Výbrus - po kolika kilometrech?

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod IVO » 03 říj 2006, 23:14

Dělal tady už někdo vybrus na 50 a to u 4 a nebo 2 taktu? Pokud ano, tak po kolika km a kolik to zhruba stálo? Můj skútr točí 4 000 – 4 500 otáček – 4 takt, mám otáčkoměr. Zajímá mě kolik asi takový motor vydrží, jezdím těch 45 – 50 Km v hodině.

Můj skútr - RALLY 50
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
IVO

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod MIKI 1 » 04 říj 2006, 06:39

Ahojky.Pokud ti to jede pořád stejně,nemá cenu dělat výbrus.Poznáš to až po nějakých tísících kilometrech.
MIKI 1

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod KYBLOS » 04 říj 2006, 08:04

No já nevím kolik máš najeto, ale já mám najeto téměř 16 tis. km a zatím výbrus neplánuju.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod sneegg » 04 říj 2006, 20:00

btw. ten vybrus:o) dělá se když už ve válci neni při kompresy takovej tlak který tam ma být. takže se to vybrousí a dá se tam píst s větším průměrem aby to zase těsnilo. Ovšem netušim jak je to s výbrusovejma dílama u Yuki
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod IVO » 05 říj 2006, 18:11

Proboha, či tady ještě nikdo nedělal vybrus na 50?? Vím že tady hraje roli, hodně faktoru – otáčky, způsob jízdy, rychlost, apo. 4 takt by měl údajně, vydržet dele i u 50. U silnějších kubatur, je to samozřejmost, že vydrží vice km, než 50

KYBLOSI, MÁM NAJETO 2200 Km za dvě sezoni a dost to šetřim. Jezdím jen těch 45 - 50
IVO

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod lubina » 05 říj 2006, 22:45

No myslim,že až budeš potřebovat výbrus,poznáš to.Měl jsem takovýho jednoho čínana a ten měl najeto 6000km a přestal startovat pak i jet.Když jsem ho rozebral měli pístní kroužky vůli v zámcích tak 3mm a to je hodně.A po výbrusu zase OK.Jezdil jako fík. Jinak mám ještě Simsona a na tom jsme dělali první výbrus někdy v 25000km.Takže záleží asi i na kvalitě výrobku.
lubina

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Horní Bříza
Skútr / moto: PIAGGIO ZIP 50
Tuning / úpravy: žádný

Příspěvekod Marios » 05 říj 2006, 23:18

Přesně tak
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod KYBLOS » 06 říj 2006, 06:07

[quote=IVO]KYBLOSI, MÁM NAJETO 2200 Km za dvě sezoni a dost to šetřim. Jezdím jen těch 45 - 50 [/quote]

No tak 2200km mi přijde hodně málo. Myslím si, že na výbrus ještě vůbec myslet nemusíš a jak už tu někdo napsal, poznáš kdy je potřeba udělat výbrus. Já to taky šetřím, páč jezdím 70km/hod. - nevím kolik jezdím v průměru, ale 70km/hod. mívám stále na tachometru. Samozřejmě když nejedu do kopce apod. No a za dva roky jsem najel téměř 16 tis. km a ještě pořád mi to jezdí, bez známek potřeby udělat výbrus, takže si fakt myslím, že s tím výbrusem zatím počítat nemusíš.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod IVO » 06 říj 2006, 13:41

Kyblosi, co to máš za značku skútra a je to 2 nebo 4 takt?? Já vím že mám času dost, až to nebude táhnout, tak potom. Ale zajímá mě a určitě nejen mě, jak na tom jsou různé značky v počtu Km a rozdíl mezi 2 a 4 taktem, co se tyče výbrusu, popřípadě generálky motoru u padesátek. Kolega na Babettě, má najeto 30 000 Km a ještě nedělal ani vybrus.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
IVO

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod KYBLOS » 06 říj 2006, 13:50

Mám Derbi Atlantis City 50 ccm. Mám 2T a když jsem se ptal jednoho servismana na kolik on tipuje u 50 ccm 2T životnost, řekl mi, že si nedokáže představit, že to najede víc než 30 tis. km. Prej je to nereálný. No asi mu dám za pravdu, páč když si vezmu rozdíl scoota a Babety, tak si aspoň myslím, že Babeta není vysokootáčková, jako je tomu u scoota a taky Babeta nejede na 50 ccm tak rychle. Nevím, možná se ve svým názoru pletu a je tomu docela jinak, jen si to tak nějak představuji.
Naposledy upravil KYBLOS dne 26 bře 2013, 15:55, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Elektron » 06 říj 2006, 19:11

Cus lidi,bych si chtel uz taky nechat udelat konecne vybrus,uz mam 22tis. km,za rok sem najel 11tis km a pripada mi ze to jede cim dal tim hur
The life is not a game...
Elektron

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 49
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Aprilia sr racing 50 ditech

Příspěvekod soves » 06 říj 2006, 19:20

Vybrus je este priskoro ,skor by som to hned natunil ,ak sa to da.China sa dost tazko ...
soves

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Honda X8R

Příspěvekod IVO » 06 říj 2006, 21:46

Babetta má asi 4500 otaček, stejně jako můj skútr při jízdě, mám otáčkoměr. Vím že některé skútry mají podstatně vice, i dvou násobek a to i větčí kubatury. Čim vice otáček, tím větší výkon a rychlost, ale za cenu kratší životnosti motoru. U dájně má 4 takt vydržet až dvou násobek, proti 2 taktu. B)
IVO

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod pavel.tenista » 06 říj 2006, 21:55

ty dily uz dneska stojej par korun.... firma RMS dela nahrady za original valce a neni to tak drahy, nebo pak tam dat nejakej 70cc valec aby to lip jelo B)
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,

Příspěvekod želva a zajíc » 07 říj 2006, 15:55

Já mám 50 cm2 2 takt a najeto cca 50.000 km Přesně nevím. výbrus jsem nikdy nenechal dělát. nechal jsem vyměnit celej válec ale než se zadřel tak jsem tam mohl mít těch 25 - 30000 km. hodně záleží na tom jaký používáš olej, jak jezdíš, a jestli nastartuješ, a necháš chvilku běžet motor, než začneš jezdit.
želva a zajíc

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Další

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků