Piaggio Vespa GT 200

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: PIAGGIO VESPA GT 200

Příspěvekod TUNER » 27 črc 2012, 09:59

Vyvažování kol na všem by měl bejt základ...vyvažuju i na padesátce,která nejezdí ani kilo... ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: PIAGGIO VESPA GT 200

Příspěvekod ERka5 » 09 srp 2012, 10:48

vyvážené kolo je základ. Pokud padesátka jede kilo tak taky, ale normálně by měla jet do 5Oky (resp 45 podle povolení) a tam to asi fakt nemá smysl, ale zase záleží jaké tam jsou kola, rozdíl bude mezi 3 placovýma galuskama na 10"ráfku a něco jiného bude 14" kde jsou obvodové rychlosti maličko jiné.
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: Piaggio Vespa GT 200

Příspěvekod dalid2 » 23 čer 2017, 13:20

Ahojte,

menili ste už niekto tlmiče na Vespe? Kde ste kupovali? Uvažujem o Carbone tlmičoch. Prípadne ak niekto navrhnete niečo rozumnejšie, nechám sa inšpirovať..Bitubo a Malosi sú už mimo rozpočet... :oops:
Na mojej sú už pravdepodovne vymlátené, na nerovnostiach a retardéroch je to ako by som sedel na drezine, vôbec to netlmí... Tachometer ukazuje cez 27t km (z toho 1500 km je mojich), no nerobím si ilúzie o reálnosti jeho stavu...
Uživatelský avatar
dalid2

100+
 
Reputace: 9
Příspěvky: 116
Registrován: 19 čer 2015, 14:26
Bydliště: DT
Skútr / moto: Vespa GT 200
Tuning / úpravy: J.COSTA variátor, Arrow

Předchozí

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků