Malaguti F15 - problém

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Malaguti F15 - problém

Příspěvekod mirasek » 04 kvě 2011, 20:05

ahoj vsuchni, potrebuji poradit. Mam Malaguti F15, kit 70, jinak vse standart. problem je v tom ze kdyz jedu a hodne to tocim tak treba po 20 km to prestane mit vykon a konec vyfuku (trubicka ze ktere jde plyn) je rozzhavena do cervena. chvilku pockam a zase to jede super. diky za jakoukoliv odpoved a pomoc
mirasek

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 04 kvě 2011, 19:52
Skútr / moto: malaguti f15

Re: malaguti f 15

Příspěvekod hruzamil5 » 04 kvě 2011, 20:16

xD xD xD 20km na plnej ? ... ti ten motor moc nevydrží ..... jinak .. koukni na směs .. (svíčka) + si kup přídavný chladiče jestli máš lc
US offroad service > servis veškerých US cars ...dodávka dílů z USA .....
dále veškerý servis 4kolek a skůtru
Martin Háša> +420 601 654 654
Miloslav Hrůza> +420 723 375 170

Po-So 10-18h
Uživatelský avatar
hruzamil5

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 678
Registrován: 12 dub 2010, 18:17
Bydliště: milovice
Skútr / moto: aerox tuniing !
Tuning / úpravy: ve výstavbě

Re: malaguti f 15

Příspěvekod mirasek » 04 kvě 2011, 20:27

jo 20 km na plny plyn. nebo po dlouhym kopci.svicku mam novou, display mi ukazuje ze to neni ohraty na max. oni se delaj jeste jiny chladice?
mirasek

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 04 kvě 2011, 19:52
Skútr / moto: malaguti f15

Re: malaguti f 15

Příspěvekod mirasek » 09 kvě 2011, 09:28

jo jeste jsem zkoousel uriznout slepe rameno vyfuku, myslel jsem ze je to restrikce a po uriznuti a zavareni otvoru to jelo tak na 60 procent, takze jsem to vratil zpet. asi ne u kazdyho skutru je slepe rameno restrikce!!!!!!!
mirasek

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 04 kvě 2011, 19:52
Skútr / moto: malaguti f15

Re: malaguti f 15

Příspěvekod TUNER » 09 kvě 2011, 12:47

:D :D :D Tak to mi schválně vyfoť,jak je to rozžhavený do červena )))) to je totální nesmysl :D
Pokud jsi dal jen 70 ccm válec,tak to neni uplně ideální stav. Trochu se rozepiš co to je za válec,jakej karbec tam je,předpokládam jestli serie tak 12 mm což je na 70ku sakra málo )))
A co jsi ještě dělal po uříznutí slepého kolene ? Je potřeba to doladit,jinou trysku atd. Na display to nemá ukazovat myslim ze 7 dílků všechny,ale jen asi 4,to je provozní teplota. Podle svíčky se ladí směs,takže koukni jakou má barvu a pak pokračuj a dolaď si to.
Jestli nevíš jak na to,tak vpravo nahoře je políčko hledej,je tady hodně témat co a jak se dělá/ladí.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: malaguti f 15

Příspěvekod mirasek » 09 kvě 2011, 15:53

takhle jsem ho koupil uz z nemecka, nevim co se meri na karburatoru ale sani i vydech maj urcite kolem 20mm prumer. doopravdy to bylo zhavy, a to jsme odstranily tim ze jsem do vyfuku udelal na zkousku jeste jeden vyvo a je klid, snad, protoze jeste nejsou vedra. tak ja myslel ze ta teplota je na provozni teplote kdyz je na displayi plny carek. aha tak ono to vzdy pak spadne tak na 4 carky, takze to bude asi v poho. jo a nekdy mi blika symbol kapaliny, nevite co to je? obcas mi taky pri zastaveni nechtej spadnout otacky. vymenil jsem kvuli tomu podtlakovou pumpu na benzin a zlepsilo se to. ocas to ale nespadne tak tomu pomaham za zapnu-vypnu manualni sytic a spadne to, nebo treba po minute to spadne samo. kdyz jsem urizl to koleno tak jsem nic vic nedelal protoze se moto chovalo normalne (startovani,otacky,atd jen tam nebyla ta spicka). a valec tam je polini, filtr polini jinak asi nic vic, valecky mam 5,8g ale aby se rozjel tak to musim docela vytocit tak nevim jestli nemam dat tezsi aby to bylo plynulejsi. jinak jede 90 km max. moc vsemu jeste nerozumim mam ho teprve mesic
mirasek

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 04 kvě 2011, 19:52
Skútr / moto: malaguti f15

Re: malaguti f 15

Příspěvekod TUNER » 10 kvě 2011, 07:01

Tak si přečti co a jak funguje a pak se případně ptej. Válec polini....hmmm,nejsem si jistej,ale myslim že polini nedělá jen jeden válec))),chtělo by to typ jakej tam je. Na karburátoru bejvá označení typu - velikosti difuzoru...pokud to teda neni obalený bordelem. Kapalinu jsi předpokládal kontroloval,jestli jí tam máš dost. Otáčky při kterejch se skútr rozjíždí,se ladí na spojce,ale to jsi si určitě už přečetl. Rychlost podle tacha 90 = skutečná tak 75 ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků