Piaggio NRG 50

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod Brody » 14 kvě 2012, 22:32

Nyní jsem přijel z práce a musim říct, že s 20W halogenama to svítí o poznání líp. Není to nic extra, ale pro mě dostačující. Já jsem spokojen :wink:

22.5. edit:
Já opět budu otravovat. Neví někdo po čem jít u blinkrů, když blinkry na pravé straně jdou dobře, ale na levé blikaj jako by byla prasklá žárovka. Ale není. Žárovky jsou ok o blikaj obě. Jen zrychleně :roll:

Tak a je tu první problémek. Nejspíše mi začal téct jeden přední tlumič. Nevíte kde bych sehnal nový, případně nechat opravit?
Co nový cca stojí?
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 zář 2013, 13:13, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Brody

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 27 dub 2011, 09:54

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod PROOF » 09 čer 2012, 21:48

Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod Brody » 10 čer 2012, 16:07

dík za odkaz. Pak se ale také musí naplnit novým olejem ne?
Brody

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 27 dub 2011, 09:54

Re: PIAGGIO NRG 50

Příspěvekod PROOF » 10 čer 2012, 20:17

Při výměně gufer se zpravidla mění i olej. 8)
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod Brody » 15 kvě 2013, 18:55

PO zimně opět zdravím. Měl bych dotaz ohledně rychlosti. Už na podzim se mi zdálo, že skutr ztrácí tah, nejede tak jak jel na jaře při koupi. No dnes jsem poprvé vyrazil do kopců a musím uznat, že problém setrvává. Prostě tam kde jsem jel 70km/h tak dnes s bídou 60km/h spíše míň. Z kopce taky nebyl problém 110 a nyní se vyškrábu na 100. Ale do toho kopce mě to štve, jelikož z práce to mám skoro pořád do kopce.. ještě je znát- slyšet, že motor by asi tah měl, ale slyšim jako by pořád přeřazoval, nebo jak to napsat. Tak nevím na co se zaměřit, jestli by mohla být opravdu kontrstní pružinka vyměklá, nebo něco jinýho?
Případně jak poladit a na kolik tak přijde, aby letěl svižněji?
Brody

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 27 dub 2011, 09:54

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod Vargas » 15 kvě 2013, 19:06

Ahoj.
Tento problém způsobuje sjeté válečky ve variátoru a nebo slabá kontrastní pružina.
Jednou sám vidět je lepší, než stokrát slyšet....
------
Řekni mi a já zapomenu.
Ukaž mi a já si zapamatuji.
Nech mne to dělat, a já pochopím...
-----------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Vargas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 371
Registrován: 26 bře 2011, 12:17
Bydliště: Čáslav, okres Kutná Hora, Středočeský kraj
Skútr / moto: zatím bez skútra
Tuning / úpravy: bez tuningu

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod mitan » 23 srp 2013, 18:37

ahojte prosim o radu mam piaggio nrg mc3 purejet jezdila skvele ale tadka mi sviti kontrolka motoru a nevim proc jednu dobu zhasla pri otackach 7000 a pri spomaleni se zase rozsvitila a tedka sviti porad nevite co s tim muze byt??? diky za jakou koliv radu
mitan

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 23 srp 2013, 18:30
Skútr / moto: piaggio NRG MC3 Purejet
Tuning / úpravy: variator a spojka

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod pan.smith » 24 srp 2013, 11:49

Mitane, zajeď s tím na diagnostiku, oni to připojí a přečtou tam výpis z logu. Mě to tenkrát dělal prokluzující řemen.

Pokud jsi z Prahy, tak jí maji v motoprestige a myslím, že i v Aspiritu.
Aktuálně: Gilera Runner 200 ST
Dříve: Piaggio NRG MC2; Gilera Runner 50 SP

Obrázek
Uživatelský avatar
pan.smith

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 328
Registrován: 13 kvě 2009, 18:16
Bydliště: Praha 8
Skútr / moto: Gilera Runner 200 ST (2011)

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod Losob » 08 zář 2013, 11:09

Ahoj všem. Potřeboval bych poradit... Již před časem mi na nrg mc2 odešel automatický palivový kohout(protékal) tak jsem ho po menší uprave nahradil klasickým jikovackým z babety. Ted mám občas opačný problém. I po asi třech čištěních se zasekává jehla plováku a nepouští do karburace benzín. Když moto takto zataví, stačí pak klepnout nějakým klíčem do karburace a benzín začne natékat. Každopádně mě takto nespolehlivý stroj již přestává bavit a rozhodl jsem se, že pořídím karburátor jiný zase s autom. sytičem.. Ted je tam Weber a podle vyjádření scootlandu do něj nelze nic sehnat, tak jsem myslel že bych koupil nějaký DellOrto. Nevím ale, jaký můžu použít :( Ten weber je snad 12 a ty nejmenší DO 17,5?. Předpokládám,že to označuje průměr sacího otvoru skrz karburaci.., tak aby to nedělalo při větším průtoku nejakou neplechu. Moto je v původním stavu,vše originál.

Co třeba TENTO?

Jde mi o to, abych to nemusel nikam vozit na seřízení.Nejlépe abych ho namontoval a jel.

Díky za radu.
Losob

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 23 lis 2010, 23:26
Skútr / moto: Piaggio NRG

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod benitocko » 12 říj 2013, 22:14

dobry chtel bych poprosit nekoho o radu mam piaggo nrg mc3 za studena spatne startuje sitic je novy karburator cisty ale vzdy staci poradne vycistit svicku a pak skoci za tepla uz skace dobre svicka je taky nova par dnu to slo i za studena a pak stejny problem dekuji
benitocko

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 12 říj 2013, 19:21
Skútr / moto: piaggio nrg

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod Karelbrezky » 13 říj 2013, 19:22

1) Jaká je barva svíčky?
2) Máš správnou tepelnou hodnotu? (předepsaná výrobcem)
Uživatelský avatar
Karelbrezky

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 271
Registrován: 29 zář 2012, 18:57
Bydliště: Skoro Zlín
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300i, JAWA 350/ 632
Tuning / úpravy: Netřeba.

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod benitocko » 13 říj 2013, 22:09

svicka je ngk br9es je vzdy cerna olej je mogul tsf myslel sem jeste ze to muze byt olejem ale je to polosyntetika a davkovani je cerpadlem tak nevim
benitocko

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 12 říj 2013, 19:21
Skútr / moto: piaggio nrg

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod Dědek64 » 10 lis 2013, 22:45

Jakou barvu má svíčka když ji vytáhneš z motoru?A jak to kouří z výfuku.

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 lis 2013, 00:01, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Dědek64

250+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 284
Registrován: 06 lis 2013, 17:41
Skútr / moto: Mors

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod benitocko » 12 lis 2013, 00:44

svicku mi obvykle zachlasta a celkem dost kouri na volnobech to celkem jede i v nizsich otackach ale kdyz se rozjizdim tak dechne a svicka je zachlastana byla tam tryska 96 skousel sem 86 dokonce 74 se stejnym vysledkem jehla je spustena uplne dolu kdyz ji zvednu tak mi to zachlasta hned
benitocko

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 12 říj 2013, 19:21
Skútr / moto: piaggio nrg

Re: Piaggio NRG 50

Příspěvekod jarafari » 12 lis 2013, 21:29

benitocko píše:svicka je ngk br9es je vzdy cerna olej je mogul tsf myslel sem jeste ze to muze byt olejem ale je to polosyntetika a davkovani je cerpadlem tak nevim

Zkus koupit svíčku NGK BR8ES .... Ta s tepelnou hodnotou 9 (BR9ES) je pro 70ccm skútry..
Možná by mohlo dělat neplechu právě tohle..... :|
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron