TGB Bullet 50 2T - zůžení v airboxu

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

TGB Bullet 50 2T - zůžení v airboxu

Příspěvekod bajza » 06 lis 2010, 21:39

Ahoj nevíte někdo zda je potřeba ještě něco dělat v nastavení skútru pokud vyndám gumový kroužek,který je ve vývodu z airboxu na hadici??Kroužek je v plastové trubičce co vede za airboxu.Jde o TGB Bullet 2T 50 ccm.Díky za doporučení.
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50 2T - zůžení v airboxu

Příspěvekod foky » 06 lis 2010, 21:41

Pokud je to redukce/restrikce nasávaného vzduchu, tak ochudíš směs. To znamená obohatit vetší tryskou v karburátoru - pokud bude potřeba.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: TGB Bullet 50 2T - zůžení v airboxu

Příspěvekod bajza » 06 lis 2010, 21:56

Je to na foto v té horní trubce na kterou je navlečena hadice.Nerad bych to zadřel.Skútr je v záruce takže mohu upravit jen něco.Na skútru je několik dalších restrikcí (odvod spalin,kroužek ve varci,ten airbox,a podle chování v otáčkách nad 8 000 řekl bych i v CDI).Odstraněn pouze kroužek z variátoru.
Bullet.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil bajza dne 06 lis 2010, 22:11, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50 2T - zůžení v airboxu

Příspěvekod foky » 06 lis 2010, 22:11

Vede to do výfuku, nebo někam jinam?
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: TGB Bullet 50 2T - zůžení v airboxu

Příspěvekod bajza » 06 lis 2010, 22:12

Zítra ještě kouknu ale řekl bych že ne,ale je možné že je k tomu připojen odvod spalin zítra to prohlédnu zatím dík.

7.11. edit:
Takže to nikam jinam nevede než pod skůtru do takového plastu sání.Hadice do karbece vede zezadu airboxu.Kam vede separátní odsávání z výfuku jsem nenašel.vede to pod sedlo a to se mi sundavat nechce.Nějaké další názory na to vyndat ten gumový kroužek.Je to tam co přijde spona s označením 3.
clip_image002.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 lis 2013, 00:49, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50 2T - zůžení v airboxu

Příspěvekod Ludwig » 07 lis 2010, 20:19

foky píše:Pokud je to redukce/restrikce nasávaného vzduchu, tak ochudíš směs. To znamená obohatit vetší tryskou v karburátoru - pokud bude potřeba.

A to bude určitě potřeba. Padesátka je choulostivý motorek. Pokud nevyměníš výfuk, tak se stejně nic nestane kromě stráveného času při hledání správné velikosti trysky.
Uživatelský avatar
Ludwig

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 109
Registrován: 05 čer 2010, 11:43
Skútr / moto: Keeway Flash
Tuning / úpravy: Arrow výfuk,kit 70,nový var,kontr. Malosi žlutá,odlehčené pakny spojky tvrdé pružiny

Re: TGB Bullet 50 2T - zůžení v airboxu

Příspěvekod bajza » 07 lis 2010, 20:40

Musím něco přenastavovat????? (pokud dám jiný výfuk třeba tuningový)
Uživatelský avatar
bajza

1000+
 
Reputace: 186
Příspěvky: 1106
Registrován: 24 črc 2009, 21:31
Bydliště: Český Krumlov
Skútr / moto: Honda SW-T400, Gilera Nexus 125i (už není)

Re: TGB Bullet 50 2T - zůžení v airboxu

Příspěvekod sedli » 07 lis 2010, 23:37

Norm se zeptej jak pojedeš na garančku, oni ti to tam za nějaký zlaťáky udělají, musí vědět přesně jak na to a řeknou ti co si budeš muset dokoupit aby to jelo..psal sem si s nějakým borcem a s bulletem jedil bez problému 75 km/h
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron