­­a gauč na kolech Hondu SW-T 400 ABS
Tuning / úpravy: Na Babettě 12tý výbrus, karbec Dellorto a nákupní košík, na SW-T Givi AF a tři zásuvky :-D

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod tomaš » 22 srp 2019, 09:12

konečně normalni nazor. ale pablbi to stejně nechapou, a pořat budou investovat prostředky do něčeho,co do dilenskeho spracovani stoji za hovno .
tomaš

10+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 17
Registrován: 11 srp 2013, 11:22

Re: Jonway GTS 125

Příspěvekod sinco » 05 zář 2019, 15:46

Tak už mám na moto držák na mobil. https://www.ebay.com/itm/360-Rotating-Car-Holder-Windshield-Dash-Suction-Cup-Mount-Stand-for-Cell-Phone/223585926065?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&var=522328855788&_trksid=p2060353.m2749.l2649
Ověřený jízdou asi 20Km po rozbitém Brně, kousek i kočičáky, přejezd přes zpomalovák a telefon se v držáku nehne. Pro jistotu jsem dal na spodní část gumičku.
Postup s montáží. Vystřihnul jsem z plechu o mm vetší kolečko než má přísavka a obrousil hrany. Kolečko připlácl na přísavku, je trochu lepkavá což je plus. Držák jsem složil jak na obrázku a na plech nanesl transparentní lepidlo mamuta a prdnul to i s držákem do uprostřed na plexi nad domeček. Držák funguje na principu stahování čelistí k sobě, pružina. Pro jistotu jsem to rozdělal a sotva o 1mm zkrátil pružinu. Vytvořil očko a zaháknul o trn a pro sichr jsem to lehce zalil tavným lepidlem. Pozor, před aplikací tav. lepidla zajistit pružinu aby byla co nejníže, nezavazela při vysunutí čelisti a opatrně na ty trny. Teplota tavného lepidla krátkodobě naruší pevnost plastu a mohlo by se stát že se poškodí ty trny pro pružinu. Normálně čelisti ven, zaháknout pružinu a zajistit ji na svém místě a použít tavné lepidlo. Počkat až bude tav. lepidlo studené a stejný postup na druhé straně. Až to zchladne a ztuhne tak čelisti uchytit do tělesa držáku. Pod držák jsem nalepil filcovou podložku, držák měl při větších vibracích, kanál nerovnost a pod tendenci dotýkat se domečku a přitom vydával drnčení. Chtěl jsem aby byl držák co nejhlouběji, kulička pro samotný držák aby koukala ven jen tak tak. Držák jsem zkoušel i na boku je tam plexi rovnější ale musel bych rameno natáhnout a to by mohlo mít špatné výsledky na tlumení vibrací a kmitů na nerovném povrchu. A není to dokonale rovné takže se to taky neobejde bez nějakého laborování. Při instalaci tel do držáku otevřu čelisti od sebe jen na nutnou délku, zbytečně nenatahovat pružinu víc než je potřeba. Zvenku pak nalepím, když to půjde reflexní samolepku z nějakého plastu, odolá dešti a taky když je reflexní, upoutá pozornost tak si moto všimne víc protijedoucích řidičů.
Chtěl jsem instalovat držák způsoben kdy po sundání nebude stopa že tam byl. Ale nějak není nápad jak na to. Vždy zůstane po držáku nějaká památka.
Telefon mám s9 a ještě bude nutné jak sou tlačítka na každé straně úchytu odstranit kousek té gumy. Čelisti tlačili na tlačítka a ty by šli asi brzo do kopru. Musím ještě domyslet nějaké stínítko, telefon mám na stojáka, má Amoled displej a třeba hodinová jízda s jasem na max by mohla vypálít statický obraz, např oranžové kolečko z waze raz dva.
sinco

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 41
Registrován: 15 črc 2019, 19:05
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník