Kentoya zoom 50 2T

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Kentoya zoom 50 2T

Příspěvekod Skittles » 09 úno 2016, 02:57

vyměn sytič a všechno bude okay :wink:
Kim Čong Un
Uživatelský avatar
Skittles

100+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 101
Registrován: 20 kvě 2015, 01:49
Bydliště: Praha 4
Skútr / moto: maxon matador 125,babetta 207

Re: Kentoya zoom 50 2T

Příspěvekod kokoska50 » 09 úno 2016, 10:16

Skittles- Určitě skusím snad to pomůže díval jsem se na tento návod :https://m.youtube.com/watch?v=08PkYwKNVmU Takže prvně to skusím podle toho a kdyžtak ho vyměním

18.2. edit:
Zdravím, tak škoušel jsem - ucpat ten přívod vzduchu do airboxu -hadrem,prstem nepomohlo... Takže vada v automatickém sytiči asi nebude že? Dle videa od scootlandu když je špatný aut.sytič po ucpání přivodu vzduchu skutr startne hned ale mě ani po 50x nakopnutí...

Po celou dobu se dost přehnaně kouří z výfuku,po zahřátí drží volnoběh asi 5-20sekund za studena má super volnoběh,Před každým startem musím nalit benzín pod svíčku, jak se zahřeje motor - vypnu skútr a startne vždy na poprvé jak páčkou tak el.starterem,rozjezdy nejsou nic moc ale to bude tím že se hned začerná svíčka - nejspíš bohatá směš a moc se i kouří z výfuku.

Ještě mužu skusit vyměnit benzín ale není to zbytečné?

Čím to ještě muže být podle vás?
Karbošem to podle mě nebude - před koupí skutru ho majitel prý čistil ale tomu věřím protože tak i vypadá...
Jak se motor zahřeje rozjezdy jsou o něco lepší než u babetty a jak se skútr dostane nad 10km/H už to dobře frčí!
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2017, 08:12, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
kokoska50

10+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 11
Registrován: 05 úno 2016, 19:13
Skútr / moto: Kentoya zoom 50 2T

Re: Kentoya zoom 50 2T

Příspěvekod TUNER » 19 úno 2016, 07:51

A jak jsi poznal že majitel čistil karburátor ? Ty vidíš dovnitř ? ))) Pokud ho očistil z venku,což může být jediné vidět,tak to nemá prakticky na nic žádný vliv. Takže ho můžeš pro jistotu vyčistit znova. A začal bych tím,že si seřídíš karburátor. Ten se seřizuje na teplém motoru,kdy musí držet volnoběh a po jízdě musíš mít správnou barvu svíčky. Pokud máš svíčku černou,je to bohaté a musíš směs ochudit.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kentoya zoom 50 2T

Příspěvekod kokoska50 » 19 úno 2016, 10:31

Ano, je očištěný z venku tak sem si myslel že byl před koupí sundaný a očištěný.
Rozeberu ho a vyčistím ale může to mít vubec vliv na to co se mi se skútrem děje? Jak po zahřátí jezdí normálně jen špatná volnoběh a rozjezd?
Hlavně mi teď jde o to abych před každým startem nemusel lít benzín pod svíčku - a to asi naštelovat nepomůže.
Ale díky.
kokoska50

10+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 11
Registrován: 05 úno 2016, 19:13
Skútr / moto: Kentoya zoom 50 2T

Předchozí

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron