Kymco Super 8 4T

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod Kymco » 11 črc 2009, 04:21

tu 125 mate nekdo. by me zajimalo jak to frci
Kymco

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 11 črc 2009, 04:03

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod generic » 12 črc 2009, 13:33

80ccm přináší skútru celkově spíš takový zklidnění - co se týče vyšších rychlostí atd.. maximálka tak +15km/h + větší krouták atd.. ale žádný zásadní věci zas ne :D taková menší pomoc, ale dlouhý táhlý kopce to nemá rádo stejně.. :D :D ---záleží co od toho očekáváš, moje očekávání co byly před tím to splnilo.
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod Bublák » 18 črc 2009, 20:41

Samozrejme, ja v tom mam jasno, ale kolaga zacal dosti pochybovat co koupil, kdyz se prijel ukazat no tak jsem ho nechal svest na Aeroxu a sam jsem jel na Jogr oba maji 80 valce, po rovine se mnou jezdi Aerox 80 a mam 105 kg. Aerox ma najeto pres 10 000 km a slape jak hodinky. Osobne bych si Kymco nekoupil.
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 čer 2013, 14:45, celkově upraveno 3
Důvod: Citování posledního příspěvku
Bublák

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 04 črc 2009, 17:43

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod Vitas » 21 zář 2009, 22:37

Bublak: Ty valce byli asi 70 ccm. 80 jsem videl jen v 4T Cine, o 90 ani nemluve.
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod radomir » 23 zář 2009, 21:33

Ja mám tiež S8 a som s ním zatiaľ veľmi spokojný.Neni upravovaný je iba odblokovaný ide po rovine okolo 60 max občas 65 :) :) :) :)
Uživatelský avatar
radomir

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 30 srp 2009, 23:10
Skútr / moto: Kymco super 8
Tuning / úpravy: nič

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod Benda.s » 27 kvě 2010, 22:41

Lidi používáte někdo regulator http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... mentID=912
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -dc-390-19?

Jaké s tím máte zkušenosti a kde jej na motorce najdu, mám jí skoro měsíc, ale jsme před garančkou a tak jsem ještě ani šroubek nepovolil, tak aby se mi lépe hledalo. Chtěl bych tím hlavně odstranit pokles intenzity světla na volnoběh (viz. popis Adventure biker).

Dík za jakékoliv informace
Kymco Xciting 400 | dříve:Yamaha X-max 250 2013; Honda PCX 125 v2; Kymco Super 8 50/4T
http://www.motorkari.cz/profil/benda.s
Uživatelský avatar
Benda.s

500+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 589
Registrován: 08 kvě 2010, 14:35
Bydliště: "Turnov"
Skútr / moto: Xciting 400 - 2017
Tuning / úpravy: Mivv Urban Exhaust System

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod Psycho vlk Wolf » 11 čer 2010, 10:31

zdenda píše:Vypadá dobře....až na ten motor a jeden tlumič v zadu :-(

4T má tlumiče dva. 2T má jeden.
Suzuki GS500E
Uživatelský avatar
Psycho vlk Wolf

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 99
Registrován: 12 kvě 2010, 15:03
Bydliště: Praha 4 / Lhotka
Skútr / moto: Kymco Quannon 125

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod mekanik » 05 črc 2010, 10:58

čus má někdo zkušenosti s odblokovanim cdi je možné to odblokovat doma (super 8 4T)
mekanik

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 05 črc 2010, 09:20

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod Benda.s » 08 črc 2010, 13:23

Nechci kecat, ale tuším, že CDI nejde odblokovat,a le jde koupit nový odblokovaná a nebo programovatelná. Koukni na www.adventure-biker.cz/
O odbloku CDI jsem nikde nenašel info :-(
Kymco Xciting 400 | dříve:Yamaha X-max 250 2013; Honda PCX 125 v2; Kymco Super 8 50/4T
http://www.motorkari.cz/profil/benda.s
Uživatelský avatar
Benda.s

500+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 589
Registrován: 08 kvě 2010, 14:35
Bydliště: "Turnov"
Skútr / moto: Xciting 400 - 2017
Tuning / úpravy: Mivv Urban Exhaust System

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod novotnj7 » 25 črc 2010, 10:04

Ahoj
Pořídil jsem si mírně jetý skůtr kymco super 8 4t, má najeto něco kolem 2400 km, skůtr je velmi pěkný, ale má určité mouchy na ktrý bych se chtěl poptat kymkařů co s nima dělali a jak se to dá odstranit, vylepšit.
Hrozně dlouho jsem se rozhodoval zda koupím nový kymko 2t, nebo tam měli bazarovou S8 v 4t, nakonec vyhrála ta bazarovka, protože jsem ušetřil prachy a navíc jsem se rozhodl že jej chci na malou spotřebu a bál jsem se aby ty 2t nešly se spotřebou nad 3 litry. Prostě chci mít strop spotřeby do 3 litrů jinak by mi přišel skůtr se spotřebou 4 litry jako zbytečný, to už bych mohl jezdit raději v autě.
První věc je že jsem dobil baterku, když je studený tak chytá dobře, pokud je zahřátý už je to horší a má tendenci chcípat, většinou pak startuju při troše plynu. Když přijedu na křižovatku mám obavy že mi to chcípne a nekdy chvilku trvá když zatáhnu za plyn, trvá mu někdy než se rozhodne jestli pojede nebo chcípne. Dá se to někde nastavit aby to lépe startovalo, jsem v tomto amatér takže bych potřeboval podrobný popis nejlépe i s obrázky, na nějakém foru jsem nedávno četl že pomáhá konopný provázek a nějaký ventýlek či co se tam pomocí něho zafiksuje.
Druhá věc že skůtr je celkově hrozně pomalý a líný, to že mám maximálku na 60 km/h tachometru, když je pak zahřátý i na 65 km/h mi zase až tolik nevadí, sice by bylo pěkné kdyby to lítalo přez 70 ale více mi vadí celkové zrychlení, přijde mi že do 20km/h zrychluje celkem pěkně, ale mezi 20 a 30 km/h se to nějak zpomalý a šplhá to tam velmi pomalu, po té 30 bych řekl že to zas zrychluje malinko lépe, dá se tedy něco udělat aby skůtr měl lepší zrychlení? Kamarád mi ted půjčoval skůtra kterého jim tam někdo nechal v zastavárně, čínan za 8000kč a jel daleko lépe než ten můj a to jsem si začal říkat zda jsem neudělal s kymkem chybu.
Kymco se mi líbil protože mám pomalu 2 metry ( 90kg) a chtěl jsem nějaký větší stroj abych na tom nevypadal směšně. Silnější kubatůru jsem kupovat nechtěl protože jej mám zároveň pro mámu a přitelkyni které si kvůli tomu nebudou dělat nové řidičáky a babeta (corado) už pomalinku dosluhovala.
Tím že jsem koupil bazarovku, jsem si říkal že bude skůtr odblokovaný nebudu jej muset zajíždět a zároven budu moct ušetřené peníze dát i do malého tuningu. Jenže jak jsem pročítal forum tak tuning moc nedoporučují protože je celkově drahý a výsledek nemá k penězům moc neodpovídá. Docela jsem uvažoval o změně válců na 70 cm3, můžete mi prosím někdo poradit co se vyplatí udělat aby se zlepšilo zrychlení a třeba i mírně posunula maximální rychlost, co ty změny obnáší, kolik to stojí a jaký to má vliv na spotřebu. Díky
Uživatelský avatar
novotnj7

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 47
Registrován: 24 črc 2010, 17:44
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Yamaha X-max 250 rok 2011
Tuning / úpravy: žádné

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod Winterwolf » 29 črc 2010, 07:55

Prvni co bych nechal po 2400km vymenit by byl remen, valecky, spojkeve pruzinky , kontastku to ti pomuze se zrychlenim a pak oleje , filtry a svicku to ti pomuze se zivotnosti skutru :wink:

Co se tyka lenosti tak je to 4 takt aten bude vzdy linejsi nez 2 takt za jakekoliv penize. Ale zase to nerve, nesmrdi a skoro nezere 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod Pavel » 29 črc 2010, 08:16

Nejprve jedna malá - válečky, řemen a ani pružinky nemusíš ve 2300km měnit.

Co se týče tvého startování, tak se nauč jednu věc, která se ti bude docela dost hodit a to je vyčištění karburátoru a volnoběžné trysky. Pokud se do toho pustíš a máš obavu s nastavení bohatosti karburace, nic se neboj, nastavení by mělo být vždy mezi 1 - 1,5 otáčky od zašroubování.
U 4t motoru je dohnání výkonu trochu obtížnější než u dvutaktu, měl bys začít zvednutím výkonu na minimálně 70 ccm a strčit tam otevřenou cdi, to je asi základ. Další položka je variátor, výfuk a karburátor, ale to už je pak skoro maximum co můžeš udělat. Rada zní, začni na 70sátce a cdi.
Pokud bude volnoběžná tryska dobře průchodná, tak ti bude skútřík šlapat skvěle.
Ještě jedna technická, nechápu jak někdo může srovnávat dvoutakta se čtyrtaktem...
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod novotnj7 » 31 črc 2010, 20:06

Ohledně toho karburátoru, se budu muset někoho poptat, protože nevím k jakým účelům tam ty šroubky jsou, našel jsem tam dva s kterýma se dalo nějak hýbat, oba byli jakoby zapuštěný, když jsem točil s prvním tak mi přišlo že to zvedalo otáčky, a když jsem povolil ten druhý který byl nadoraz, tak z toho začal téct benzín a já měl pod skůtrem loužičku. Pokud by byl někdo tak hodný vafotil a dopsal k tomu popis těch šroubků se kterýma se to dá štelovat bal bych moc vděčný. Jinak jsem si v AB objednal to CDI a novou baterku, protože ta stará už nějak nšla nabít.
Uživatelský avatar
novotnj7

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 47
Registrován: 24 črc 2010, 17:44
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Yamaha X-max 250 rok 2011
Tuning / úpravy: žádné

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod Danda » 31 črc 2010, 21:53

Ten první povol 1 - 1,5 otáčky od zašroubování, ten druhej nech nadoraz utaženej - tím se vypouští benzín s karburátoru.
Otáčky potom zvedni tímto šroubem viz obr. - dostaneš se k němu když pod sedadlem odděláš takové malé víko.
kerbec2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Danda

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 06 kvě 2009, 18:24
Bydliště: Třebechovice pod Orebem

Re: Kymco Super 8 4T

Příspěvekod novotnj7 » 09 srp 2010, 22:46

Tak už mi to přišlo,cdi, nová baterie teď startuje parádně, nový variátor malossi a pružiny. Na ty pružiny jsem si už netroufnul protože jsem to neměl jak rozebrat a bál jsem se aby mi to nevystřelilo a nehonil jsem pak díly po garáži. Snad až někdy jindy nebo s tím zajedu do toho servisu kde jsem to koupil. Na variátor jsem si koupil ten klíč, jinak bych dopadl jako u té spojky. Ty staré válečky byly hodně sjeté třeba i na třech stranách pomalu až na kovový kroužek :D . Chtěl jsem připojit fotku ale nenašel jsem na foru jak jí vložit. Ale potřeboval bych se zeptat na pár věcí, v balení variátoru byly ještě dvě věci které nevím na co jsou, jedna je taková měděná (mosazná) normální podložky, v návodu jsem nevyčetl kam s ní a druhá věc je takový plastový kroužek, který se nasazuje na hřídelku toho variátoru, podle mého odhadu je to nějaká restrikce, proto jsem jej tam nedal. Udělal jsem dobře nebo to tam má nějaký význam? Jestli jsem to pochopil správně. Teď když nad tím uvažuji tak jsem asi udělal chybu protože na vyšší rychlost by ten kroužek neměl mít vliv, "čím težší, do určité míry" jsou válečky tím by se měl více roztahovat variátor a řemen variátoru by měl tedy opisovat největší oblouk, asi jde o to aby ten řemen neležel při staru přímo na té hřídelce.
Ještě jsem v balíku dostal takový pytlíček s názvem VARIO BUS KIT SNEL, ale nějak jsem nevěděl co s ním v googlu když se dá vyhledat kod 09KY11 tak je vidět co balení obsahuje, hřídelku která mi na variátor nešla nasadit a podložku s třema pacičkama + šroubek, bohužel nevím k čemu to je.
Po výměně toho variátoru jsem se zrychlením spokojen, asi tak nějak jsem si to představoval, že to nebude trhat asfalt ale bude tam znát to plynulé zrychlování. Oproti tomu předtím to je nebe a dudy. Maximální rychlost se mi ale nezvedla pořád je tam nějakých 60+-3 max. Pořádně jsem to ale nezahříval a neprojížděl už bylo dost hodin, navíc jsem se pustil do štělování karburátoru a asi jsem to trochu podělal :-D, myslím že od minule se mi ten šroubek po levé noze jak by se tím měla štelovat sytost utáhl a to byl docela vyšroubovaný, budu jej asi muset utáhnout přez to konopné lanko jak tu někde bylo psáno, jen nevím zda jej mohu vyšroubovat , aby mi pak z karburátoru něco nevyteklo, nebo abych tím něco nepodělal, když jej vyšroubuji a omotám tím konopným provázkem aby se nepovoloval nebo utahoval sám. . Děkuji za rady a připomínky.

Podařilo se mi nahrát fotky tak už příspěvek nebudu přepisovat je zde krásně vidět jak jsou válečky sjeté, a popsaný obrázek kde 1.2.3. jsou díly v pytíku který byl k balení přiložen jako vario bus kit snel a pak díly 4.a 5. které byli u malossi variátoru a nevim zda je tam mám dávat a kam.
Obrázek
Obrázek
http://img4.net/public/pview/36713/P8091811.JPG
http://img4.net/public/pview/36714/P8091817.JPG
Uživatelský avatar
novotnj7

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 47
Registrován: 24 črc 2010, 17:44
Bydliště: Strakonice
Skútr / moto: Yamaha X-max 250 rok 2011
Tuning / úpravy: žádné

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron