Peugeot TKR 50 - odblokování

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod Marios » 13 dub 2008, 22:43

B) :o :D :p ;)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod sollik » 14 dub 2008, 19:32

[quote=M4R4]Žere ale ne takové množství :D [/quote]

T.j. kolik? Nepočítal jsi spotřebu?
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Příspěvekod Zoidberg » 15 dub 2008, 08:22

U Peugeotů se doporučuje vyměnit (často to dělají i prodejci) variátor za Malossi Multivar. Důvod jsou dva - za prvé se znatelně zvýší výkon a za druhé jsou originální válečky u Peugeotu neuvěřitelně předražené. U Multivaru jsou ceny mnohem lidovější. Pokud bys chtěl koupit výfuk, nech si poradit v některém skůtr shopu...
Zoidberg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 142
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdek-Místek
Skútr / moto: Aprilia SR50 + Stadion S11
Tuning / úpravy: Kompletní tuníng a vír v nádrži.

Příspěvekod M4R4 » 15 dub 2008, 19:49

T.j. kolik? Nepočítal jsi spotřebu?

Jestli myslíš benzin tak kolem 3 litrů a olej vydrží tak 500-1000km (záleží jak se na tom jezdí)
M4R4

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 13 dub 2008, 17:51
Bydliště: Břeclav (kousek od tama :) )
Skútr / moto: Peugeot Trekker 50

Příspěvekod semjaboooooorek » 21 čer 2008, 00:33

Ahoy :-D , mam trekkera 50tku spotreba mesto 3.4 , mimo mesto 2.8 l na 100km,, najeto 5500 km , zatim jsem menil akorat valecky ,mallosi HAT 8.0g , bila kontrastka, varec multivar, max rychlost 80km/H,,, chci se zeptat, kdyz motor chcipate taky jak se pomalu zastavuje je slyset jakoby takovy piskani trosku ?
semjaboooooorek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 09 kvě 2008, 14:50

Příspěvekod M4R4 » 07 črc 2008, 22:27

ani ne .. Když vypnu skutra po delší trase tak jediny co slysím je takovy nvm jak presne ten zvuk udělat :) no asi nějak takhle : Otevrete pusu a strcite prst do pusy a už víte asi co :D .. Tak takovej .. A pískání slyším jen kdyý je motor studenej a rozjíždím a přestane to tak do 5 mniut
M4R4

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 13 dub 2008, 17:51
Bydliště: Břeclav (kousek od tama :) )
Skútr / moto: Peugeot Trekker 50

Příspěvekod gumidek » 09 črc 2008, 17:29

mám takto upraveného Peugeota SPEEDFIGHT2 206 WRC a takto upravený konečně jezdí slušně..- :p
gumidek

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 09 črc 2008, 16:01
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Peugeot Speedfight2 206 WRC vodník

Příspěvekod semjaboooooorek » 16 črc 2008, 17:55

jj jany,, me to nepiska ubec, :D akorat kdyz chcipnu motor tk dycky 1 asi jak si to este odfoukne ,,, az budete menit valecky tk jedine HAT 8.Ogr,,, normalne tam jsou 8.5gr a ani bych neveril jakej je v tom rozdil, ty lehci jsou 100x lepci a maximalka zustala stejna a skutr celkem dost ozil a zvedla se reakce na plyn. tkze doporucuju
semjaboooooorek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 09 kvě 2008, 14:50

Příspěvekod Tomulátor » 16 črc 2008, 18:57

Když jsem měl ještě Peugeota SF2, koupil jsem Malossi multivar variator a při zkoušení válečků na tom nejlíp byla váha 7,5 g, řek bych, že 8 g je ještě moc.
SUZUKI Burgman 200 K8
Tydlifón: 604 401 940
Suzuki Burgman prodán, nahrazeno Honda CB500F 2016
Skútr Klubu Ústeckého Kraje www.skuk.cz
Uživatelský avatar
Tomulátor

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1150
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Žatec
Skútr / moto: Honda CB500F 2016

Příspěvekod semjaboooooorek » 19 črc 2008, 21:45

nejlepci sou 8g, :D , 7.5gramu uz ten skutr toci na moc otacek pri rozjezdu a dlouho trva nez dosahne max rychlosti
semjaboooooorek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 09 kvě 2008, 14:50

Příspěvekod semjaboooooorek » 04 srp 2008, 17:51

a jinak kolik mate kdo nejvic najeto a jaky opravy jste uz delali ;)
semjaboooooorek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 09 kvě 2008, 14:50

Příspěvekod M4R4 » 27 srp 2008, 09:09

já mám 5900 km a vše ok zatím :) .. Úpravy jen optické (polepy). Jinak mám základ 50 válec.. Porád jezdi z velkeho kopce 85 :). Takže vpoho
M4R4

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 13 dub 2008, 17:51
Bydliště: Břeclav (kousek od tama :) )
Skútr / moto: Peugeot Trekker 50

Příspěvekod semjaboooooorek » 13 zář 2008, 22:55

Tak najeto 6600km, , dnes vecer sem zpororoval ze mi obcas problikne tlumeny svetlo , tak nevim cim to je, zkusim ocistit kontakty a dat novou zarovku pprotoze na dalkovy to nedela tak doufam ze to bude OK
semjaboooooorek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 09 kvě 2008, 14:50

Příspěvekod semjaboooooorek » 13 zář 2008, 22:56

:-D zarovku mam zatim porad puvodni, uz skoro 2 roky, divim se ze tak dlouho ubec vydrzela
semjaboooooorek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 09 kvě 2008, 14:50

Re: Peugeot TKR 50

Příspěvekod mikesh » 05 bře 2009, 13:51

Zdarec, jezdím na trekkerovi tak jak sem ho koupil a lítá to jak ďas i bez Mallosi variátooru a beze všeho, tak mám dva dotazy:
1) je to fakt takovej rozdíl mez origo a Mallosi? Jezdí to pak třeba líp do kopce nebo ve dvou?
2) trápí mě zadní blatník, jak víte žádnej tam není a originál je drahej a stojí za prd. Nevíte o nějakém blatníku co se dá sehnat za normální peníz?
díky
mikesh

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 05 bře 2009, 13:46
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: ne

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků