CPI Oliver 4T - v motoru olej do 2T

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

CPI Oliver 4T - v motoru olej do 2T

Příspěvekod usel » 06 dub 2010, 06:58

Zdravim, tak sem si dal tu praci a nalil do do sveho scootu uplne novy olej, ale pak sem si vsimnul ze je to olej do 2T skutrů....
myslite ze by s tim moh byt problem?
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 lis 2013, 05:42, celkově upraveno 2
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
Uživatelský avatar
usel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 09 říj 2009, 17:40
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: par uprav takze cca. 80km/h

Re: CPI Oliver 4T - v motoru olej do 2T

Příspěvekod MisaKacenka » 06 dub 2010, 08:18

To urcite...2T pouzivaji olej do smesi, tzn ze se spaluje pri chodu.
4T ma separatni okruh nezavisly na behu motoru...

hned to vylej a nestartuj to :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: CPI Oliver 4T - v motoru olej do 2T

Příspěvekod usel » 06 dub 2010, 14:19

ä jen tak ciste tereticky co by to mohlu udelat s motorem?
zadrit se?
Uživatelský avatar
usel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 09 říj 2009, 17:40
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: par uprav takze cca. 80km/h

Re: CPI Oliver 4T - v motoru olej do 2T

Příspěvekod oldik » 06 dub 2010, 14:43

Nejsem žádnej supermechanik, ale vzhledem k ložiskům na klice, ojnici a vačkách a použitím jiného oleje zřejmě s rozdílnou viskozitou a koloběhu oleje u 4t bych se právě obával o možnost likvidace motoru přidřením, rapidním snížením životnosti výše uvedených ložisek a dalšího. Jen jsem tak tipnul, třeba se pletu, ale rozhodně bych to neriskoval. Pokud jsi už motor s takovouhle náplní točil, ihned bych vyměnil za olej co tam má být a dál to neřešil. Pravděpodobně souvislost s krátkodobým použitím jiného oleje nepoznáš, pokud moto se správným olejem následně pojede jak má.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: CPI Oliver 4T - v motoru olej do 2T

Příspěvekod Neos50 » 06 dub 2010, 15:31

no jestli tě vytrhne 200,- za litr novýho oleje tak ho tam klidně nech,ale počítej s tim,že to dlouho jezdit nebude..olej pro 2T je sice taky olej,ale vlastnostma je určenej pro uplně jinej druh zátěže a použití..nesnese takový tepelný a tlakový zatížení už jen proto že ve 2T motoru se zdrží tak pár setin vteřiny kdežto ve 4T bude muset vydržet nějakých 3000 km.
Ale můžeš to zkusit rádi se tu poučíme z chyb jiných :-D dej sem potom i kalkulaci opravy motoru :-D
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: CPI Oliver 4T - v motoru olej do 2T

Příspěvekod jel.en » 06 dub 2010, 16:38

já bych se na to vykašlal a zkusil bych raději olivovej olej.Jen pro to zjištění co píše Neos50.Nikdy jsem nelil do motoru s prominutim nějakou sr..ku, protože jsem toho názoru že když mu dám potřebnou péči, on mě odmění dlouhodobou spolehlivostí.
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: CPI Oliver 4T - v motoru olej do 2T

Příspěvekod usel » 06 dub 2010, 18:16

heh, tak vono to nebylo naschval, ale trochu jsem prehlidnul to velky barevne zvirazneny 2T :lol: :evil: :oops:
No, zejtra to z toho vypustim :)
Uživatelský avatar
usel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 09 říj 2009, 17:40
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: par uprav takze cca. 80km/h

Re: CPI Oliver 4T - v motoru olej do 2T

Příspěvekod tapak » 06 dub 2010, 18:37

Nejlepší co můžeš udělat.Pryč s ním.
tapak

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 39
Registrován: 17 bře 2009, 22:14
Bydliště: Sobotka
Skútr / moto: burgman 150

Re: CPI Oliver 4T - v motoru olej do 2T

Příspěvekod Mitja » 07 dub 2010, 00:03

Mimochodem kam jsi to nalil, neni nahodou Oliver 2T?
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 , Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 ,
CPI Popcorn, 50 ccm, '03
Uživatelský avatar
Mitja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 261
Registrován: 16 úno 2009, 12:51
Bydliště: Ostrava / Studénka
Skútr / moto: CPI Popcorn 50ccm, '03
Tuning / úpravy: rovne koleno, omezovac pryc, vetsi tryska

Re: CPI Oliver 4T - v motoru olej do 2T

Příspěvekod usel » 07 dub 2010, 07:07

bohuzel je to 4T :)
Uživatelský avatar
usel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 40
Registrován: 09 říj 2009, 17:40
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: par uprav takze cca. 80km/h


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron