Rhon Speed 50

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Petr78-P1 » 11 črc 2010, 23:39

Ahoj,skutra v krabici bych nikomu neprodal ato papírování a běhání je trochu na hlavu.Prodáváme skutry a čtyřkolky v Lovosicích takže papírování znám,ale jako kupující,aby dělal tohle??T jsem ti mohl prodat za 10000,- rok starej,koupený u nás a hlavě bez starostí.Kdyby jsi ještě neco potřeboval i s tim přihlášením,dej vědět.Mobil je 775564272.

Petr78-P1
www.majestyclub.cz mobil:775 564 272
Uživatelský avatar
Petr78-P1

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 07 črc 2010, 22:22
Bydliště: Bilinka u Lovosic
Skútr / moto: Yamaha Majesty YP 400 - GREY LADY *****
Tuning / úpravy: TOP CASE GIVI+ zahrádka ,zásuvka 12V

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 12 črc 2010, 12:31

cus taky sem se stal vlastnikem rhona mam snim jeden problem mam ho od minuliho tydne a dneska mi prestal tahnout tzn zniceho nic prestal tahnout pri plnym plynu se jako ze dusi a jede ze nejede pohral sem si trochu s karbecem a v poho jen proste nechce jit do otacek kdyz se chci rozjet tak cca po 5-6metrech se teprv chytne? co stim?? diky za rady...
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod pan.smith » 12 črc 2010, 15:57

balcin píše::mrgreen: :mrgreen: Promin ale ja uz se musim jenom smat.Prisel mi v krabici a ja ho musel slozit.To nema chybu ja uz nemam slov.At ti slouzi.Ja se z vas jednou picnu.Proc to sakra kupujete. :!:

Já to měl přesně tak taky:-D
Aktuálně: Gilera Runner 200 ST
Dříve: Piaggio NRG MC2; Gilera Runner 50 SP

Obrázek
Uživatelský avatar
pan.smith

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 328
Registrován: 13 kvě 2009, 18:16
Bydliště: Praha 8
Skútr / moto: Gilera Runner 200 ST (2011)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 14 črc 2010, 00:18

chlapi, dnes som vypustil olej z prevodovky z mojho uplne noveho speeda. ma najzdene 33KM a hotova katastrofa. neuveritelny sivo zeleny sajrajt plny kovovych pilin z toho vysiel a pritom asi len dva deci co je podla mna dost malo kedze z kontrolnej srouby nic nevytekalo. dal som tam castrol ATF dextron III. dufam ze som spravil dobre. mimochodom odporucam vsetkym majitelom novych speedou okamzite po kupe menit olej, aby ho tam v prvom rade bolo aspon dostatok. napiste svoje skusenosti, aby som vedel ci to bola len moja smola ze mi dosiel takyto speed, alebo je to vsebecny problem
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod sallieri » 14 črc 2010, 06:04

to RHON: neber to jako vysmech...tak to vazne nemyslim...ty musis byt dobrej strelec...prisel mi domu v krabici...ta jsem ho slozil...jo...to je vono...za par kacek a dovychytat mouchy..hezky doma...necetl jsem vsechny prispevky, tak doufam, ze uz nejezdis do prace na kole...

ja bych na tohle odvahu nemel...priznavam...ale uz dlouho me nikdo takhle nepobavil...at Ti to jezdi...
...a bude hůř

VÁLKA JE MÍR - SVOBODA JE OTROCTVÍ - NEVĚDOMOST JE SÍLA
Uživatelský avatar
sallieri

250+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 320
Registrován: 18 úno 2009, 11:36
Bydliště: Milovice, Ml. Boleslav, kousek od M. Hradiště...a teď už kousek od Macochy
Skútr / moto: Manfred - Honda Monkey replica
Tuning / úpravy: viděl někdo Monkey bez tuningu? :-)))

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod petridas » 14 črc 2010, 13:56

jako toto je mazec ! taky stim prisli ted u nas tri kamosi ze to dostali v krabici ! a pry super! hned oddelali dratek a litaj tak sem zvedav jak dlouho!

20:45 edit:
no tak dnes sem neodolal a poprve se na tom projel! je to tvrde jak svina! kazdicky vymolek je strasny! dale poradne to nebrzdi! podle me kdyz to nekdo dostane zadarmo tak prosim ,ale nikdy bych za to nedal ani 20tis ! za 20 je nadherna znackova ojetina! jinak si myslim ze treba cpi je daleko pohodlnejsi nez rhon!! chyba je hlavne v tom ze ten kdo si to koupi nikdy nejel na zadnem znackovem !!takze pokud bude mit nekdo zajem tak se prijdte svezt na mojim a pak muzete mluvit! :cry:
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 15:47, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 14 črc 2010, 22:43

spontye píše:chlapi, dnes som vypustil olej z prevodovky z mojho uplne noveho speeda. ma najzdene 33KM a hotova katastrofa. neuveritelny sivo zeleny sajrajt plny kovovych pilin z toho vysiel a pritom asi len dva deci co je podla mna dost malo kedze z kontrolnej srouby nic nevytekalo. dal som tam castrol ATF dextron III. dufam ze som spravil dobre. mimochodom odporucam vsetkym majitelom novych speedou okamzite po kupe menit olej, aby ho tam v prvom rade bolo aspon dostatok. napiste svoje skusenosti, aby som vedel ci to bola len moja smola ze mi dosiel takyto speed, alebo je to vsebecny problem

Zdarec - patří tam 80w90 a má ho tam být přesně 0,1L - já tam pro jistotu nemněl žádný :o Pokud ho dáš až po kontrolní šroub, tak ti z největší pravděpodobností vyletí ven přes gufero :( S brzdama máš pravdu prvních cca 500Km to nebrzdilo nic moc ale teď uz je to docela v cajku. :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 19 říj 2013, 15:48, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 15 črc 2010, 15:28

taky sem dneska menil olejv prevodovce a taky sem mel zelenej sajrajt se sponama... tak ted si smakuje s novym olejem... jinak dusilo se mi to protoze to nasavalo vzduch mezi karb. a hlavou je tam pod tou prirubou takova membranka s tesnenim a asi obycejna guma ktera nevoni benzinu takze nalepeno utesneno a krasa dle GPS 68km/h
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod choze80 » 15 črc 2010, 21:52

Tak dnes dorazil laďáček a proběhla instalace :D - bohužel výsledek je přesně podle očekávání. Do 50 Km to nejede, potom to vystřelí a valí k 80, ale jak čuchne ke kopci tak se sotva vleče :( . Bylo by asi potřeba udělat něco s variátorem, má někdo nějký nápad či tip jak z toho ven??? :roll:
Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)
Uživatelský avatar
choze80

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 360
Registrován: 11 črc 2010, 22:26
Bydliště: Mostkovice
Skútr / moto: RHON SPEED 50-LH50QT-C , Maxon matador 125 ccm
Tuning / úpravy: Restrikce pryč,laděný fuk, papučky dunlop GT301140/70r12, variátor malossi multivar s 4,5g válečky Polini, řemen hebo,modré pružinky ve spojce , otevřené sání,tryska 82,CDI naraku, odstraněna olejová pumpa a ořezán hlavní stojan na kruháčích drhnul :-)

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod spontye » 15 črc 2010, 23:59

Zdarec - patří tam 80w90 a má ho tam být přesně 0,1L - já tam pro jistotu nemněl žádný :o Pokud ho dáš až po kontrolní šroub, tak ti z největší pravděpodobností vyletí ven přes gufero :([/quote]


pre choze80: ojoj tak to som asi po...l. ja som tam toho nalial zo 3-4 deci. a odkial mas to ze tam ma ist 0,1L ???
vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.
Uživatelský avatar
spontye

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 54
Registrován: 08 črc 2010, 22:10
Skútr / moto: Rhon Speed 50
Tuning / úpravy: vyfuk z maxona, cdi naraku racing, biela kontra malossi, zlte spojkove pruzinky malossi, odstranene kolienko sania, tryska 90, maximalka 65km rovina a neviem preco, odpojene auto mazanie.

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 16 črc 2010, 07:40

Zdravim,
vcera som odblokoval po mensiom zabehu moj skutr RHON. Uz to frci cez 45 km/h, ale ked sa dostava do vyssich rychlosti pocitujem niekedy trhanie. Po odstaneni restrikcie mi ryhclost vybehla max. na 57 km/h. Zmerane na radare v meste. Neviete preco to miestami trha a preco z toho vytiahnem iba 57? . Este pred odstanenim restrikcie som tam hodil 95. Na pumpe iny memali,taze moze by aj problem s 95tkou ?
Diky
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 16 črc 2010, 09:47

ja tankuju jenom 95 a v poho jeste bych vam doporucil vymenit svicku za lepsi NGK pac ta cina je fakt mr...
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod Sportman » 16 črc 2010, 09:56

balcin píše::mrgreen: :mrgreen: Promin ale ja uz se musim jenom smat.Prisel mi v krabici a ja ho musel slozit.To nema chybu ja uz nemam slov.At ti slouzi.Ja se z vas jednou picnu.Proc to sakra kupujete. :!:

Dobrý den, jsem již měsíc také majitelem ,,Žlutého Sršně" (RHON LH50QT-C1) a jsem teď po seřízení motoru (neříkal bych odstranění závad)již s motorkou spokojen. Asi je pan ,,Balcin" neobeznámen se situací co znamená skútr v kravici.Sestavení těch pár částí svede s jedním šroubovákem a 2 klíči i malé dítě!! Celé sestavení se skládá z namontování předního kola,spojení řídítek,jejich sešroubování, přišroubování zrcátek,a nakonec zacvaknutí dvou konektorů a přišroubování předního krytu. Dětské kolo sestavit je složitější než tohle.Pak už jen dolít vychytanou náplň do baterie,nalít olej do nádobky, pozor udávaný obsah 1L není pravdivý , litr oleje se nevejde,nádržka přeteče,benzín do nádrže(pouze první naplnění nádrže se doporučuje přimíchat 1:50 , poté již jen čistý benzín a vyjede se. Prvních 250 km jsem najel s problémy,motor šel v nízkých otáčkách dobře, později škytal a střílel do výfuku jasná známka bohaté směsi-takže neseřízený karburátor, projevilo se to i na vysoké spotřebě kolem 4l/100km a malém tahu v kopci. Ve 250km jsem tedy podstoupil 1.garančí prohlídku kde karburátor seřídili, vše poštelovali, sami mi odstranili omezení a skútr teď běhá jak hodinky, běžná rychlost dlohodobě udržitelná 55-60 km/h po rovině či do mírného kopce.To že jsou špony a kovové piliny v převodovém oleji je naprosto normální u každého nového motoru!! Jakékoli značky!!Proto se garančka dělá a při ní se plánovitě olej mění. Obsah převodového oleje je napsán v příručce (110ml SAE 80W90), stačí si ji jen přečíst!To jen k poznámkám co jsem zde ještě četl u jiných příspěvků.
Pouštět se ,ale do výměny válečků ,přetryskování a podobně bez odborných znalostí ,je hazard, i zkušeným servismanům to zabere čas a několik pokusů, než je vše ok.
Jinak rád si zde vzájemně předám všechny zkušenosti s tímto skútrem.
Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g , najeto víc jak 12000 km.
Uživatelský avatar
Sportman

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 146
Registrován: 16 črc 2010, 08:59
Skútr / moto: RHON LH50QT ,,Žlutý sršeň"
Tuning / úpravy: Bez restrikce,sportovní CDI,žluté spojkové pružiny,street výfuk LeoVince Touring,bílá kontraska,variátor Multivar,válečky 9g,najeto už víc jak 12000 km

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod ivannk » 16 črc 2010, 09:58

Aky tym NGK pre tuto motorku pouzit ?
Diky
Uživatelský avatar
ivannk

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 58
Registrován: 08 črc 2010, 21:18
Skútr / moto: RHON SPEED 50 YY LH50QT-C1
Tuning / úpravy: odstraněna el. restrikce, NGK svíčka :) , new CPI

Re: Rhon Speed 50

Příspěvekod oldschool_dave » 16 črc 2010, 14:50

NGK BP7HS a spokojenost
oldschool_dave

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2010, 12:25
Skútr / moto: rhon speed 50
Tuning / úpravy: odstranena restrikce

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků