2T nebo 4T - který je lepší?

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

2T nebo 4T - který je lepší?

Příspěvekod IVO » 10 říj 2006, 17:47

Který je lepši, 2 nebo 4 takt, co se tyče spotřeby, životnosti motoru do generálky, apo. V 50 provedeni. Vše nasvědčuje pro 4 takt, ale platí to i v praxi??
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
IVO

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod pavel.tenista » 10 říj 2006, 18:53

u obejmu 50cc? tak to je jasny... 4T se ani nehne... jednoznacne 2T
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,

Příspěvekod Daelimek » 10 říj 2006, 18:57

pěknej skútr :cyclops: no na tunění a další ptákovinky se hodí 2T,ale já jsem si záměrně koupil 4T hlavně z hlediska spotřeby a možná i zvuku,ale to je irelevantní,spíše jsem to bral proto,že jsem byl na 4T už zvyklý a nechtělo se mi kupovat oleje pro 2T,takhle naleju benál a jezdím,životnost mě nějak nezajímá,protože u Yuki si myslím,že motor přežije ostatní komponenty jako plasty,spoje,...ať už je to 2T nebo 4T :D :rolleyes:
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod Daelimek » 10 říj 2006, 18:59

[quote=pavel.tenista]u obejmu 50cc? tak to je jasny... 4T se ani nehne... jednoznacne 2T[/quote]

s tím samozřejmě nemůžu souhlasit,pokud by sis řádně 4T padesátku vyzkoušel,veděl bys,že akcelerace není jako u 2T,ale je více než postačující,sice to trošku déle trvá,ale se mnou (65kg) se skútr rozjede bravurně...

oživeno: mluvím o zajetém motoru,jako novotina se Yuki taky moc nechtěla hnout...
Naposledy upravil Daelimek dne 10 říj 2006, 18:59, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod pavel.tenista » 10 říj 2006, 20:31

[quote=Daelimek][quote=pavel.tenista]u obejmu 50cc? tak to je jasny... 4T se ani nehne... jednoznacne 2T[/quote]

s tím samozřejmě nemůžu souhlasit,pokud by sis řádně 4T padesátku vyzkoušel,veděl bys,že akcelerace není jako u 2T,ale je více než postačující,sice to trošku déle trvá,ale se mnou (65kg) se skútr rozjede bravurně...

oživeno: mluvím o zajetém motoru,jako novotina se Yuki taky moc nechtěla hnout...[/quote]


o tom jak akceleruje 2T vs 4T vim svoje :-) to mi nikdo nemuze tvrdit ze 50cc 4T jede!
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,

Příspěvekod IVO » 10 říj 2006, 20:48

S tím zajeti u 4 taktu a u 50, souhlasím. Já mám za druhou sezonu najeto 2200 Km a až tet teprve pozoruji, že je žívějši. Dvou takty, jak jsem se informoval, se už dělají jen velmi málo. Životnost u 4 taktu, by měla byt zhruba dvou násobná. Kdo má rád rychlou jízdu a odpich a stále někam spěchá, tak at netrápí 50 a hned si koupi větší obsah. :p
IVO

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod pavel.tenista » 10 říj 2006, 21:06

zivotnost-u 2taktu je kompletni GO motoru zalezitost par korun :-) a kdo se neprojel na poradny 2t bude porad pro 4t a ze se 2t nedelaji? no nevim nevim...
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,

Příspěvekod KYBLOS » 10 říj 2006, 21:12

[quote=IVO]S tím zajeti u 4 taktu a u 50, souhlasím. Já mám za druhou sezonu najeto 2200 Km a až tet teprve pozoruji, že je žívějši. Dvou takty, jak jsem se informoval, se už dělají jen velmi málo. Životnost u 4 taktu, by měla byt zhruba dvou násobná. Kdo má rád rychlou jízdu a odpich a stále někam spěchá, tak at netrápí 50 a hned si koupi větší obsah. :p[/quote]

No tak např. já si silnější koupit nemůžu. Nemám na to noty a při dnešních šílenejch testech je ani dělat nechci. Za další by mi byli k ničemu, páč si ani tu silnou motorku nekoupím, páč jí nemám kam dávat. Jsem už takhle u padesátky sakra rád, že lidi z našeho paneláku to tolerujou. No a potom já mám rád jízdu spíš pomalejší, než rychlou, abych se mohl kochat krajinou a při dnešním bodování, bych se stejně jezdit rychle bál. Ale pokud vezmu jako příklad 50ccm, protože nic jinýho mít nemůžu, tak budu pro 2T dokud bodou na trhu, protože je živější a já už jsem si na 2T prostě zvykl. Nerad si zvykám na něco novýho. Nemám nic proti 4T, ale já si 4T koupím prostě až 2T nebudou a to jen z důvodu, že nebudu mít už na výběr.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod pavel.tenista » 10 říj 2006, 21:45

2T budou jeste hooooooooooooodne dlouho :-) se podivej jak dlouho se drzej ve crosskach :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 bře 2013, 19:59, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,

Příspěvekod Daelimek » 10 říj 2006, 22:24

[quote=pavel.tenista]zivotnost-u 2taktu je kompletni GO motoru zalezitost par korun :-) a kdo se neprojel na poradny 2t bude porad pro 4t a ze se 2t nedelaji? no nevim nevim...[/quote]

GO: fichtl - 2500,-
Dandy - 5000,-
simson - 3500,-

Nemyslím si,že je to zá,ležitost pár korun,pokud doma nemáte soustruh...nicméně živostnost je ošidná věc,2T je zase oproti 4T lépe mazaný,je sice pravda,že je daleko více ztrátový,nekultivovaný a neekonomický,ale dokud budou mít lidi rádi crosky a malé "mixéry" 2T stále budou...jinak já se projel na pořádný 2T mašině,měla skoro 35 koní,ale řeknu Vám,nechtěl bych to živit,spotřeba podle majitele tam je téměř 8 litrů na 100km!!!Není pak lepší pohodlí plechovky???Já si nemůžu stěžovat a čím víc na Rally jezdím,tím lépe jede,samozřejmě,že jsem skútr nezaběhával,dával jsem mu plnej hned od začátku a pak mi prodejce říkal,že tak dobře zajetý skútr dlouho neviděl,jo jak říkám,musíte naučit koně táhnout..... ;) :stare:
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod IVO » 10 říj 2006, 22:39

Kyblosi, kolik ti to točí, ten 2 takt. Některé 2 t točí šíleně, podle zvuku, je to jako pojízdná cirkulárka. Mě u 4 t při jízdě 4 – 4500 otáček, mám tam otáčkoměr. B)
IVO

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod Momo » 11 říj 2006, 08:58

Když tady srovnáváte 2T a 4T, nemáte někdo zkušenost s HERO GIZMO? Na jaře bych chtěla 2T koupit, zatím jezdím na Hero Majestic Ankur, je to podobný. U 4T se musí řadit a to já nechci, mám ho hlavně do města a po 10 letech jízdy na Ankuru se mi do řazení nechce. Já jsem myslela, že u tohoto stroje je spotřeba zhruba 1,7L /100 Km, jak to je psáno od výrobce, zhruba stejnou spotřebu mám u Ankura. A teď tady čtu, pokud jsem to tedy správně pochopila, že 2T má větší spotřebu než 4T. Tak kdyby měl někdo zkušenost s 2T GIZMO, dobrou nebo i špatnou, budu ráda, když se o ni se mnou podělí.
Uživatelský avatar
Momo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prostějov

Příspěvekod Daelimek » 11 říj 2006, 09:11

Momo já myslel že už jsi to koupila,na AB foru jsi se taky poptávala ale už je to déle...
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod Momo » 11 říj 2006, 09:16

No jo, poptávala, ale vždycky bylo něco přednější, co bylo potřeba zafinancovat. Ale teď vozím syna z kroužku a ten můj veterán - 11 let starý, ale dosud téměř 100% spolehlivý, už přece jen nestíhá. Byla jsem se na to GIZMO podívat, vypadá to spíš jako nějaká krosska, celkem nevzhledný, dost vysoký, sotva dosáhnu na zem, ale prý je to obsah papírově 49ccm, ve skutečnosti kolem 70 ccm, cena 21.000,- se mi taky nezdá vysoká. Tak než do toho na jaře půjdu, ráda bych znala názor některého z majitelů.
Uživatelský avatar
Momo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prostějov

Příspěvekod Daelimek » 11 říj 2006, 13:52

Momo a co bys řekla na tohle: http://www.webpark.cz/moped/Babeta/ramzey.htm je to 2T a pozor,ta cena 20.999,-je tam stará,nyní se dá sehnat za 14.000,- a to nový s 2-letou zárukou...zkus se na poptat někde,u nás se to prodává v zahradkářských potřebách za tu cenu 14.000,-
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Další

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron