Piaggio NRG 50

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod benitocko » 14 lis 2013, 19:27

dekuji skusim i tu svicku este se chci poradit nejsem moc zbehly v tom ladeni jen to co sem postudoval z netu mam v tom seriovej 50 valec litina pist hlinik variator je nejakej malosi predpokladam ze je to ten sportovni 6.8 g valecky bila kontrastni pruzina karburator weber 18 am volnobezna tryska 30 hlavni byla 96 open filter a ladeny vyfuk slo by z takoveho popisu udelat nejakej uzaver jestli to k sobe pasuje???? a taky ten karburator nemuzu o nem najit nejakej manual ale predpokladam ze to bude neco jako dellorto 17.5 dik
benitocko

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 12 říj 2013, 19:21
Skútr / moto: piaggio nrg

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod TUNER » 15 lis 2013, 00:23

Vyndej OF,dej menší trysku a bude to jezdit normálně.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod benitocko » 15 lis 2013, 09:32

vyndat of tym myslis vratit origo filter? jinak dekuji moc
benitocko

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 12 říj 2013, 19:21
Skútr / moto: piaggio nrg

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod Dědek64 » 26 lis 2013, 19:54

benitocko píše:svicku mi obvykle zachlasta a celkem dost kouri na volnobech to celkem jede i v nizsich otackach ale kdyz se rozjizdim tak dechne a svicka je zachlastana byla tam tryska 96 skousel sem 86 dokonce 74 se stejnym vysledkem jehla je spustena uplne dolu kdyz ji zvednu tak mi to zachlasta hned

Jestli je to dvoutakt tak to přisává vzduch guferama na klice,proto ta uchlastaná svíčka a spatná reakce za plynem.
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod benitocko » 29 lis 2013, 23:13

gufera byly meneny uz predtim je to tim filtrem vzduchu trochu sem ho pridusil takou vatou dal mensi trysku a de to znatelne lip i kdys este za studena trochu vynechava ale neni to originalni reseni takze asi jen ladit

2.12. edit:
chtel bych se jeste poradit kdyz kontroluju bohatost zmesi podle barvy svicky dost ctu ze ma byt hneda ale ma byt hneda ta keramika(izolant) nebo ty elektrody (iskriste) ja mam keramiku hnedu a to iskriste sede
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 pro 2013, 12:51, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
benitocko

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 12 říj 2013, 19:21
Skútr / moto: piaggio nrg

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod KYBLOS » 04 pro 2013, 12:56

Něco o zabarvení svíčky, příčinách apod.

http://aa.bosch.cz/download/formule/plakat-2009-01.pdf
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod Dědek64 » 04 pro 2013, 17:57

benitocko píše:gufera byly meneny uz predtim je to tim filtrem vzduchu trochu sem ho pridusil takou vatou dal mensi trysku a de to znatelne lip i kdys este za studena trochu vynechava ale neni to originalni reseni takze asi jen ladit

2.12. edit:
chtel bych se jeste poradit kdyz kontroluju bohatost zmesi podle barvy svicky dost ctu ze ma byt hneda ale ma byt hneda ta keramika(izolant) nebo ty elektrody (iskriste) ja mam keramiku hnedu a to iskriste sede

Podle toho co píšeš o jiskřišti tak máš chudou směs.Seřiď karbec.
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod benitocko » 04 pro 2013, 18:03

KYBLOS píše:Něco o zabarvení svíčky, příčinách apod.

http://aa.bosch.cz/download/formule/plakat-2009-01.pdf

di neco podobnyho sen nasel ale tohle je trosku podrobnejsi myslim ze to mam asi dobre
benitocko

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 12 říj 2013, 19:21
Skútr / moto: piaggio nrg

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod Dědek64 » 04 pro 2013, 18:10

Tvé vybarvení svíčky tam není.Ale přesto bych seřídil ten karbec a to pozvednutím šoupátkové jehly o drážku.
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod benitocko » 04 pro 2013, 18:46

dekuji vyskousim
benitocko

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 12 říj 2013, 19:21
Skútr / moto: piaggio nrg

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod KYBLOS » 04 pro 2013, 20:08

Oba: Přestaňte prosím stále zbytečně citovat a už vůbec necitujte poslední příspěvek. Pořád vám to musím z příspěvků mazat. Díky Kyblos.

viz. Pravidlo 4.
Nepoužívejte zbytečně citace, lidé pochopí, na co reagujete. Maximálně citujte 3 příspěvky. Nepoužívejte citaci, pokud odpovídáte na poslední příspěvek v tématu!
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod Brody » 07 bře 2014, 18:56

Kluci prosim o radu. Můžete mi říct co je tohle za hadici? Vede asi od vzduchovýho filtru a je připojená snad k rámové trubce? Vůbec nevim k čemu tam je. Navíc je dost mrtvá..
Teď mě tak napadlo, že to asi bude přívod vzduchu do filtru.. :oops:
125ryq8.jpg

Ta nahoře.
Příruba karburátoru by chtěla také vyměnit :oops:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Brody

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 27 dub 2011, 09:54

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod Glenr » 21 bře 2014, 13:17

Ahoj Muže mi někdo něco říct o karburátoru dellorto phva 12 mám ho v nrg rv98 mám spotřebu cca kolem 4,6 l při jízdě skoro po celou dobu na plnej knedl (je to normální?)
Glenr

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 12 úno 2014, 16:58

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod Dědek64 » 29 dub 2014, 11:56

Dej menší trysku,origoš je 53 na tuto by měla být spotřeba menší.
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod TUNER » 29 dub 2014, 16:35

Ideální bude vyhodit ten 12 mm bazmek a dát tam normální karburátor 17,5 mm. S ním jsem měl spotřebu nižší než s 12 mm......
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 13 návštevníků

cron