Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Phantomash » 01 čer 2010, 09:57

Zdravím na fóru. Máte někdo tento typ skútru? Původně jsem byl nadšen, ale to prvotní nadšení brzo opadlo. Koupil jsem si ho na dojíždění do práce, ale je s ním spíš více starostí než radostí. Prvních asi 250 km to bylo vše ok a pak již samé problémy. Přiznávám, že víc stojí než jede. Bokím se s ním totiž jezdit. Nerad bych opět několik kilometrů tlačil zpět k domovu. Stávalo se mi, že šel sice nastartovat a a na volnoběh běžel perfektně, ale jakmile jsem přidal plyn, tak to zdechlo! :? Po výměně zapalovací svíčky to sice jede, ale zase špatně startuje a to je pořád něco. Hlavně by mě zajímalo od někoho, kdo ho taky má, jak mu jede do kopce. Tenhle stroj mám příšerný rozjezdy. Ze začátku se to hrozně vleče. Když nabere rychlost, tak to celkem frčí, ale problém nastává, když se přiblížím k nějakému stoupání. Do kopce to nejede skoro vůbec. Dle tachometru jede tak 15-20 a když se hodně zadaří, tak to vytáhnu i na nějakých tachometrových 30 :mrgreen: jo a to nejsem žádná težká váha. Nevím co s tím. Pomůže mi v tomto případě vůbec něco? Nejsou odstraněné restrikce. Krom té vyměněné svíčky to je v původním stavu.
Uživatelský avatar
Phantomash

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 19 kvě 2010, 09:31
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Keeway Flash 50
Tuning / úpravy: Výfuk LeoVince TT, variátor - restrikce pryč, tryska, lehčí válečky, spojkové pružinky, kontrastní pružina Hebo, CDI Naraku

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod crhy » 01 čer 2010, 10:48

Tak ti tedy gratuluji k výběru :D , zdá se, že se ti to dusí, poznáš to podle barvy svíčky, řekl bych podle toho co píšeš, že buďto máš ucpaný výfuk, nebo ti jde do karbece málo vzduchu, může to být i něco jiného, dej to reklamovat, nebo to rychle prodej, ale s velkou ztrátou samozřejmě.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Phantomash » 01 čer 2010, 11:24

Jo děkuji :mrgreen: výběr byl snadnej - cena. Asi začnu věřit všemu ve fóru, že číňan je srrr.čka :roll: S tou reklamací to bohužel není tak snadný. Prostě to byl vydařenej nákup :oops: kdyby to aspoň do toho kopce trošku jelo, tak by to snad i šlo, ale bojím se, že mě předjede někdo na kole :) :D :P :mrgreen:
Však ono to tlačit cca 8 km tesně po garančce je fakt mazec.
Uživatelský avatar
Phantomash

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 19 kvě 2010, 09:31
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Keeway Flash 50
Tuning / úpravy: Výfuk LeoVince TT, variátor - restrikce pryč, tryska, lehčí válečky, spojkové pružinky, kontrastní pružina Hebo, CDI Naraku

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Rady » 01 čer 2010, 11:26

Pokud to nejezdi tak to vrat prodejci, to je asi tak jedine co ti muzu poradit.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Phantomash » 01 čer 2010, 11:39

Mě hlavně zajímá ta rychlost při jízdě do kopce. Jestli je to ojedinělý jev u mě nebo jestli s tím mají problém i ostatní majitelé tohoto super stroje :lol:
Protože pokud je to pouze u mě, tak je to jasnej problém, ale jestli to maj i ostatní, tak je to daný výkonem mototu, omezením nebo já nevím čím.
Někde jsem se dočetl, že pokud se vyhoděj ty restrikce na variátoru a případně něco výfukem, tak to jede líp i do kopce. Jenže než se do něčeho takového pouštět, tak bych chtěl znát názor někoho co to má. Jinak by to mohla být zbytečná práce s výsledkem nula a ještě ztráta případné záruky o které si nejsem jist. Zase na druhou stranu se to dá místo ježdění využít jako posilovna na kolečkách. Já si snad ani nic lepšího nemohu dovolit, když to bude stát na sídlišti :?:
Uživatelský avatar
Phantomash

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 19 kvě 2010, 09:31
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Keeway Flash 50
Tuning / úpravy: Výfuk LeoVince TT, variátor - restrikce pryč, tryska, lehčí válečky, spojkové pružinky, kontrastní pružina Hebo, CDI Naraku

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod balcin » 01 čer 2010, 18:16

Nez ho sels kupovat mel jsi nejdriv zavolat me a ja bych ti to jednou vetou vysvetlil.Kluci uz me znaji jaky ja jsem kamarad z cinanama. :D
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod jarafari » 01 čer 2010, 18:54

Já tomu moc nerozumim,co je myšleno jako vydařenej nákup :shock: kupovals to nový :?: :!: :?: ...Pak máš nárok na záruku a pakliže to nejezdí,šel bych to reklamovat.... Proč by měl bejt s reklamací problém :?: nechápu.... chápu ,že se budou cukat s vrácením peněz,ale rozhodně to musej vzít na servis a dát do provozu schopného stavu....
Už teď nejsi spokojenej,tak neváhej a běž tam..... nebo budeš jenom plakat....

Achjo...... :evil: Jsou to pekelné stroje... :cry:
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod TomRaptor » 01 čer 2010, 20:29

Achjóóó :roll: Už je to zase tady... někdo se slušně zeptá na názor a hned dostane klackem po hlavě... :(
...někdy fakt platí... "mlčeti - zlato"
Prostě měl smůlu a neměl, bohužel, nikoho po ruce, kdo by mu poradil... šel do krámu a tam... mu to prodali. Je to, jako se vším. :evil:
Pokud to máš v záruce, tak šup zpátky a braň svojí investici.
Ještě jsem nenašel, jestli máš 2T, nebo 4T :?:
Jestli 4T, tak to skoro vypadá na rozštelovaný vzdušník na karbeci, nebo nějaký sajrajt v hlavní trysce...
Zkontroluj palivové vedení, jestli nesjely drátové sponky na hadicích - nastav vzdušník na karbeci (cca 2 otáčky - někde to tu na fóru taky je) a vyzkoušej. Pokud to nic nedělá, tak karbec ven - rozebrat - a všechno vyčistit. A nebo ... SERVIS ! :idea:
Taky jsem si koupil čínu, protože byla levná. Chtěl jsem jenom nějaký přibližovadlo do rachoty a zpátky a občas nějakou projížďku (a navíc mám noty jenom na malorážku) :oops: Zatím jsem měl kliku - skútřík maká a docela slušně jede ALE :!: :!: :!:
Neskutečně nás to, s batůžkem, chytlo a tak pomažu dělat řidičák na dospělou motorku a určitě půjdeme do něčeho většího, aby nás nebolel sedací orgán po hodině jízdy :D a asi budeme nějakou dobu kousat kořínky :D
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Phantomash » 02 čer 2010, 09:49

Je to 2T a kupovaný to je (stydím se :oops: ) v Globusu. Dovozce pro ČR je Impexta a tam zrovna moc vstřícní nejsou. Několik dlouhých telefonátů a mejlů. Maj servisní střediska po ČR, která by měla zajistit servisní prohlídky atd. No budu muset vyzkoušet někoho jiného. Ti co jsem u nich byl mě zrovna moc nepřesvědčili. Třeba to bude stačit poštelovat. Menší problém je s tím, že tam přijedu. Oni vyzkouší a jako na potvoru to zrovna jede. Jejich závěr - nic s tím není. Já odjedu a když nedojedu, tak zbytek cesty tlačím :? když neuspěju ani jinde, tak to dotlačím do Globusu a ať si stím dělaj co chtěj. teď už vím, že takovou chybu neudělám (možná) :x prostě z marketu žádnou takovou věc nikdy více.
Uživatelský avatar
Phantomash

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 19 kvě 2010, 09:31
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Keeway Flash 50
Tuning / úpravy: Výfuk LeoVince TT, variátor - restrikce pryč, tryska, lehčí válečky, spojkové pružinky, kontrastní pružina Hebo, CDI Naraku

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod PROOF » 02 čer 2010, 10:34

Rozhodně to musíš odblokovat jinak ti to moc nepojede ( kroužek variátoru , tryska karburátoru , vejfukový koleno , lehčí válečky , popř. tvrdší spojkový pružinky). Při výměně trysky to bude chtít důkladně vyčistit karburátor. Táta má Keeway Hurricane má najeto 3600km a zatím 100% spokojenost. Musel jsem ho ale odblokovat.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod balcin » 02 čer 2010, 10:45

Ja nemuzu pochopit jak vy neco koupite nejakou sracku v marketu za 25000kc a aby vam to vubec jelo a fungovalo,tak do toho jeste desitku musite nasypat,toto me hlava nebere.Proc zrovna nekoupite nejakou ojetou znacku za 35000kc a mate pokoj.Nevim asi su uz moc stary na to vase uvazovani.Jinac nic ve zlem,ale musel jsem se opet na..at.
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Rady » 02 čer 2010, 10:45

Phantomash píše:Je to 2T a kupovaný to je (stydím se :oops: ) v Globusu. Dovozce pro ČR je Impexta a tam zrovna moc vstřícní nejsou. Několik dlouhých telefonátů a mejlů. Maj servisní střediska po ČR, která by měla zajistit servisní prohlídky atd. No budu muset vyzkoušet někoho jiného. Ti co jsem u nich byl mě zrovna moc nepřesvědčili. Třeba to bude stačit poštelovat. Menší problém je s tím, že tam přijedu. Oni vyzkouší a jako na potvoru to zrovna jede. Jejich závěr - nic s tím není. Já odjedu a když nedojedu, tak zbytek cesty tlačím :? když neuspěju ani jinde, tak to dotlačím do Globusu a ať si stím dělaj co chtěj. teď už vím, že takovou chybu neudělám (možná) :x prostě z marketu žádnou takovou věc nikdy více.

Dotlac to rovnou do Globusu a nech si vratit penize. Jakmile do toho zacnes drbat, tak ti neuznaji zaruku. Po tech zde popsanych upravach ti to stejne o moc rychleji nepojede a srat se to bude i nadale a cim dal casteji.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod balcin » 02 čer 2010, 10:52

RADY ja uz nevim jak jim to rict aby uz nikdy nic takovyho nekupovali.Ja se znich jednou zblaznim. :D
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Phantomash » 02 čer 2010, 11:26

Ty rady, že jsem si měl koupit ojetou značku jsou faklt podnětný. Popravdě, kdybych na to měl, tak bych určitě žádnou ojetinu nekoupil. Vzhledem k tomu, že tomu nerozumím, tak bych dopadnul naprosto stejně. Vypadá to, že tenhle stroj nikdo nemá. Mám prostě unikát :P he he héééč.
Uživatelský avatar
Phantomash

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 19 kvě 2010, 09:31
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Keeway Flash 50
Tuning / úpravy: Výfuk LeoVince TT, variátor - restrikce pryč, tryska, lehčí válečky, spojkové pružinky, kontrastní pružina Hebo, CDI Naraku

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod TomRaptor » 02 čer 2010, 11:31

Pomoc typu... "Ty blbče, proč to kupuješ!" jsou moooc prima :roll:
Koukám, že další, co potřebuje "pochválit" za neocenitelnou pomoc. :?
A zrovna s balcinem jsem se takhle přetahoval v jiným vláknu a měl úplně stejně trapný připomínky :!:
A jen tak mimochodem... pořád Ti to ještě chcípá po startu? :?: :) :?: :wink:
Naposledy upravil TomRaptor dne 02 čer 2010, 11:55, celkově upraveno 5
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Další

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků