Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Rady » 02 čer 2010, 11:34

to opravdu mas unikat :) Na druhou stranu necekej, ze tu bude zaplava tohoto modelu, kdyz v cine ty znacky meni kazdy tyden a i pod stejnou znackou obcas najdes dva rozdilne skutry :)
Kdyz tomu nerozumis, tak si nech poradit. Ses take mohl drive informovat na forech. Predpokladam ze internet doma mas. Jak sem jiz psal, zbav se toho a ver ze pokud koupis neco znackoveho ne prilis jeteho, tak budes urcite spokojenejsi.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod balcin » 02 čer 2010, 11:55

TOM-RAPTOR:Uz me to po startu nechcipa,protoze mam yamahu a ne cinskou sracku,uvedom si to.Kdydy ti jsi mel takovy prtavy poruchy co mame my s poradnyma strojama tak by si myslel ze uz jsou tu vanoce,kamarade.Precti si kolik my mame poruch na poradnych strojich a precti si kolik vy mate poruch na tech vasich slavnych cinanech.Ated mudruj.
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod PROOF » 02 čer 2010, 11:57

Určitě tu pár těhle skútrů je jelikož to je typ kterej je běžně v prodeji už několik let ale nikdo sem radši nepíše aby ho nenazvali bl..cem. Možná to chce přepsat název Čínské skútry (Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury) ne něco jinýho.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod TomRaptor » 02 čer 2010, 12:00

Já můžu mudrovat jenom za sebe... zatím je to OK :D
Ale mám problém.... je nám to s batůžkem malý :!: :!: :!: A noty mám taky jenom na malý....malorážky :cry: Neskutečně nás to chytlo - s tím se nepočítalo :D
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Phantomash » 02 čer 2010, 12:13

No poslední stav co jsem na tom jezdil to bylo v pohodě. Teď jde spíš o to, jestli má cenu s tím něco dělat ohledně těch jízdních vlastností. Když jsem se o tom bavil telefounicky s tím technikem přímo od dovozce, tak mi tvrdil, že to nejni možný, bla, bla, bla. Proto bych chtěl dohnat nějakýho jinýho majitele o zeptat se ho na jeho názor. Vím, že tady v okolí jsou minimálně dva. Vždy jsem je však viděl jenom za jízdy a nešlo jim ani skočit pod kola :lol: S jedním jsem dokonce mluvil než jsem to koupil a ani na to moc nenadával, ale měl to jenom krátce a mě to ze začátku taky šlapalo. Toho jsem náhodně vyhmátnul u benzinky.
Uživatelský avatar
Phantomash

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 19 kvě 2010, 09:31
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Keeway Flash 50
Tuning / úpravy: Výfuk LeoVince TT, variátor - restrikce pryč, tryska, lehčí válečky, spojkové pružinky, kontrastní pružina Hebo, CDI Naraku

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Rady » 02 čer 2010, 12:22

PROOF píše:Určitě tu pár těhle skútrů je jelikož to je typ kterej je běžně v prodeji už několik let ale nikdo sem radši nepíše aby ho nenazvali bl..cem. Možná to chce přepsat název Čínské skútry (Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury) ne něco jinýho.

Zamerne se tohle tema vytvorilo, protoze lidi si snaz uvedomi a dohledaji informace o cinskych skutrech, ktere se dost casto skryvaji pod "ukradenymi" nazvy jiz zaniklych svetovych znacek.
Kolik dealeru co ma webove stranky ma napsano pod danym skutrem ci znackou ze se jedna o vyrobce z Ciny?
Dokonce i po telefonu se krouti jako hadi, jen aby to nemuseli priznat a chlacholi zakaznika o jak kvalitni vyrobek se jedna. Vetsinu z nich za rok jiz ani nedohledas. Ze ti to nejak jezdi? Bud rad, protoze vetsina ma zkusenosti jine a bezne servisy tohle odmitaji brat a pripadne opravovat.

Nechci tady ale rozvirovat dalsi jiz nekolikatou diskuzi, kterych je tu bezesporu dost o cinskych skutrech. Drzme se proto tematu a pro tyto podobne diskuze je tu jiz zalozeno jine tema.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod PROOF » 02 čer 2010, 13:22

Je pravda že se dnes poměrně těžko dohledává kde se skútr skutečně vyrábí. Snad si ale nikdo nemůže myslet že za cenu okolo 20000,- koupí novej značkovej stroj. Jinak pokud vím tak i BMW vyrábí motory a některé komponenty z úsporných důvodů v Číně a na Tchajwanu. Můj názor je že se dnes budeme čím dál častěji s těmito výrobky setkávat a jeji kvalita může být dost rozdílná jak dolu tak nahoru. Jinak zrovna včera jsem pročítal hodně starý Světy Motorů a stejně jako dnes o Číně se tam píše o Japonsku. Kde jsou ty časy kdy Jawa tvrdila že Japonci nedokážou udělat stejně kvalitní rám. Známost značky dnes využívá hodně firem z prodejních důvodů např. Yamaha/MBK. Jo a k tématu. Orig. odblokovací sada např. na CPI vyšla na 2600,- Kč.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Phantomash » 02 čer 2010, 13:46

Co jsem se tak různě dočetl, tak u číňanů prej hrozně záleží na šťastné ruce při koupi. Jeden dobrej a ten hned vedle už stojí za prd. Tož jsem měl třeba smůlu a třebas mi to poštelujou a budu na tom lítat ke spokojenosti 8) koncem příštího týdne zkusím dvě servisní místa a jedno z nich vyberu a uvidím co mi tam napovídaj a případně s tím i něco udělaj.
Uživatelský avatar
Phantomash

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 19 kvě 2010, 09:31
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Keeway Flash 50
Tuning / úpravy: Výfuk LeoVince TT, variátor - restrikce pryč, tryska, lehčí válečky, spojkové pružinky, kontrastní pružina Hebo, CDI Naraku

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Ludwig » 05 čer 2010, 12:36

Tak protože se to tady už nedá číst tak jinak. Tento skůtr jsem koupil před rokem na dojíždění do práce, mám najeto 5000 km v kopcovitém terénu Brna.
Dvoutaktní motor vychází z konstrukce Minarelli(krátký). U tohoto konkrétního typu jsou použity velmi slabé pružiny ve spojce a slabá kontrastní pružina, válečky ve variátoru jsou 5g. Karburátor 12 mm, tryska 55, tlumič výfuku s katalyckou vložkou.
Co pro začátek stačí: Odblokovací koleno výfuku(je kratší bez restrikce výkonu), do sání a karburace není třeba zasahovat, tryska 55 dostačuje pro sériový tlumič výfuku, vstupní otvor 11.5 do airboxu taky. Nutné je koupit kontrastní pružinu(např. Hebo černá), pružinky do spojky nejlépe sadu Malosi která jde na těžké čínské spojkové pakny. Ty jdou odlehčit ale pozor, musí se vyvážit. Z variátoru vyhodíš restrikční kroužek který omezuje jeho krok asi na polovinu. Mezi přední polořemenicí a válečkem je další podložka o průměru 16mm síla 1mm, kterou můžeš dát za variátor mezi opěrnou desku a volnoběžku startování. Je lépe ji nahradit tvrdou planžetovou podložkou většího vnějšího průměru stejné síly.V každém případě tam musí zůstat. Pozor, je nutné zachovat axiální délku celé sestavy kvůli správnému stažení variátoru tak, aby se podložka pod maticí neopírala o drážkování klikové hřídele. Válečky 5g můžeš podle potřeby buď nechat nebo jít na 4g. Nejde o investici 10 000 jak tady nekdo mylně psal. Odblokovací koleno kolem 500,sada spojkových pružin taky a kontrastka kolem 200.
Toto pro začátek stačí na slušné rozjezdy a rychlost kolem 60. Jak tě to přestane bavit, stejně koupíš laděný výfuk a nový variátor+ řemen. To ale dělají i majitelé nečínských skůtrů.
Hodně spokojených kilometrů na tomto malém, lehkém a krásném stroji.
Uživatelský avatar
Ludwig

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 109
Registrován: 05 čer 2010, 11:43
Skútr / moto: Keeway Flash
Tuning / úpravy: Arrow výfuk,kit 70,nový var,kontr. Malosi žlutá,odlehčené pakny spojky tvrdé pružiny

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Phantomash » 05 čer 2010, 13:54

Díky za informace. Bohužel jsem na tento stroj po dnešním ránu totálně zanevřel. Mě nepomůže odstranění restrikcí, ale pouze jinej skútr :| Chtěl jsem dneska zas po delší době, kdy bylo nevlídné počasí trošku provětrat motor a ejhle, nešlo nastartovat. Tož jsem to dotlačil ke švároj na zahradu. Je to můj osobní mechanik :) ale na tohle je asi každej krátkej. Pak jsem se stavil v jedné firmě, která je servisní středisko na Keeway a domluvil se na příští týden. Pokusí se to se mnou nějak vyřešit. Byli velice ochotní a s tímto strojem prý mají zkušenosti - špatný! Obávám se, že to nakonec dopadne tak, že to budu muset nějak dostat do místa nákupu - Globus (to byla teda hloupost - no už jsem poučenej). A jsem moc zvědavej, jak to dopadne. Úplně vidím, jak nakonec budu za blbce já.
Uživatelský avatar
Phantomash

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 19 kvě 2010, 09:31
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Keeway Flash 50
Tuning / úpravy: Výfuk LeoVince TT, variátor - restrikce pryč, tryska, lehčí válečky, spojkové pružinky, kontrastní pružina Hebo, CDI Naraku

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Rady » 05 čer 2010, 14:19

Bohuzel takhle konci vetsina skutru od cinskeho vyrobce :? Je to smutne, ale na druho stranu tech 10.000,- co jsi za to dal, neni az tolik co za to dali jini 20-30.000,- a to uz cloveka zaboli.
Je dobre ze sve pozitivni ale i negativni zkusenosti pises zde na forum a tak to bude mit pro vetsinu lidi co se rozhoduji zda koupit ci nekoupit cinu svuj vyznam v jejich rozhodovani.
Vetsina tech co se totiz spalila se na foru o tomhle nerada bavi. Staci cist pak nasledne reakce a pochopis proc.
Snaz se to proste dostat do globusu a reklamovat. Tyhle hypermarkety prevazne ochotne vrati penize, nez aby resili temer bezvyznamnou opravu.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Phantomash » 07 čer 2010, 07:52

Jojo, ale jenom deset tisíc to bohužel nebylo. Stálo to víc a s tím vracením peněz bych si nebyl tak jistej, páč jsem to tam už jednou poptával a oni to budou prej posílat do Impexty a to je právě kámen úrazu, páč oni tam s tím něco určitě provedou a ze mě udělajó blbcé :x
Uživatelský avatar
Phantomash

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 15
Registrován: 19 kvě 2010, 09:31
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Keeway Flash 50
Tuning / úpravy: Výfuk LeoVince TT, variátor - restrikce pryč, tryska, lehčí válečky, spojkové pružinky, kontrastní pružina Hebo, CDI Naraku

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Winterwolf » 07 čer 2010, 08:15

Myslim ze pokud prijdou na chybu tak proto ze jsou od toho placeni a jsou k tomu vyskoleni a ne aby z tebe udelali blbce :wink:

Nevim jak daleko to mas do toho Globusu kde jsi to kupoval,ale pokud ti to vrati jako OK a zavada se o5 projevi musis si holt to kolecko protrpet 3* a pak ti musi penize vratit :!:
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod Kamilus » 07 čer 2010, 08:17

Každopádně to reklamuj a když to nebude šlapat, tak znova a Globus už pak na Impextu zatlačí, aby nedělali blbosti a dali prachy.
Usuzuji tak ze zkušeností z různými reklamacemi. Takové big společnosti, chtějí hlavně spokojeného zákazníka, takže tam je šance na vrácení peněz mnohem větší, než u malého prodejce.
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Keeway Flash 50 - chcípání, startování, kopce...

Příspěvekod MisaKacenka » 07 čer 2010, 08:33

Kamilus: To bych si dovolil nesouhlasit...velkemu retezci je fuk, ze je 20% zakazniku nespokojenych...oni maji tech 80%, co tam budou chodit a vedi, ze i pres ty chyby, tam bude tech 20% vicemene chodit...
Maly prodejce je rad za kazdeho zakaznika a snazi se...je to takovy rodinny pristup :)

Jinak Panthomas: URco reklamuj a reklamuj :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

PředchozíDalší

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků