Piaggio 200/250 - spojka

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio 200/250 kdo jste mel dole spojku?

Příspěvekod foky » 20 kvě 2011, 20:24

Dohledej si v technickym diagramu, jestli tam něco patří. Odkaz ZDE. 8)
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Piaggio 200/250 kdo jste mel dole spojku?

Příspěvekod nem.pe » 20 kvě 2011, 21:48

já tam nic nemám ložisko je jehlový v řemenici když se podíváš a rachotit může i ložisko na plastový rolně
jako mě a nebo někde jsem četl že se uvolňoval nějakej plíšek na spojce ale už jsem to nenašel
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio 200/250 kdo jste mel dole spojku?

Příspěvekod MiliB » 22 kvě 2011, 12:57

Ahoj.

Zrovna mám skutra taky rozdělaného.
Nic tam být nemá.
Zkusil bych oddělat spojku a zatočit kolem. Měl by si slyšet trošičku převodovku.
Převodovkou to nejspíš nebude.
Osa na kterou nasazuješ spojku mi jde trochu povytáhnout, ale vůle pokud bys tlačil do stran nebo nahoru a dolu nemá.
Podle zvuku bych tipoval, že ti dře variátor o blok motoru, ale to lze zjistit zda tam je viditelné opotřebení na bloku či variátoru nebo když spojku povytáhneš tak o blok nedře.

Takže pokud je hřídel volná bude to nejspíš ložiskem v převodovce.

Osobně bych měl na tebe dotaz.

Jak moc máš hlasitý motor?
Já jsem koupit Beverly 200 a řve jak traktor.
Něco v něm klepe. Sundal jsem variátor, abych vyloučil toto.
Hluk motoru se snížil, ale pořád klepe.
Udělal jsem vůle ventilů a pořád.
Napadlo mě uložení klikové hřídele, ale když za tu hřídel (kde byl variátor) vemu tak vůle nemá jen mírně lze s ní otáčet.
Už mě napadá ojnice, ale to by znamenalo mrtvý motor a tím blbá koupě.
MiliB

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 22 kvě 2011, 12:38

Re: Piaggio 200/250 kdo jste mel dole spojku?

Příspěvekod MiliB » 22 kvě 2011, 13:30

A kolik má skuter najeto?

Mám malou podložku mezi kotouči variátoru. Možná ta tvoje je http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... -a-keeway/ omezení výkonu, ale pokud je jen 1mm tak bych řekl ,že je na vymezení nějaké vůle.

V motoru ti teda nic neklepe a na volno běh takřka neslyšitelný?

Máš 200ccm? Kolik ti jede mě jen 95km max z kopce 105-110Km což mi přijde málo.
Ještě si říkám že by mohly být rozladěné rozvody, nebo mírně předstih, ale že by to tak zvýšilo hluk motoru. a vytvořilo klepání?
MiliB

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 22 kvě 2011, 12:38

Re: Piaggio 200/250 kdo jste mel dole spojku?

Příspěvekod MiliB » 22 kvě 2011, 13:53

Tak 150tis je slušný.

Pokud máš tichý motor tak nechápu proč já ne.

Doufám, že nemám najeto více, ale vzhled po 150 tis musí být trochu poznat. Já to mám jak leštěnku.

Kámoš má beverly 250 a ve dvou podle tachometru 130Km/h sám 140Km/h a myslím si že +- 10Km/h to sedí.

Asi to zavezu do servisu tam mi poradí, protože fakt nevím proč je to tak hlučný.

Tu podložku bych taky nejraději vyhodil.
MiliB

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 22 kvě 2011, 12:38

Re: Piaggio 200/250 kdo jste mel dole spojku?

Příspěvekod ERka5 » 26 kvě 2011, 06:47

jj jeden dolní šroub. Pokud se to hejbe osa spojky byť na jednom ložisku tak je v háji ložisko, to nesmí mít vůli ani minimální.
A k té rychlosti, když mi jezdila x9 200 tak sem z ní tachometrických 125 dostal, ale bylo to přemlouvání :D do těch 100 to táhne pěkně pak už se jí nechce holce, ale nakonec tam doleze.
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03

Re: Piaggio 200/250 kdo jste mel dole spojku?

Příspěvekod ERka5 » 26 kvě 2011, 13:08

No já bych měl strach že to poku*ví převodovku kdyby se to nějak nešikovně seklo.
Měnil sem zjara ložiska na předním kole číňana a jedna klulička tam byla normálně rozloupnutá na dva kusy a to rozemlelo ložisko na krupici, našel sem jen dva kroužky a pár kuliček uvnitř kola...
Michal
Piaggio X9 200 EVOLUTION
Kawasaki ER5 '03
Uživatelský avatar
ERka5

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 120
Registrován: 30 črc 2010, 18:38
Skútr / moto: Piaggio X9 200 Evolution ´03


Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron