Piaggio X8 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod 942004 » 16 led 2017, 15:26

Tak,zadni guma Michelin power pure sc vydžela 11500km!!! Byl jsem spokojeny,takže tam dám tu stejnou. :!: :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod ORBITH46 » 16 led 2017, 21:40

Já dal tu samou v létě na předek. Uvidím kolik vydrží...
Uživatelský avatar
ORBITH46

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 19 črc 2015, 14:55

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod werny008 » 20 srp 2017, 12:43

Zdarec lidi,
tak jsem taky novým majitelem Piaggio X8 250ie :-)
A jak jsem tady už četl, taky by se mi hodil manuál jak na to ....
tak kdyby jste někdo měl odkaz, byl bych moc rád.
zatím mám najeto cca 300 km a jsem velice spokojenej, ale jednu věc si říkám bych asi vyměnil a to je štít
vpředu. Měřím 185cm a vítr mi jde přímo na helmu a dělá to zbytečný rachot.
Řešil jste někdo jeho výměnu? Nejde mi o montáž, to zvládnu, ale jaký plexi koupit aby mi tam šlo.
Prodejce co mi ho prodával, mi říkal, že se používá jiná značka.
Tak kdyby jste měl někdo praktickou zkušenost který koupit, byl bych moc rád za info.
V podstatě by mi stačilo o cca 10cm vyšší než je original.
Díky za reakce :-)
Uživatelský avatar
werny008

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 20 srp 2017, 10:04
Bydliště: Rtyně v Podkrkonoší
Skútr / moto: Piaggio X8 250ie
Tuning / úpravy: opěrka, turistické plexi, laděný výfuk TurboKit

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod BurnesOldman » 20 srp 2017, 12:48

Ahoj co tam dát deflector?
BurnesOldman

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 32
Registrován: 30 čer 2016, 19:46
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Piaggio Carnaby 200

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod werny008 » 21 srp 2017, 10:56

No co jsem koukal,tak stoji okolo 3000 kc to mi přijde hodně.
Uživatelský avatar
werny008

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 20 srp 2017, 10:04
Bydliště: Rtyně v Podkrkonoší
Skútr / moto: Piaggio X8 250ie
Tuning / úpravy: opěrka, turistické plexi, laděný výfuk TurboKit

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod qwerz » 15 čer 2018, 13:15

Hej hola, tak i já jsem se rozhodl obnovit vozovy park a k Hexagonu pribyla X8cka 250ie. :D Ale s temi priruckami to opravdu neni jednoduche. Nevim treba na kolik se husti pneumatiky...
qwerz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 15 bře 2013, 21:30
Bydliště: Brno - venkov
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150, 2T, 96'
Tuning / úpravy: zásuvka 12V :P

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod PBM2 » 15 čer 2018, 22:47

Tlak přední kolo (základní model) - 2,0 bar.
Tlak přední kolo (model s příslušenstvím) - 2,3 bar.
Tlak zadní kolo (pouze jezdec) - 2,2 bar.
Tlak zadní kolo (jezdec a spolujezdec) - 2,6 bar. 8)

Tady máš ke stáhnutí manuál https://www.manualslib.com/manual/1372274/Piaggio-X8-250-I-E.html . :wink:
Čínská kráska bere "Kolik potřebuje" :-)

Fotogalerie / Profil na motorkáři.cz / Čínská kráska
Uživatelský avatar
PBM2

750+
 
Reputace: 117
Příspěvky: 865
Registrován: 16 dub 2011, 11:53
Bydliště: Severní Morava, FM
Skútr / moto: Motorro Sonny 50 2T
Tuning / úpravy: Ano, jsou.

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod werny008 » 15 čer 2018, 23:38

Díky za ten manuál :-) to se hodí.
Uživatelský avatar
werny008

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 20 srp 2017, 10:04
Bydliště: Rtyně v Podkrkonoší
Skútr / moto: Piaggio X8 250ie
Tuning / úpravy: opěrka, turistické plexi, laděný výfuk TurboKit

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod qwerz » 25 čer 2018, 08:05

Dik.. Co je to ten "model s prislusenstvim" ? Takova blba otazka, ale netusim jestli mám model s prislusenstvim..
qwerz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 15 bře 2013, 21:30
Bydliště: Brno - venkov
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150, 2T, 96'
Tuning / úpravy: zásuvka 12V :P

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod werny008 » 27 čer 2018, 17:26

to by mne taky zajímalo co to je to příslušenství, jestli je myšleno vyšší plexi a třeba kufr.... :-)
Uživatelský avatar
werny008

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 20 srp 2017, 10:04
Bydliště: Rtyně v Podkrkonoší
Skútr / moto: Piaggio X8 250ie
Tuning / úpravy: opěrka, turistické plexi, laděný výfuk TurboKit

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod qwerz » 11 črc 2018, 22:03

To me taky napadlo, ale kolik takove plexi prida na hmotnosti na predni osu :) O 0,4bar vetsi tlak na zadnim kole pri osazeni spolujezdcem (pocita se 75kg navic vetsinou) je logicke, ale prave me vrta ten tlak o 0,2bar vyssi kuli nejakemu prislusenstvi.. Jako kdyby melo mit 35kg navic..:)
Dotaz k vymene oleje - vyrobce doporucuje pouze 5w40..? Pokud naleju 10W40, pri zachovani stejne vykonostni specifikace - API SL, JASO MA 2, bude olej o chlup hustci, bude mene ubyvat a bude levnejsi..takze same + :) A kdyz je 5W do -35°C, a 10W do -30°C, tak to je to posledni z ceho bych mel strach... Nejake uzitecne pocteni zde - https://www.oleje.cz/clanek/Viskozita-a ... vych-oleju
qwerz

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 15 bře 2013, 21:30
Bydliště: Brno - venkov
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150, 2T, 96'
Tuning / úpravy: zásuvka 12V :P

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod werny008 » 29 srp 2018, 20:49

Zdarec lidi, dneska jsem při vyjížďce přišel na odpojený kabel, který je na pravé straně těsně nad svodem výfuku. Je tam obyčejná (nevím jak se to jmenuje, ale bývá samec a samička) koncovka samička a na ní do L-ka gumová krytka (něco jako na svíčce, ale z měkké gumy) vypadá to na nějaký čidlo, ale nenašel jsem k čemu to čidlo je. Bude tady někdo vědět?
Přijde mi to jako čidlo teploty motoru, ale to mi ukazovalo teplotu i před tím něž jsem na to přišel.
Díky za reakce.
Uživatelský avatar
werny008

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 20 srp 2017, 10:04
Bydliště: Rtyně v Podkrkonoší
Skútr / moto: Piaggio X8 250ie
Tuning / úpravy: opěrka, turistické plexi, laděný výfuk TurboKit

Re: Piaggio X8 250

Příspěvekod marvys » 22 zář 2018, 18:07

Později ale ... Mělo by to být od čidla tlaku oleje. Když klekneš tak je to vlevo na hoře vedle olejového filtru. Tak že ti momentálně nesvítí kontrolka tlaku oleje při zapnutém klíčku,
marvys

10+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 20
Registrován: 02 kvě 2017, 19:51
Bydliště: Rychvald
Skútr / moto: Piaggio X9 250 evolution

Předchozí

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron