Piaggio X9 250 - zkušenosti, rady atd...

Diskuze o skútrech větších objemů.

Piaggio X9 250 - zkušenosti, rady atd...

Příspěvekod svobi9 » 22 črc 2010, 21:46

Zdravím Skútříci, jelikož jsem na toto téma zde nic nenašel, tak zakládám nové, snad se na mě nikdo nebude zlobit.
Zakoupil jsem Piaggio x9 250 r.v. 2000 a nevím jaký olej a hlavně kolik ho tam mám nalít, dále by mě zajímalo jestli jsou tímto motorem osazeny i jiné skútry, protože jsem k tomuto motoru nenašel žádný serv. manuál.
Předem děkuji za tipy a rady. :D
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod joko » 22 črc 2010, 22:03

skuz odpojit baterku na jednu minutu a pota znoivu zapnout baterie a otočit klicem urcite to pomuže :lol:
Uživatelský avatar
joko

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 356
Registrován: 08 úno 2010, 20:17
Bydliště: praha
Skútr / moto: burgman an 650 2007,uvažuji 2012

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod foky » 22 črc 2010, 22:08

Tady je servisní manuál na 250ccm, ale na novější verzi EVO.

A tady máš českej uživatelskej manuál, ale bohužel taky na novejší verzi EVO.
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod lkpdshark » 22 črc 2010, 22:34

Ahoj,

to sem rád, že taky někdo další tu má X9 s motorem Honda :) Jinak je to ten samý motor co se dával do Hondy Foresight.
Při objednávání dílů si vždycky dávej pozor na díly co jsou pro motor Piaggio 250. Jsou úplně odlišné. Např. na Scootlandu si motorové díly (varec atp.) vybírám u Foresighta.

Teď uploaduju materiály co se mi podařilo stáhnout z netu (pro naši X9 se toho nedá moc sehnat :( )
Doporučuju tyhle stránky: www.x9ownersclub.co.uk . Je dobré se zaregistrovat, napsat cca 2-3 příspěvky a uvidíš celé forum.

Jinak já dávám olej Castrol Actevo 20W50. Dle jednoho manuálu se má dávat 5W40, dle druhého zase 20W50, takže babo raď :) Oleje se vejde cca 1,1 litru
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod lkpdshark » 22 črc 2010, 22:53

Tady jsou ty slíbené materiály: http://rapidshare.com/files/408464995/X9.zip
Obrázek
Uživatelský avatar
lkpdshark

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 136
Registrován: 26 lis 2009, 21:08
Bydliště: kdysi Pardubice, nyní Praha 7 - Holešovice
Skútr / moto: Piaggio X9 250 (Honda)
Tuning / úpravy: Dr. Pulley 21g

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod MisaKacenka » 23 črc 2010, 09:19

No, ten olej...to je vecna debata...shark tam dava actevo, ptz byl doporucen pro ten typ valce, co tam daval pri vybrusu :)
jinak je tedka novej olej pro scootry od castrolu a ten by se prej dal taky pouzit :)

zalezi na zvazeni, ale vetsina pouziva, vcetne me, castrol 10w-40 GPS :)

Jo, jinak tu x9 mas z AMZ mota, ze? :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod svobi9 » 24 črc 2010, 21:37

Děkuji Vám za cenné rady a návody.Skútříka jsem zakoupil v prodejně JS Moto .
Ještě bych se chtěl poptat na pár věcí ohledně X9, takže za prvé, jestli se dá nějak vy resetovat blikající servis a za další, jestli se dají zakoupit nové díly co se tyče oplastování skútříku, potřeboval bych tento díl http://svobi9.rajce.idnes.cz/201007/#23072010472.jpg a dále boční nášlapy .
S pozdravem děkuji Svobi9 :D
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod nem.pe » 24 črc 2010, 22:15

pokud chceš opravdu NOVÉ tak zkus http://www.motoprestige.cz/ zavolat panu Kramářovi
objednávají z Itálie dodací lhůta tak 3 týdny
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod MisaKacenka » 24 črc 2010, 22:38

Nekupuj novej a v zime to sundej, osmirgluj a pak nastrikej :) mas to lepsi ;)

Jo, kontrolky...to je sranda :) sundas predni plast ( ten nad svetly, ve tvaru V ) a je tam cudlik reset...
Ten zmacknes - a jedna ze 3 kontrolek (oil, service, belt) ti zacne blikat...mackas az na tu, kterou chces vyresetovat...take kontrolka ti blika...zmacknes reset a podrzis, dokud ta kontrolka nezacne blikat rychle a kdyz tak blika, tak ji pustis a zmizi :) zkusit se to musi 2x, az 3x, pac ne vzdy se to povede :) je to postup jak noha :)
snad sem to nepoplet ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod svobi9 » 25 črc 2010, 10:22

Děkuji a hned to běžím vyzkoušet :P .
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod nem.pe » 25 črc 2010, 10:28

jo taky se mi to nepovede vyresetovat na poprvé :D holt nejsem profík
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod MisaKacenka » 25 črc 2010, 11:36

To si myslim, ze neni o profictvi, ale o tom, kdo tuhle kravinu vymyslel :)
Myslim si, ze kdyby tam dali cudlik Kontrolka a pak cudlik Reset, tak by se nic nestalo :) Ale to jsou italosi ;) C'est la classique :)
Jinak me se to taky nidky nepovede, ptz dycky mi to preskoci jinam, atd...

Takze zkouset a zkouset ;) nejdulezitejsi je, pustit tlacitko, kdyz to jeste rychle blika :) jinak se ti to nepovede :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod svobi9 » 26 črc 2010, 07:19

Tak poprvé se povedlo hned na první pokus, ale potom jsem celého skútříka rozebral, protože při průjezdu zatáčkou občas dochází k nepříjemnému kolébání. No a když jsem ho složil, zase na mě blikal servis a při druhém pokusu o vy resetování jsem už takové štěstí neměl resetovací tlačítko se chovalo jak kdyby nebylo připojené :roll: asi až po 30 zmáčknutí se povedlo. :P
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod MisaKacenka » 27 črc 2010, 08:35

To muzou zpusobovat nerovnosti na silnici nebo oskakany gumy :)
moje leo se obcas vlni jak zizala :))

z toho si nic nedelej :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X9 250

Příspěvekod svobi9 » 27 črc 2010, 15:06

No nejdříve jsem seřídil zadní tlumiče, každý byl nastaven na jinou tuhost, zadní pneu taky nic moc :? , ale koukal jsem na uložení motoru, jsou tam dvě kluzná ložiska a ty mají menší vakl :( , tak se poptám zda se dají někde sehnat, nebo aspoň zjistit tip a pak použít vhodnou náhradu :D .
Bylo : Yamaha Majesty 125, Piaggio X9 250 (Honda)
Piaggio X9 500 Evo najeto 31 000 km _______________________________________
skútr klub ústeckého kraje - http://www.skuk.cz
Uživatelský avatar
svobi9

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 223
Registrován: 25 bře 2009, 21:50
Bydliště: Krupka
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo
Tuning / úpravy: Variátor Multivar, Laďáček

Další

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků