Číňan 4T - zvýšení výkonu

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod alexex » 02 srp 2008, 19:22

Zdravím všecky, chtěl jsem Vás požádat o pomoc - radu ohledně zvýšení výkonu skútru, mám 4takt 50ccm. Jaké jsou možnosti a kolik by to zhruba vyšlo peněz. Od známých vím, že se 4takty jsou problémy s otevřením.

Díky za příspěvky!
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 lis 2013, 23:27, celkově upraveno 2
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
alexex

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 02 srp 2008, 19:19

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod Marios » 02 srp 2008, 19:23

A co máš za značku ????? ;)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod Daelimek » 02 srp 2008, 19:32

Kdybys hledal, tak zde totožná témata najdeš..dříve, než sis kupoval čínu, jsi musel vědět, že tak jak to jede, to lépe už nepojede...
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod dbar » 02 srp 2008, 19:35

:o :o :o :o
BURGMAN 650
INTRUDER M1800R
Uživatelský avatar
dbar

1000+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: OSTRAVA
Skútr / moto: SUZUKI BURGMAN AN 650 , SUZUKI INTRUDER M1800R

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod Mefisto » 03 srp 2008, 10:04

Asi to sem moc nepatri(ja jsem mel 2takt), ale nejlepsi zvyseni vykonu skutru je asi jit do vyssiho obsahu(vid Dane ;) )
Naposledy upravil Mefisto dne 03 srp 2008, 10:04, celkově upraveno 1
Hyosung SF50 Prima / YAMAHA RACING: variator: HEBO Next Generation, vyfuk: Tecnigas Next R
FJS 600 Silver Wing / new spigle a tourist plexi(urizly) a .............
CBF 1000
Uživatelský avatar
Mefisto

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1121
Registrován: 15 dub 2007, 19:15
Bydliště: Neco na D1 mezi Prahou a Bratislavou

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod alexex » 03 srp 2008, 12:01

Jmenuje se to Meiduo Babeta, budu rád za každou radu a doporučení. Nečekám zázraky, ale něco s tím udělat jít musí. Princip těch motorů musí být stejný. Díky moc!
Meiduo_Babeta_clasic.jpg

[quote=Daelimek]No tak to je podobné jako Zoom,Speedy,atd.
Omezení ve výfuku u těchto skútrů nebývá, většinou se omezení dají nalést v karburátoru (doraz), variátoru (kroužek) a na zapalování C.D.I. (růžový kabel)
Pokud to máš v záruce, tak stejně do toho nesmíš zasahovat, pokud tedy nechceš úmyslně přijít o záruku, což bych ti nedoporučoval..[/quote]

Skútra jsem koupil už jetýho, je to 2006ka, takže myslím, že už je i po záruce. Na netu jsem si našel už pár těch typů omezení - doraz karbecu, kroužek variátoru i ten růžový káblík. Tak hned zítra se hecnu a zkusím přijít na to, kterým způsobem to má moje mašina zkrouhlý. Doufám, že těch typů omezení nebývá víc zaráz, abych pak nebyl překvapenej :D Výsledek samozřejmě zveřejním a připíšu sem, abych pomohl jiným lidem, kteří by todle třeba řešili taky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 lis 2013, 23:29, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
alexex

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 02 srp 2008, 19:19

Příspěvekod Daelimek » 03 srp 2008, 12:26

No tak to je podobné jako Zoom,Speedy,atd.
Omezení ve výfuku u těchto skútrů nebývá, většinou se omezení dají nalést v karburátoru (doraz), variátoru (kroužek) a na zapalování C.D.I. (růžový kabel)
Pokud to máš v záruce, tak stejně do toho nesmíš zasahovat, pokud tedy nechceš úmyslně přijít o záruku, což bych ti nedoporučoval..
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod Daelimek » 03 srp 2008, 19:39

U motocyklů Yuki (kupříkladu RS, kterou má kámoš) ten růžový kabel opravdu velmi znatelně ubírá na výkonu. Papírově má mít jeho motorka 9,7kW, ale kvůli omezení má jen 6,5kW
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod Martin85 » 04 srp 2008, 17:12

čaute, když si někdy budu chtít zvýšit výkon, mam volit 72ccm za levno nebo 85ccm+karburator za draho? Vyplati se to??? a variátor a Vačka Naraku Sport V2 se taky hodí??
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... rtmentID=0
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... rtmentID=0
http://www.minibikemania.sk/?p=products ... KU-50-80cc
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... rtmentID=0
http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... rtmentID=0

ale, ja nechtel zase slyset nazor od tebe, co jen a jen plives na cinu. To me nezajima.

BTW: podvozek mam ze 125ky

a ty mi neco pis, kdyz mas sam v profilu Kentoya, coz je taky cina montovana u nas
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 lis 2013, 23:31, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Martin85

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 67
Registrován: 14 črc 2008, 21:37
Bydliště: Otrokovice
Skútr / moto: BMC 50QT-10

Příspěvekod Daelimek » 04 srp 2008, 19:50

Do těchto skútrů se vyplatí lejt pouze benzín..nechápu, proč sis to kupoval, když z toho chceš udělat něco, co z toho nikdy nebude..
Uvědom si na jakou cenu se s tuningem dostaneš...ta stavba tvého skútru není na větší rychlosti dělaná...
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod Daelimek » 04 srp 2008, 22:09

Já na čínu neplivu, na to tu jsou jiní, kdyby sis projel moje příspěvky, tak bys viděl, že za číny se já peru. Spíš se udivuji nad tím, když si člověk koupí vyloženě velmi slabý skútr a pak chce do něj nasypat tisíce za tuning, který se mu nikdy nevrátí při následném prodeji. Tímto tu přiživuješ posmíválky, kteří pak mají z lidí srandu a poté všeobecně číny haní, a pak je tu moje zastávání se čín k ničemu...

Zde ti málokdo tvoje dotazy zodpoví, každej ti řekne, abys to prodal a koupil značku..jinak já jsem se svojí čínou velmi spokojenej a jelikož jsem na podobném skútru jezdil, tak vím jaké má meze a moje rady není plivání !!!
Pokud chceš, kup si novej válec a polaď variátor, ale každej a i já, ti řekne to, že poté to pojede o trošičku lépe, ale zdaleka to nebude mít na značkový scoot. Prostě v kubatuře 50ccm se moc kouzlit nedá, a u čín už vůbec ne, proto mám čínu 125ccm, není to taky trhač asfaltu, ale už to jede lépe, než padesátka..btw. nemyslím si, že by podvozek na tvůj scoot a na scoot o objemu 125ccm byl shodný..
Pokud chceš radu, již jsem ji sdělil..kup válec, aspoň 70ccm, polaď karbec (větší trysky, lepší vzduchový filtr - otevřený), no a pak polaď variátor, dej lepší kontrastku, a válečky, jo a taky změň svíčku, já mám NGK a jde to fakt znát, poté vyměň řemen za kvalitnější a také vyměň brzdové destičky za kvalitnější..pokud to dobře vyladíš, mohl by jsi v reálu jezdit tak 70 km/h, tachometrově pak 100km/h :cyclops:
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod KYBLOS » 05 srp 2008, 06:36

Daelimek: Jenom krátká odpověď, páč nervovat se nehodlám. To že je rychlejší 125ccm než 50ccm ví i malej Jarda, to psát ani nemusíš. To, že si někdo koupil čínskou 50 v 4T taky může být proto, že dříve neměl internet, nebo nevěděl o tom, že existujou takovýhle stránky apod., takže si mohl myslet, že vytunit jde každá 50ccm, třeba z doslechu od někoho a jestli je nějakej rozdíl mezi 4T s tuningem a 2T, vědět taky nemusel. Sypání peněz do 50ccm, aby jela rychleji, může být taky nutnost, ne pouze nějakej ujetej výmysl a je to na jízdě znát, jak na síle tak i na rychlosti. Např. já nemám noty na velkou moto, takže si stejně silnější než 50ccm nikdy nekoupím, ale chci aby to jelo líp než s origoš 50ccm. Neudělám si noty na velkou už jen z důvodu, že nemám kam velkou moto dát, garáž si pronajímat nehodlám, páč to bych měl o toho scoota jenom věčně strach. Garáž sme měli, než u ní čorkaři utrhly vrata a šlohli z ní mojí plechovku. Prostě já do silnější nikdy nepůjdu, tj. musím tunit. Že se mi to nikdy při prodeji nevrátí je jasný a vůbec mi to nevadí, protože scoota prodávat nechci. No a že stavba scoota apod. u 50ccm není stavěný na větší rychlost? No já tou větší rychlostí jezdím už nějakejch 15 - 16000km a nic se neděje. Myslím tím jenom ujetý kilometry od výměny za 70ccm. Jestli stavba čínskýho scoota u 50ccm apod. nevydrží větší rychlosti, pak je znát jaký je rozdíl mezi čínským skútrem a značkovým. Martin85: neber to zle, jak už sem psal, třeba si o scootech vůbec nic před koupí nevěděl. Dál se k tomuto tématu vyjadřovat nebudu, protože Daelimek mi to bude vyvracet a já se hádat nechci. :rolleyes:
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 srp 2008, 06:41, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod Martin85 » 05 srp 2008, 07:13

Díky za rady oboum. Takže, o skútr fóru jsem opravdu nějak moc nevěděl. Další věc, nevěděl jsem, že čína bude tak zazlívána. Další věc, jsem student a víc peněz do skútra se mi opravdu vrážet najednou nechtělo. Po pravdě, stál 29K Kč. S tou úpravou bych to viděl samozřejmě po záruce, mám ho měsíc. Tzn. někdy nejdřív za rok... TO Daelimek: tohle BMC co mám já, se dřív dělalo 125ka. O tom poladění, jak psal Kyblos, je to spíš tak trochu nutnost. Samozřejmě, jestli si si projel moje odkazy, jsou tam válce, ale šlo mi o radu, jestli koupit jen válec 72cc (vrtání 47mm) nebo POWER-RACING 85cc (vrtání 51mm), ale k tomu bych pak potřeboval ještě větší karburátor nebo by i stačil přetryskovat stávající. Motorku také nechci prodávat. A na ceně se ti žádný tuning pořádně nevrátí. Vše morálne i fyzicky ztrácí hodnotu hned po nákupu...Já od úpravy očekávám zvětšení výkonu a ne hodnotu motorky. Jinak mělo by to jezdit víc než 70, už teď mi to jezdí přes 60, jen ty kopce to je hrůza. Jinak NARAKU přímo píšou, že je to úprava vhodná pro 4T číny. Variátor bych si koupil naraku, dodávaný i s válečkama a kontrastní pružinou. Mno ale pokud u toho 85ccm slibují výkon 7Kw+když si koupím Vačka Naraku Sport V2, která by měla údajně zvýšit výkon o 25%, tak už by to jelo líp....
Martin85

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 67
Registrován: 14 črc 2008, 21:37
Bydliště: Otrokovice
Skútr / moto: BMC 50QT-10

Příspěvekod Daelimek » 05 srp 2008, 07:32

Kyblosi, já s tebou souhlasím, a vím, že tuning u Runnera má větší smysl, než u Speedyho, to ale ví taky každé malé dítě, jinak s tebou souhlasím, myslel jsem to podobně, jen jsem se asi blbě vyjádřil. Jinak Martine, jsem taky student, a i můj skútr stál 30 tis. a taky má záruku, takže jsem ho velmi dobře koupil. Padinu jsem měl, takže vím o čem mluvím, viz. můj blog dole v podpisu.
Jinak mě padina z kopce taky lítala 70, ale tachometr kecal jak prase, jen je fakt, že jakmile příjde kopec, spadne ručka na 30 a víc to nejede..
Jinak ajký válec vzít ti neporadím, v tuningu se extra nepohybuju, ale asi bych vzal 85ccm..a poté bys asi mohl pouze přetryskovat karbec. No podle toho co je zač, Yuki mají Mikuny a ty jsou vcelku dobré..ten varec určitě zkus...nic jedu do Brna..
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Re: Číňan 4T - zvýšení výkonu

Příspěvekod Tomulátor » 05 srp 2008, 16:00

Martin85: si děláš srandu, za to jsi dal 29000,- ?
SUZUKI Burgman 200 K8
Tydlifón: 604 401 940
Suzuki Burgman prodán, nahrazeno Honda CB500F 2016
Skútr Klubu Ústeckého Kraje www.skuk.cz
Uživatelský avatar
Tomulátor

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1150
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Žatec
Skútr / moto: Honda CB500F 2016

Další

Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků