Baotian - dusí se

Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).

Baotian - dusí se

Příspěvekod bulvak » 09 bře 2011, 12:55

Ahoj,už si opravdu nevím radi.Co jsem věděl a tady vyčetl tak jsem odskoušel.Když dám rychle plný plyn tak se zadusí.Karburátor čistý,nikde nic snad nepřisává.Svíčka černá a na bohatost směsi nereaguje.Motor 139QMA.
bulvak

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 09 bře 2011, 12:46
Skútr / moto: aprilia 500,peugeot 50

Re: Baotian - dusí se

Příspěvekod Santa » 09 bře 2011, 22:42

bohata smes bud otevri filtr at de vic vzduchu a nebo trysky.....to je novej scoot nebo kolik ma najeto........
Yamaha Majesty DX 250 najeto69000km (27000 ja) malossi multivar 3,5l/100
http://www.skutry-malsice.cz
Uživatelský avatar
Santa

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 219
Registrován: 22 srp 2010, 21:54
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Yamaha Majesty DX 250 '98
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, Poloni pritlacny talir, Audio, Xenon, metalic lak na zakazku, velke plexi, komplet po GO

Re: Baotian - dusí se

Příspěvekod svobi9 » 09 bře 2011, 22:57

kolik máš najeto _?
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: Baotian - dusí se

Příspěvekod bulvak » 10 bře 2011, 09:55

Tak 1500 km a nikdo s tím nic ještě nedělal.
bulvak

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 09 bře 2011, 12:46
Skútr / moto: aprilia 500,peugeot 50

Re: Baotian - dusí se

Příspěvekod Karel23 » 10 bře 2011, 10:02

Tak to je jasné. Na víku airboxu je gumová trubka, kterou to saje vzduch. Na začátku trubky bývá sítko, které přívod zužuje - musí pryč, dále zevnitř toho víka bývá ještě nacvaknutý zužující nátrubek, tak ten taky musí pryč. Šroubek bohatosti směsi by pak měl být přibližně na 2,5 otáčky, ale i tak to potom možná bude chtít větší trysku.
Jinak základní rady ohledně odstaranění restrikcí pro 4T skútry s motory QMA/QMB najdeš taky na fóru http://forum.skutry-levne.cz/
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50

Re: Baotian - dusí se

Příspěvekod bulvak » 10 bře 2011, 11:48

Když dám plný v malých otáčkách,zadusí se.Kapku větší otáčky tak je to dobré.Sítko není,jen to zúžení,ale do nedávna to jezdilo normálě,tam bych to zatím nehledal.Podle mě je hodně bohatá směs,karburátor.
bulvak

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 09 bře 2011, 12:46
Skútr / moto: aprilia 500,peugeot 50

Re: Baotian - dusí se

Příspěvekod klif » 10 bře 2011, 12:38

Kľudne to môže byť zaprasený filter na airboxe, skúšal si ho vyčistiť? :idea:
Yuki new speedy s kufríkom AT moto
Uživatelský avatar
klif

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 236
Registrován: 14 zář 2010, 11:05
Bydliště: Zvolen
Skútr / moto: Yuki New Speedy
Tuning / úpravy: Kontra Malosi biela, 5g valčeky,tvrdšie pružinky

Re: Baotian - dusí se

Příspěvekod Spifly » 10 bře 2011, 13:08

Ahoj něco podobného jsem měl také ,měl jsem povolenou kostru,jednou to reagovalo a pak zas ne tak zkus tohle.
Spifly

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 43
Registrován: 07 úno 2010, 16:28
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Yamaha x.max 125 2011

Re: Baotian - dusí se

Příspěvekod bulvak » 10 bře 2011, 13:48

filtr čistý,ať tam je nebo není beze změny.Ještě rozdělám jednou karburátor.
bulvak

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 09 bře 2011, 12:46
Skútr / moto: aprilia 500,peugeot 50

Re: Baotian - dusí se

Příspěvekod Karel23 » 16 bře 2011, 17:09

Pak to může to být závada automatického sytiče - zůstává trvale otevřený. Bývá to takový černý váleček na karburátoru a vedou k němu dráty. Když ho vytáhneš, trčí z něj jehla. Když se na sytič přivede napětí (při startu), jehla povyjede a po čase zase zaleze zpět. Opravit nelze, jedině koupit nový. Jen s testováním opatrně, sytič nefunguje na plné napětí 12V!!! Ve schématu je vyznačeno, že napětí (žlutý vodič) přichází někde z půlky vinutí, což by mohlo znamenat tak 6V, a ukostřeno (zelenočerný / zelený vodič) je to přes rezistor (odpor) 5ohmů, což napětí dále snižuje. V reálu jsem to zkoušel testovat (mám taky problém s příliš bohatou směsí), ale na sytiči jsem naměřil napětí okolo 0,1V a když jsem ho odpojil (červený konektor), tak na konektoru bylo 0,3V. Jehla karburátoru se nijak viditelně nepohnula, ale každopádně trvale vyjetá není, což by mohlo způsobovat trvalé obohacování směsi, proto jsem prozatím od dalšího testování sytiče upustil.
Podle příručky způsobují přílišnou bohatost směsi buď:
-ucpaný filtr airboxu
-pokažený automatický sytič
-nějak zablokovaný průchod vzduchu karburátorem
-manifold air leak - různé (vícenásobné) netěsnosti vzduchu - tomu úplně nerozumím, protože celém sacím traktu je vždy podtlak, takže vzduch může být jedině přisáván a to může způsobit jedině chudší směs.
Karel23

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 205
Registrován: 23 srp 2008, 22:05
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: JM Star Eagle 50


Zpět na Do 50ccm

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron