Yamaha Neos 50 2T - tryska

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod sneegg » 22 lis 2006, 21:16

ale vzhledem k tomu že chystám koupit neoskovi k vánocům varec tak to tedka nebudu řešit B) teda možná ho dostane až k valentýnu :D
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod Marios » 22 lis 2006, 21:55

Tak na to určitě válečky lehčí a pak to bude hukot B)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2418
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: Toho času bez skutru
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod sneegg » 22 lis 2006, 22:15

hehe sem zvědavej co to bude papat :D
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod Marios » 22 lis 2006, 22:16

Co by to papalo jenom Benzín :D :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2418
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: Toho času bez skutru
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod sneegg » 22 lis 2006, 22:18

nene ještě volejíček :D ale kolik :D
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod KYBLOS » 23 lis 2006, 10:16

[quote=Marios]Tak na to určitě válečky lehčí a pak to bude hukot B)[/quote]

Jo, hodně lidí mi říkalo, že po výměně fucku apod. se mají dát lehčí válečky. U mýho scoota tomu tak ale není. Testoval jsem hodně vah válečků a nejlíp jsou na tom originální válečky. Prostě jsem to testoval na rozjezd, do kopce, při jízdě do kopce zpomalit tak na rychlost chůze a zase se hned rozjet, maximálku atd. Žádný lehčí válečky neměli na váhu originálních válečků. Ne u mýho scoota.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod roman.mara » 23 lis 2006, 10:20

když jsem měnil wejfuk, tak jeho součástí byly i válečky

B)
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod KYBLOS » 23 lis 2006, 14:07

To já když jsem pokoupil varec Malossi multivar 2000, tak jeho součástí také byly válečky. Jenže to byly válečky myslím, že váhy 7,2g a to jaksi bylo na můj scoot moc těžký. Origoše jsou 6,3g. Jako jelo to s 7,2g dobře, ale rozjezd, nebo přibrždění do kopce a opětovnej rozjezd, to už moc neladilo. No tak jsem ladil, ladil, ladil a naladil jsem Relax. Totiž ne Relax, ale 6,3g, takže originální váhu. Tím chci prostě říct, že ne u každýho scoota to chce lehčí válečky, jak tvrdí každej druhej. 8)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Marios » 23 lis 2006, 15:45

Kyblos já měl origoš 6,0 a ted na ladák mám 3 g
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2418
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: Toho času bez skutru
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod sneegg » 23 lis 2006, 15:45

no ja kupim ten varec u něj budou taky válečky, testnu je a uvidi se.
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod KYBLOS » 23 lis 2006, 15:48

[quote=Marios]Kyblos já měl origoš 6,0 a ted na ladák mám 3 g[/quote]

Vždyť to říkám, jak u kterýho scoota :wink:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Marios » 23 lis 2006, 16:02

Dyt já to taky říkám záleží i na variátoru B)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2418
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: Toho času bez skutru
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod KYBLOS » 23 lis 2006, 16:03

To pochybuju, když u mě je to stejný jak u originálního varce, tak u varce Malossi multivar 2000. Do obou jsou u mýho scoota nejlepší orig. válečky.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 lis 2006, 16:05, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Yamaha Neos 50 2T - tryska

Příspěvekod pepe69 » 21 lis 2015, 15:29

Tryska originál u karburátoru PHBN12 je 72 :wink:
pepe69

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 04 lis 2015, 19:36
Skútr / moto: Yamaha Neos 50
Tuning / úpravy: variator Malossi

Předchozí

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků