Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod bouska.t » 06 čer 2015, 23:17

Ja sem jeste menil jehlovy ložiska v prepakovani, byli uplne v prd#Li, čelil motorem se dalo hejbat doleva a do prava. Kdyz se ti necgcou měnit, tak tu hridelbaspon namaz nebo ty ložiska. Me totiž uhnili.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod zitow » 07 čer 2015, 14:08

Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod monsterova » 07 čer 2015, 18:51

Ahoj
super, pecka ! :) Exploid views!

Díííky :)
monsterova

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 01 bře 2015, 15:45
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Evo

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod zitow » 12 čer 2015, 06:26

AHoj.
Potřeboval bych vědět, kolik otáček máte nastaveno na šroubku bohatosti volnoběžné směsi u Walbra.
Podle ruzných manuálu je to: 2+-1/2 nebo 3+-1/4. Nějak nemůžu dohonit studený start na brnk.
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod nem.pe » 17 čer 2015, 18:14

Ahoj tak se podělím o aktuální poruchu start naprosto v pohodě po ujetí cca. 8-10 km bez jakékoliv známky něčeho nestandardního
chcípne a už nenastartuju. PO cca. 3/4 hodině jde opět nastartovat úplně normálně a zase ujede pár Km. Logická úvaha padla na svíčku koupil jsem novou svíčku při výměně jsem zjistil poškozenou izolaci na kabelu k fajfce ne úplně prodřený ale pro jistotu vyměněn.
Závada pokračuje naprosto stejným způsobem.
Stroboskopem zjištěno že po zahřátí nedává jiskru proměřena indukční cívka OK (hodnota primáru dle servisního manuálu 0.4-0,5 ohmu)
tak že zbývá jednotka nebo snímač otáček. Po odpojení řídící jednotky proměřen snímač otáček za studena normální odpor (dle manuálu mezi 104-125 ohmy na pinech 2(zelený drát)-8 (černý drát) ) po zahřátí se odpor zvětší na nekonečno takže KO snímač otáček. UFF už jsem myslel že řídící jednotka je po smrti (mimochodem umístění jednotky v podstatě na stěnu expanzní nádobky je taky pěkný kurvítko .
Tak už jenom čekám na díly abych si potvrdil diagnozu. Pěkný je taky že snímač nejde objednat zvlášť ale jen se statorem ZA cca. 1800kč
když snímač jde bez problémů vyměnit a stator může zůstat původní a cena by mohla být max 500 Kč.
Popřípadě kdyby měl někdo funkční snímač tak klidně dejte vědět.

Petr
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod Dusan14 » 17 čer 2015, 19:37

Z nejakej chiny nepasuje
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125


Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod Dusan14 » 18 čer 2015, 20:30

Ked ta kovova ciapocka bude na tom istom mieste ako povodny snimac vsetko bude bavit ako ma :D
http://www.google.cz/search?q=gy6+stato ... CAcQ_AUoAQ
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod nem.pe » 18 čer 2015, 20:57

sehnal jsem za 1000 kč jetý originál snímač i stator tak to tam šoupnu dík za pomoc

EDIT: 7.7.15
tak potvrzuji že to bylo vadným snímačem otáček konečně jsem se dostal k tomu to sem napsat
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod jirik.p » 14 zář 2015, 17:04

ahoj mám piaggio beverly 125 nedává jiskru vše sem prošel a jsem u statoru nevíš nahodou jake by měli bejt hodnoty na pinech v ohmech? mam rok 2005 a z motoru jde 5 pinu.muj mail je jirik.p@seznam.cz děkuji moc za radu
jirik.p

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 10 zář 2015, 15:01
Skútr / moto: piaggio beverly 125

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod Dusan14 » 14 zář 2015, 18:01

Daj fotku nevh je vidno farby vodicov
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod nem.pe » 14 zář 2015, 21:34

Třikrát žlutý je vinutí statoru pak jeden k snímači tlaku oleje a jeden k snímači otáček
mezi vinutími by mělo být 0.6 ohmu
ale podle mně by stator neměl mít vliv na jiskru je tam ještě baterka ta by to měla uživit co
immobilizer
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod kobliha4 » 20 bře 2016, 14:32

Zdravím všechny. Koupil sem si x9 a potřeboval bych poradit. Musím udělat přepakování motoru(uložení) ložiska silentbloky atd. Zeptám se, možná blbě ale přece. Musí se při této výměně vytahovat motor, nebo to lze udělat bez vyjmutí motoru. Díky za rady.
kobliha4

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 17 bře 2016, 19:37

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod bouska.t » 20 bře 2016, 21:23

Nejde, musíš ho vyndat, je to nejjednodusi a nejrychlejsi způsob. Uz jsem to taky dělal...
Obrázek

Sent from mTalk, W10m
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X9 200 - údržba a opravy

Příspěvekod nem.pe » 21 bře 2016, 00:45

já jsem podložil pořádně rám za nádrží motor lehce přizvedl pojízdným heverem vyndal tyčky a kousek motor popotáhl co daly tlumiče a šlo to taky
je tam jehlový ložisko a nesehnal jsem náhradu musel jsem koupit originál měl jsem vydřenou i tu kalenou tyčku
tu sem kupoval v Praze u oficiálního zastoupení motoprestige
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron