Jízda z kopce

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod Tirsor » 03 kvě 2007, 10:42

Měl bych dotaz ohledně sjíždění velkých a prudkých kopců na malých motocyklech s variátorem. Pokud vím, tak jsou tři možnosti:
1) Na vrcholu zpomalit, nechat variátor přehodit na neutrál a vzít to šusem dolů. Ale ono stejně tak nějak brzdí a moc to nejde.
2) Sjet to normálně, ale bez plynu. Nevím, jestli tam nedochází k nadměrnému tření řemene nebo jestli to moc netrápí motor.
3) Sjet to pod plynem. Jinými slovy, dát tolik plynu aby motor stále zabíral. Ale to mi nepřijde moc dobré.

Zajímal by mě nejšetrnější nebo nejvhodnější způsob. Případně jak jezdíte vy, nebo jestli je ještě jiný způsob.
Uživatelský avatar
Tirsor

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 84
Registrován: 20 dub 2007, 09:22
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Yuki Matrix 50

Příspěvekod roman.mara » 03 kvě 2007, 10:49

zvláštní dotaz

no já jezdím tak, abych si to pořádně užil, to znamená rychle, pořádně
si vychutnat zatáčky. o tření řemenu nepřemýšlím. Jízda je o něčem jiném.

šetřit můžu třeba auto, moto si musíš vychutnat.

jinak na volnoběh motor nic nebrzdí , teda nic co by stálo za řeč ;)
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod KYBLOS » 03 kvě 2007, 10:50

No já pustím sice plyn, ale právě, aby to nekleslo úplně jakoby na volnoběh, chvilkama přidávám lehce plyn. Páč klesnout úplně otáčky na volnoběh znamená nemít možnost brzdit motorem a to znamená brzdit ručně a to je zase o opotřebení bubnový brzdy vzadu a kotoučovky vpředu. Takže se snažím brzdit motorem :-)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod roman.mara » 03 kvě 2007, 10:55

přesně tak, jediné co je důležité, vypomáhat si bržděním motoru
to ale učí v každé autoškole
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod sneegg » 03 kvě 2007, 12:18

já se přidám k názoru roman.mara ;) to znamená že jedu na doraz :D
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod Poli » 03 kvě 2007, 16:07

Jedine pod plnym a vsude
Poli

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 24 dub 2007, 16:55
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Aprilia sr 50 Factory

Příspěvekod Daelimek » 03 kvě 2007, 17:55

V prudkém kopci (a že jich u nás je) jsem to řešil tím,že jsem pustil plyn a hlídal si brzdu,jednou jsem ale přejížděl žel. přejezd a přeplo se mi to na neutral a s kopce jsem jel na neutrál,ale jakmile jsem přidal plyn,nechutně v tom cuklo,takže pokud na neutrál,tak čekat až bude vaše rychlost co nejnižší,ono v 50km/h když přidáte plyn a jedete na neutrál,tak máte pocit,že vás to vyhodí ze sedla... B)
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 20:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků

cron