Sym Euro Jet 50R - žárovky

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod Olíno » 16 črc 2009, 13:08

Je možné nahradit dvě žárovky 12V 25w/25w za dvě 12V 35w/35w ?utáhne to a nebo nepřehřeje se něco? :shock:
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 lis 2013, 22:29, celkově upraveno 2
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
Uživatelský avatar
Olíno

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Sym euro jet 50R
Tuning / úpravy: Red bull racing,válec 70ccm MHR,řemen kevlar gates,výfuk arrow,malossi multivar město/Naraku dálky,led,alarm+ start D.O.,out put 12V,svíčka NGK iridium

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod generic » 16 črc 2009, 13:15

Já si myslim že ne, to zas takovej rozdíl neni :wink: akorát by se to asi nelíbilo policajtům nebo tak.. já mam třeba v lampičce která je dělaná na 25W 60Wattovou žárovku :D utáhnout to utáhne určitě..
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod Olíno » 16 črc 2009, 13:42

chci tam dát tyhle tak snad to nebudou tak hrotit...http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... modra-0350
Uživatelský avatar
Olíno

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Sym euro jet 50R
Tuning / úpravy: Red bull racing,válec 70ccm MHR,řemen kevlar gates,výfuk arrow,malossi multivar město/Naraku dálky,led,alarm+ start D.O.,out put 12V,svíčka NGK iridium

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod stelerp » 16 črc 2009, 14:27

Mno 20W navíc, může už být pro vinutí cívek osvětlení už dost velký rozdíl. I tak si myslím, že už od výroby jsou kapku poddimenzované. Takže to by mohl být případně první problém, tedy ve spáleném vinutí. Druhý problém vidím v modré barvě žárovek, což se zase nemusí líbit příslušníkům :-) Ale každý svého štěstí strůjce.
Uživatelský avatar
stelerp

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 16 čer 2009, 21:50
Bydliště: Sviadnov
Skútr / moto: YUKI Rally 50 4T / Honda Vision 110
Tuning / úpravy: Yuki: 70 ccm, pískle na blinkry, uchycení motoru. Vision: Hodiny, Voltmetr, Teploměr, USB zásuvka.

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod _Tom_ » 16 črc 2009, 15:51

tak těch 20W přidá 1,5A což určitě nezpůsobí přepálení vinutí. s původní žárovkou jsou to nějaké 4A. Po výměně 5,5A
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod Fispe » 16 črc 2009, 18:28

Také si myslím, že se nic nespálí, ale je možné, že ti poklesne napětí a ty nové výkonnější žárovky budou nakonec svítit méně než ty původní. Na tvém místě bych tam napřed připojil stejnou zátěž a provedl zkušební měření.
602 242 282
Uživatelský avatar
Fispe

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 603
Registrován: 25 lis 2007, 21:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kymco Super 8/125 a pak ještě taková Černá Mrcha

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod Neos50 » 17 črc 2009, 08:59

10W neni rozdíl,ale pokud by jsi tam dal 60W tak by možná nastal problém v tom pokud máš plastový světlo a parabolu...aby ti teplem nezačala měnit tvar :D :D nebo se nespálila ta chromovaná vrstva..to je pak světlo na vyhození :wink:
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod Olíno » 17 črc 2009, 09:09

Díky,díky no nezbude než to zkusit a doufat,že to vyjde.Mám vše z plastu tak budu hlídat jak to hřeje.Dám pak vedět jak to dopadlo. :lol:
Uživatelský avatar
Olíno

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Sym euro jet 50R
Tuning / úpravy: Red bull racing,válec 70ccm MHR,řemen kevlar gates,výfuk arrow,malossi multivar město/Naraku dálky,led,alarm+ start D.O.,out put 12V,svíčka NGK iridium

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod Strmal » 17 črc 2009, 16:01

taky jsem dal dopředu o 10W více a při jízdě v noci např. z kopce, kdy jedu na volnoběh a mám nízké otáčky, k tomu začnu brzdit a nebo třeba ještě zapnu blinkr, tak vidím jak se mi předek ztlumuje...
vařešil jsem to LED žárovkou dozadu, tzn. zadek má menší odběr a je větší rezerva pro předek...
Malaguti Madison 200 Blak Rider

Dříve bylo - Malaguti F15 Firefox
___________________________________
http://skutrkyjov.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Strmal

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 319
Registrován: 12 kvě 2008, 13:07
Bydliště: Kyjov / Brno
Skútr / moto: Malaguti Madison S200 Black Rider
Tuning / úpravy: Multivárek, LeoVince GranTurismo

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod _Tom_ » 17 črc 2009, 18:49

jen s rozumem, protože pokud začnete nahrazovat vícero žárovek ledkami, které mají menší odběr, začnete tak odlechčovat cívkám a pokud se to přežene a nebude to víceméně vyrovnané dojde k většímu "krmení" klasických žárovek, které mohou začít praskat dřív než by člověk čekal
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod stelerp » 17 črc 2009, 23:02

K tomu vinutí: Neměl jsem na mysli, že se přepálí drát :-) Ale může se přehřát lakovaná izolace a dojít tak k mezizávitovému zkratu. Určitě u tohoto přetížení to nebude otázka 10 minut, ale několika hodinová jízda pár °C přidá.

K přepětí a praskání žárovek. Nevím jak jiné scooty, ale číny mají regulátor a přebytek energie svedou do výkonového odporu. Ovšem že ten není určen pro trvalý provoz, ale právě pro případy, kdy prdne žárovka, a aby řetězovou reakcí sebou nevzalo přepětí všechny ostatní, jak jistě majitelé pincků pamatují. Celá ta el. soustava světel je navržená pro nějaký výkon, toho bych se držel. Takže pokud dám dozadu místo 5W - 1W LED, mám 4W navíc pro přední žárovku :wink:
Uživatelský avatar
stelerp

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 47
Registrován: 16 čer 2009, 21:50
Bydliště: Sviadnov
Skútr / moto: YUKI Rally 50 4T / Honda Vision 110
Tuning / úpravy: Yuki: 70 ccm, pískle na blinkry, uchycení motoru. Vision: Hodiny, Voltmetr, Teploměr, USB zásuvka.

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod Olíno » 18 črc 2009, 10:59

hm hm no já už mám vzadu led světlo z výroby akorat jsem nahradil zadní blinkry žárovky za led+přerušovač.Jinak mě to světlo dží pořád ve všech otačkách jen akorat nemám vypínač světel je to automat startuje to i se světlama na klíček nebo dálkáč..
Uživatelský avatar
Olíno

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Sym euro jet 50R
Tuning / úpravy: Red bull racing,válec 70ccm MHR,řemen kevlar gates,výfuk arrow,malossi multivar město/Naraku dálky,led,alarm+ start D.O.,out put 12V,svíčka NGK iridium

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod BTjacker » 18 srp 2009, 22:04

Tom_F píše:jen s rozumem, protože pokud začnete nahrazovat vícero žárovek ledkami, které mají menší odběr, začnete tak odlechčovat cívkám a pokud se to přežene a nebude to víceméně vyrovnané dojde k většímu "krmení" klasických žárovek, které mohou začít praskat dřív než by člověk čekal

Tak po přečtení tohohle se začínám bát plánovaného přeledkování některých světel. Když stojím na křižovatce s zaplými světli a blikám, tak ten blinkr není skoro vidět, proto sem si říkal že světlům trochu pomůžu a dozadu dám 21/5w ledku. pak mám v plánu ještě vyměnit tu malou parkovačku za červenou nebo bílou (stojí 15kč takže zkusím), dál chci vyměnit 3 nebo 4 žárovičky z palubky které osvětlují budíky, aby nebyli tak nažloutlé.
A ještě chci dát naspodek pásek s červenýma diodama (audi style) abych tam měl nějakou tu vychytávku.
Přemýšlel jsem o světlech pro denní svícení, ale za homologované se mi platit nechce. navíc nevím jestli vůbec na skutru ty homologované být můžou, nebo jsou jen pro auta. Tak moc ale policajty prudit nechci a navíc pokud je ten citovaný přízpěvek pravdivý, tak by to pak zbývající žárovky asi nerozchodily :D

ještě taková blbá otázka, na skutrech je všude stejnosměrný proud? :oops:

EDIT: Tak na motorce jsou povinná potkávací světla....škoda, vypadalo by to zajímavě :(
Gilera Runner 50 SP (2001) , Válec 70 Polini, fuk Gianelli Reverse, dle GPS 86 km/h
Uživatelský avatar
BTjacker

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 208
Registrován: 17 lis 2008, 22:36
Bydliště: Spytihněv
Skútr / moto: Gilera Runner 50 SP
Tuning / úpravy: viz podpis

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod Neos50 » 19 srp 2009, 07:22

pokud tam budeš dávat všude Ledky jak píšeš tak ty tam klidně nacpi to je studený světlo to nic neudělá...otázka je co tomu řekne rameno zákona :-D
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Sym Euro Jet 50R - žárovky

Příspěvekod BTjacker » 19 srp 2009, 11:58

jezdim na stroji na ktery vlastne nemam papiry, tak nejaka ta zarovicka nehraje roli :) ta vzadu jestli bude fungovat tak nepujde poznat rozdil, jestli mam pod palubkou zarovky, diody, nebo snad svicky to je doufam panum policajtum take jedno. neon tam davam proto abych se o prazdninach nenudil a mel si s cim hrat,policajty s tim drazdit nehodlam. cervena parkovacka tam doufam nebude videt kdyz budou svitit svetla. denni svetla namontuju do dir co sem si na runnerovi vyhlidl, ale budu je tam mit takte spis pro rdost (umi i stroboskopy, a kdyz necham zaplou jen cervenou parkovacku, cerveny neon a bili strobosop z ktereho mopzna jeste udelam cerveny, bude to vypadat stylove). nebal sem se tepla, ale jak popisuje citovany prizpevek toho, aby na ostatni svetla nezbylo moc vykonu, kdybych ty stroboskopy zapojil misto dalkovych, ktre nepouzivam...ale asi udelam pro vsechno spinace. stk mam az do 2013, takze to budu rsit az pak. vadili by jim nejaka namontovana svetl navic? kdyby nenhrazovali ty originalni a meli vlastni spinace?
Gilera Runner 50 SP (2001) , Válec 70 Polini, fuk Gianelli Reverse, dle GPS 86 km/h
Uživatelský avatar
BTjacker

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 208
Registrován: 17 lis 2008, 22:36
Bydliště: Spytihněv
Skútr / moto: Gilera Runner 50 SP
Tuning / úpravy: viz podpis

Další

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků