Peugeot Kisbee 50

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Peugeot Kisbee 50

Příspěvekod Hlali » 26 črc 2015, 10:41

Chci se podělit s informacemi o Peugeotu Kisbee 50. Zakoupeno 9/2014 ve Francii. Rychlost cca 45 - 50km/h, prostě lenoch. S tím jsem počítal. Nicméně mi vadilo, že i z kopce nejedu rychleji. Takže jsem začal přemýšlet co s tím. Je to klasický číňan, motor 139QMB. Hledal jsem jakékoli restrikce a jediná byla (alespoň jsem jinou nenašel) v CDI. Zakoupil jsem za drobný peníz odblokované CDI a hle rychlost na rovince se zvýšila na cca 60km/h z kopce až 75km/h. Hnedle lepší pocit. No jo ale do kopce stále hrůza a děs. Chtěl jsem vyměnit válečky variátoru za doporučované 5,5g. Po demontáži variátoru jsem zjistil, že 5,5g jsou již od výrobce osazené. Jinak jsem ještě vyměnil hlavní trysku, výrobcem namontovaná 82, já jsem nainstaloval 85. Uvidíme co to udělá v kopci. Rozjezd se mi zdá lepší. Jo a ještě jsem posunul jehlu na nejnižší zářez, mám tam tři a bylo to na nejvyšším. Směs bude bohatší a díky trysce i o něco víc výkonu. Doufám. Dneska večer vyzkouším jízdu a uvidím. Každopádně do budoucna (září 2016) dám určitě 80válec aby bylo více výkonu.
Hlali

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 03 črc 2015, 08:01
Skútr / moto: Kisbee 50/ Yamaha Xcity 250

Re: Peugeot Kisbee 50

Příspěvekod Dusan14 » 26 črc 2015, 11:58

Ze bude bohatsia zmes neznamena ze bude aj viacej vykonu, a tunit to nema vyznam ale na to prides sam
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Peugeot Kisbee 50

Příspěvekod yax » 04 srp 2015, 19:11

Ahoj, nemá někdo zkušenost s variátorem Malossi Multivar 2000, nebo Polini Hi-Speed u tohoto skůtru?

Dobrá, tak u jakýhokoli skůtru 50 4T :)
yax

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 10
Registrován: 01 čer 2015, 18:28
Bydliště: Vlašim
Skútr / moto: Peugeot Kisbee 50 4T, Honda Vision NSC 110

Re: Peugeot Kisbee 50

Příspěvekod Hlali » 09 bře 2016, 00:04

Ahoj všem, tak jsem pokročil v úpravě Kisbee. Chci se s vámi podělit, jak probíhala výměna 50ccm za 80ccm.
zakoupil jsem tuningovou sadu 80ccm, která se skládala z válce, hlavy, vačkové hřídele, pístu, dvou sad kroužků, těsnění a trysky. Tryska asi na jiný karburátor (84 M5). No a pak už jsem začal předělávat současných 50ccm na 80ccm. Dle návodu jednoduchá výměna. 80ccm je k nerozeznání od původní 50ccm. První co jsem zjistil, že mi od prodejce přišla sada bez recirkulace výfukových plynů, přesto že jsem ji objednal. Při objednávce jsem ovšem netušil, že jsem ji objednal. Kolegové v práci mi řekli, že je to zbytečné a že nemám sadu vracet a recirkulaci mám zaslepit. Po demontáži staré hlavy a pístu jsem zjistil, že oproti jiným motorům 139qmb má ten můj průměr otvoru v ojnici pouze 10mm. Leč nová sada má čep 13mm. Takže jsem objednal a dokoupil klikovou hřídel s ojnicí s otvorem 13mm. Po té už následovalo sestavení celého motoru, sestavení rozebraného skútru a pokus o nastartování. A.... vše fungovalo. No jo jenže pouze na volnoběžné otáčky. Tam problém nebyl. Jakmile jsem se rozjel, tak na čtvrt plynu, jel skútr v pohodě, ale jakmile jsem chtěl přidat, skútr cukal dusil se a prostě se mu jet nechtělo. Najel jsem asi 60 km a docela rozladěn jsem opět skončil v dílně s pocitem vyhozených peněz a nejedoucího skútru. Děsný. Co s tím. Pak mě napadlo kouknout na fórum a dočetl jsem se, že bych měl osadit větší trysku a sice 88 M4. Měl jsem 85 M4 a celkem logicky jsem přičítal neschopnost motoru malé trysce a tudíž málo paliva ve válci. Takže jsem opět nakupoval a sice sadu trysek 80 - 98 M4. Vyměnil jsem stávající 85 za 88 a světe div se, bylo to ještě horší. Takže asi stále málo paliva?? Šoupnul jsem tam 98, 94, 90, 86 a stále nic a nic a nic. Začal jsem už pomalu uvažovat o tom, že vrátím 50ccm a vykašlu se na to. Pak mi kolega povídá, vezmi to obráceně začni na té nejmenší a hle ono to funguje. Motor běží jak má. Při rozjezdu je cítit síla 80ccm, rychlost na rovině 70km/h a hlavně do kopce 45 - 50km/h a to mám 110kg. Takže nadšení.
Od začátku mi nešlo o navýšení rychlosti na rovině, ale ty kopečky mě stresovali. Takže jsem dosáhl svého a snad už bude vše ok. Ještě se chystám vyměnit kontrastní pružinu, originál je moc měkký a na nerovnostech na silnici mi často řemen prokluzuje.
Závěr: 80ccm, klikovka s ojnicí na 13mm čep, 80 M4 tryska a natural98. Peugeot Kisbee model 2014, zakoupeno ve Francii.
Hlali

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 03 črc 2015, 08:01
Skútr / moto: Kisbee 50/ Yamaha Xcity 250

Re: Peugeot Kisbee 50

Příspěvekod Cutek » 28 úno 2017, 22:18

Zdravím, zůstala Vám hlava válců
na kisbee 50 4t?
tel.777110020
Cutek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 28 úno 2017, 22:13


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků