Piaggio NRG - po zahřátí chcípá

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Piaggio NRG - po zahřátí chcípá

Příspěvekod hanshans » 16 zář 2015, 19:33

svicka2.jpg
svicka1.jpg
Ahoj, mám piaggio nrg 50 power dt r.v.2005 za studena chytá na cvrnknutí a jede bez problému, ale když se zahřeje začne se to dusit a chcípat, má najeto 10 000 km. Vyčistil jsem vzduchový filtr a naimpregnoval olejem na filtry, předchozí majitel to asi nikdy nedělal. Koukal jsem na svíčku a nevím jak má být zabarvená hlavně už tam byla asi dlouho foto přidávám. Vyměnil jsem svíčku za novou problém pořád stejný foto svíčky přidávám, vím že by to mohlo být bohatostí směsi, ale vůbec nevím jestli je bohatá nebo chudá a jaká tryska je originál v karburátoru a kde ta tryska vůbec přesně je. Poradí někdo co s tím? Jo a ještě bych dodal jak je ta příruba gumová mezi karburátorem a válcem tak byla trochu zpuchřelá tak jsem to přetáhl silikonem na motory.

-- 16 zář 2015, 20:40 --

Ještě bych dodal, že to pak jde i blbě nastartovat jako by to bylo uchlastaný a nechce se tomu do otáček a když se to chytí tak to jede ale nesmim ubrat plyn jinak to zdechne
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
hanshans

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 16 zář 2015, 18:45
Skútr / moto: Piaggio NRG 50 DT power
Tuning / úpravy: mallosi multivar

Re: Piaggio NRG - po zahřátí chcípá

Příspěvekod Mr.Voza » 16 zář 2015, 20:23

To vypadá na problém s automatickým sytičem. Za studena je otevřenej a chytne to dobře, ale když se to začne ohřívat, tak sytič nezavře a jede to na moc bohatou směs. Doporučuju ho nahradit manuálním. Ty automatický si občas dělaj co chtěj.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1270
Registrován: 05 říj 2011, 20:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Piaggio NRG - po zahřátí chcípá

Příspěvekod hanshans » 18 zář 2015, 07:42

To bych mohl vyzkoušet ten sytič odpojit ne? Teda až se to trochu ohřeje. Ale nechápu proč to pak chcípá jako přijde mi, že je to uchlastaný protože to nechce ani chytit, ale zase jsem četl, že když to takle po zahřátí chcípá tak je směs chudá a mohl bych zadřít fakt to podle tý svíčky nepoznám
hanshans

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 16 zář 2015, 18:45
Skútr / moto: Piaggio NRG 50 DT power
Tuning / úpravy: mallosi multivar

Re: Piaggio NRG - po zahřátí chcípá

Příspěvekod Mr.Voza » 18 zář 2015, 16:26

Jestli je to co popisuješ sytičem, tak se to děje proto, že sytič po ohřátí motoru nezavře a jede to na bohatou směs - proto se to uchlastá. Když ho odpojíš, tak tím nic nevyzkoušíš, protože jestli je vadnej a nezavírá, tak nezavře ani když bude odpojenej.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1270
Registrován: 05 říj 2011, 20:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Piaggio NRG - po zahřátí chcípá

Příspěvekod hanshans » 18 zář 2015, 19:07

jo ale zase kdyby to jelo pořád na sytič tak by to mělo pořád vyšší otáčky ne? a to nemá jede to úplně normálně než se to ohřeje, ujel jsem na tom i 12km bez problému ale jel jsem furt plnej plyn
hanshans

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 16 zář 2015, 18:45
Skútr / moto: Piaggio NRG 50 DT power
Tuning / úpravy: mallosi multivar

Re: Piaggio NRG - po zahřátí chcípá

Příspěvekod Mr.Voza » 19 zář 2015, 09:14

ne.

Odesláno z mobilu přes Forum Fiend. Tapatalk už fakt neee!
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1270
Registrován: 05 říj 2011, 20:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků