Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod bouska.t » 21 bře 2016, 06:58

Já sem ty ložiska normálně koupil v obchodě.

Sent from mTalk, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod JRM66 » 21 bře 2016, 10:01

nem.pe píše:já jsem podložil pořádně rám za nádrží motor lehce přizvedl pojízdným heverem vyndal tyčky a kousek motor popotáhl co daly tlumiče a šlo to taky
je tam jehlový ložisko a nesehnal jsem náhradu musel jsem koupit originál měl jsem vydřenou i tu kalenou tyčku
tu sem kupoval v Praze u oficiálního zastoupení motoprestige
Presne tak podobne som to robil aj ja, akorat som musel odpojiť aj vyfukove koleno, ale motor som vôbec nevyťahoval ani o milimeter. Ložiska sú bežne dostupne od výrobcu INA v rozmere HK 1514 RS v cene dosť podobnej originálu, tu tyčku musíš len origo! Ja som cely pákový systém použil novy z Gilera Nexus ktorý to ma už viac vychytane :arrow: http://nsnorko.rajce.idnes.cz/Motor_300 ... 152733.jpg
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 18:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod nem.pe » 21 bře 2016, 18:14

podle fotek bych řekl že tam mám stejný pákový systém jako je ten z Gilery
ale přece jen to je už tak 4 roky co jsem to dělal
Jojo tyčka je kalená protože tvoří vnitřní kroužek jehlového ložiska
tím že jsem nesehnal ložisko jsem myslel cenově výhodnější a kvalitativně srovnatelné
je to atyp třeba ložisko HK15\16 bylo pokud si pamatuju o 300Kč levnější
u ložiska pozor na správné umístění to moje mělo manžetku jen z jedné strany
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Předchozí

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: prokyx a 3 návštevníků