Aprilia SR 50 Factory se vstřikováním - info

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Aprilia SR 50 Factory se vstřikováním - info

Příspěvekod greyfox » 12 led 2007, 14:26

Factory

do dnešní doby jsem pořádně nevěděl co mám za typ vstřikování, takže ani jakou svíčku použít a další věci co souvisejí s motorem a zapalovánáním. Tak jsem napsal přímo do Aprilie, kde mi to na dvakrát, ale přece jenom vysvětlili B) Protože v návodu k obsluze se vyskytují dva typy vstřiku: IE 361 Purejet a IE 50 Ditech

CITACE 1:Označení Purejet je nepřesné označení, které výrobce ani nepoužívá v návodu k obsluze. Dle naší evidence jste zakoupil váš skútr u našeho dosavadního dealera v Olomouci. Předpokládáme, že jste se skútrem obdržel i tento návod k obsluze, kde jsou veškeré údaje včetně např. typu svíčky uvedeny.

Název DiTech znamená Direct Injection Technology a lze jej použít pro všechny motory na nichž aprilia přímé vstřikování aplikovala až dodnes. Aprilia dosud nevyrábí vlastní skútrové motory a používá motory subdodavatelů, které si upravuje dle svých potřeb, např. právě využitím přímého vstřikování (narozdíl od skútrů Piaggio používajících pouze nepřímé vstřikování). Váš aktuální nejnovější model (typ VFB, motor C361M) má motor Piaggio, u starších modelů SR 50 do roku 2004 používala aprilia motory Morini.

S pozdravem
Team A SPIRIT a.s.

Moje reakce na mail:Bohužel v návodu k obsluze je slovo PUREJET hned na straně 2. Cituji: IE 361 motor Purejet s elektronickým vstříkováním
(svíčka: Champion RG6YCA Ú RG6YC)
IE 50 motor Ditech s elektronickým vstřikováním
(svíčka: NGK - R CPR8E)
C 364 karburátor
a u každého motoru je taky uveden jiný typ svíčky a používáním nesprávného typu se skracuje životnost motoru a snižuje se výkon-tohle je taky v návodu. Takže beru to jako Ditech.


CITACE 2: Onlouváme se, textu na str. 2 jsme si nevšimli.

Pro Vás platí zásadně údaje platné pro typ motoru IE 361!!! (Tento typ motoru máte uveden v technickém průkazu)." :mad:nic tam není ;)" Takže dle str. 64 svíčka Champion RG6YCA nebo RG6YC.

Motor IE50 je motor Morini nikoliv Piaggio a prodává se údajně pouze ve Švýcarsku, není zařazen v kategorii moped protože má předepsanou rychlost 70km/h (nikoliv 45km/h), tj,. nelze na něm jezdit s řidičákem skupiny "AM" od 15 let.
¨
Takže moje Factory r.v. 2006 má motor Piaggio a vstřik Purejet ach ti dealeři, ani neví co prodávají a člověk, aby si to zjištoval sám...
Naposledy upravil greyfox dne 12 led 2007, 14:41, celkově upraveno 1
Aprilia SR 50 R Facrory
greyfox

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Aprilia SR50R Factory Diablo 2006

Příspěvekod TK » 12 led 2007, 14:46

Ha ! Tak to je dobrej maglajs. Nechápu proč výrobce označuje v návodě PUREJET a tady to zase popírá.... :stare:
Nejen silné stroje mají své kouzlo... Další info na adrese: www.kouril.cz tel: 603480873
Uživatelský avatar
TK

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Vamberk, Pardubice
Skútr / moto: Aprilia SR 50 Factory - Najeto 33000 Km.
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000, GPS, GPS Logger, VHF/UHF transceiver Yaesu, Alarm, Xena, Neon a pár nepodstatných kravinek...

Příspěvekod greyfox » 12 led 2007, 14:57

[quote=TK]Ha ! Tak to je dobrej maglajs. Nechápu proč výrobce označuje v návodě PUREJET a tady to zase popírá.... :stare:[/quote]

Asi ten kdo mi odpovídal, tak ten návod ani neviděl a po mé odpovědi se do něho konečně podíval a zjistil, že Purejet existuje a dokonce v návodu k obsluze, kterej davají ke skútrům. Ale hodně zajínavý je, že tys měl svíčku NGK k typu IE50 a někdo z toho tahá svíčky CHAMPION k typu IE 361 :rolleyes: Takže bud' máš motor Morini (jako že asi ne) nebo tam zrovna dávají co mají po ruce... :mad:
Takže důležitý jsou taky tyto čísla v techničáku (typ VFB, motor C361M)
Konečně aspoň vím, co mám za typ.
Aprilia SR 50 R Facrory
greyfox

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Aprilia SR50R Factory Diablo 2006

Příspěvekod TK » 19 led 2007, 16:59

[quote=greyfox][quote=TK]Ha ! Tak to je dobrej maglajs. Nechápu proč výrobce označuje v návodě PUREJET a tady to zase popírá.... :stare:[/quote]

Asi ten kdo mi odpovídal, tak ten návod ani neviděl a po mé odpovědi se do něho konečně podíval a zjistil, že Purejet existuje a dokonce v návodu k obsluze, kterej davají ke skútrům. Ale hodně zajínavý je, že tys měl svíčku NGK k typu IE50 a někdo z toho tahá svíčky CHAMPION k typu IE 361 :rolleyes: Takže bud' máš motor Morini (jako že asi ne) nebo tam zrovna dávají co mají po ruce... :mad:
Takže důležitý jsou taky tyto čísla v techničáku (typ VFB, motor C361M)
Konečně aspoň vím, co mám za typ.
[/quote]

Hele oni tam asi nacpou zrovna to co mají.... Podle mě to žádnej vliv nemá ( myslím ta základní svíčka ) Prostě jednou fabrika přiveze paletu od NGK a jednou dodají od Champion. Ale výsledek je jaksi stejnej.
Nejen silné stroje mají své kouzlo... Další info na adrese: www.kouril.cz tel: 603480873
Uživatelský avatar
TK

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Vamberk, Pardubice
Skútr / moto: Aprilia SR 50 Factory - Najeto 33000 Km.
Tuning / úpravy: Malossi Multivar 2000, GPS, GPS Logger, VHF/UHF transceiver Yaesu, Alarm, Xena, Neon a pár nepodstatných kravinek...

Příspěvekod Marios » 19 led 2007, 17:27

Přesně tak ;)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Re: Aprilia SR50 Factory info - motor/vstřikování

Příspěvekod Vargas » 11 dub 2011, 17:25

Zdar.
Tak tomu říkám svíčkové bláznovství... :lol:
Člověku jde z toho hlava kolem :shock:
Jednou sám vidět je lepší, než stokrát slyšet....
------
Řekni mi a já zapomenu.
Ukaž mi a já si zapamatuji.
Nech mne to dělat, a já pochopím...
-----------------------------------
Obrázek
Uživatelský avatar
Vargas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 371
Registrován: 26 bře 2011, 12:17
Bydliště: Čáslav, okres Kutná Hora, Středočeský kraj
Skútr / moto: zatím bez skútra
Tuning / úpravy: bez tuningu


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků