Piaggio MP3 250 - Vybíjení baterie

Diskuze o skútrech větších objemů.

Piaggio MP3 250 - Vybíjení baterie

Příspěvekod oizik » 05 srp 2016, 20:30

Ahoj u piaggia mp3 250 neco mi vyvíjí baterii zjistil jsem že to dělá neco na pojistce 15A u baterky v manuálu píšou světlo uložneho prostoru ,otevirani sedla, světlomety a havarijní osvětlení mám podezření na relatko co bliká dřív cvakalo teď už necvaka ale havarijni světla nepoužívám jen blinkr muze to byt tim jaky na to máte názor.Dekuji
oizik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 23 črc 2015, 21:11
Skútr / moto: piaggio mp3

Re: Vybíjení baterie

Příspěvekod Timgad » 05 srp 2016, 21:04

To je řeč, jako bič. Těžko porozumět. To se potom těžko radí.
Timgad

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 232
Registrován: 26 srp 2014, 21:25
Bydliště: Náměšť
Skútr / moto: klasický skútr

Re: Vybíjení baterie

Příspěvekod oizik » 05 srp 2016, 21:12

Renatko co bliká tim myslím přerušovac blinkru měl by vydávat určitě nějaké cvakani aby bylo slyšet ze je zapnutý blinkr ale me to nevydava žádný zvuk tak jestli je možné ze se nějak zasekne aniž by byl zapli blinkr a vybije to baterii cca do 10 minut.
oizik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 23 črc 2015, 21:11
Skútr / moto: piaggio mp3

Re: Vybíjení baterie

Příspěvekod Baharis » 05 srp 2016, 23:30

Sofistikovaně by se to udělalo vložením ampérmetru mezi batérku a přívodním kabelem. Pokud by byl vidět odběr, pokračovalo by se postupným odpojování jednotlivých spotřebičů. U trochu většího odběru by stačil i voltmetr na batérce.
Amatérsky úplně bez přístrojů by měl být poznat odběr i lehkým přiložením a odpojením kontaktu na batérce. Ono to tak trochu zapraská. A opět odpojovat a zkoušet ......

EDIT: Nedočetl jsem prve "a vybije to baterii cca do 10 minut". To je odběr jako kráva, to musí někde pěkně topit. Až se nechce věřit. Jenom tak odhadem by to snad mělo brát kolem 50A. Že by šlus na kostru.....
Ale platí co jsem psal prve, pouze že stačí voltmetr na baterce nebo přikládání kontaktu k baterii.
Uživatelský avatar
Baharis

100+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 138
Registrován: 08 črc 2015, 18:31
Bydliště: Lužice u Hodonína
Skútr / moto: PIAGGIO Beverly 200
Tuning / úpravy: Variátor Malossi, laděno na brzdě, vysoký plexi štít, komplet LED,

Re: Vybíjení baterie

Příspěvekod Dusan14 » 06 srp 2016, 06:55

Skor by som povedal ze baterka ja KO, a ked odpojiz z nej kabel vecer a rano pripojis tak nastartujes?
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Vybíjení baterie

Příspěvekod oizik » 06 srp 2016, 08:26

Voltmetr jsem včera připojovat a co sekunda to 0.01W dole klesá to pěkně ale když odpojis plus a připojis tak zadne jiskření.vyndal jsem na noc pojistku zjistil jsem když dám blinkr do prava vypnu chcipnu motor tak to začne a přestane se to vybíjet když zapnu a vypnu výstražný ale asi až na počtvrté.mám podezreni na prerusovac blinkru ale kde ho hledat nevíte?
oizik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 23 črc 2015, 21:11
Skútr / moto: piaggio mp3

Re: Vybíjení baterie

Příspěvekod Bostav » 06 srp 2016, 10:05

Nějak nechápu psaný text ....
"Voltmetr jsem včera připojovat a co sekunda to 0.01W" - myslíš 0.01V, že ?
Pokud ti to baterii vybije za 10 minut, tak máš na baterku připojenou rychlovarnou konvici.
Žádné relátko ti baterii nevybije tak rychle, protože berou "0" A (čti ampér)

"Šlus" na kostru a pojistka by nepraskla a jen by vybíjela baterku ? Divné.

Začni měřit, vezmi do ruky MULTIMETR (tím se měří proud,napětí atd..).
Přepni na "I" začni měřit PROUD na baterii při vypnutém klíčku, odběr může být v klidu třeba 0.1A.
Klíček zapni.
Pak začni postupně odpojovat všechny prvky které mohou být "pod proudem" a jistě zjistíš příčinu vybíjení baterie.

Předpokládám že baterie je OK a skůtr máš kompletně odstrojený.

Určitě nemáš jen jednu pojistku, takže :
Začni vyndáváním pojistek, pak se můžeš soustředit jen na určité prvky elektroinstalace. Ať nehledáš tam, kde nemusíš :wink:

Snad jsem to napsal srozumitelně ...
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 208
Příspěvky: 1163
Registrován: 26 úno 2016, 14:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Vybíjení baterie

Příspěvekod Kolohnát » 06 srp 2016, 17:28

Tipoval bych to na

a)Baterie KO
b) pokud vyloučíš palubní napájení hodin atd,tak
c)Osvětlení zavazadlového prostoru nevypíná

Každopádně změř baterku při pořádném odběru-startování a uvidíš,jak na tom je.Jak píšeš za 10 minut vybitá,tak je určitě KO.Blinkry pokud blikají a vypínají se,tak tam snad ani není nic víc,co by v releti odešlo,zvuk neřeš,já je u X8 taky neslyším

Když mi odcházela baterka,tak se taky vymlátila i třebas během šichty a pak jsem už nenastartoval-odešel jeden článek
Uživatelský avatar
Kolohnát

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 100
Registrován: 25 srp 2014, 12:53
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Burgman 125,2007

Re: Piaggio MP3 250 - Vybíjení baterie

Příspěvekod oizik » 06 srp 2016, 18:11

Ano měl jsem na mysli 0.01V která pojistka to dělá už jsem taky nešel když ji vyndám je vše OK když ji dám zpět začíná na multimetru odpočítáváni když zapnu a vypnu vystrazny světla přestane to.Kdyby tam byl nějaký skrat tak při připojení + by to prskalo ale ono neprska a ze by byla baterka KO se mi nezdá hlavně se to nestává pokaždé vozim sebou multimetr a hledám to
oizik

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 24
Registrován: 23 črc 2015, 21:11
Skútr / moto: piaggio mp3


Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků