MAJESTY 250 - vibrace řidítek

Diskuze o skútrech větších objemů.

MAJESTY 250 - vibrace řidítek

Příspěvekod ffugas » 19 srp 2015, 09:01

Zdarec všem, chci se jen poptat jestli někdo pustíte na majesty 250 řidítka, aniž by jste si rozbily hubu? Nebo je to jen můj problém? Okamžitě začnou brutálně kmitat. Případně jak jste tento problém řešily?
Někde jsem slyšel, že to je problém malých kol.
Uživatelský avatar
ffugas

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 70
Registrován: 22 črc 2010, 20:53
Bydliště: doma
Skútr / moto: YAMAHA MAJESTY 250, HONDA CB600F HORNET
Tuning / úpravy: co je to tuning?

Re: MAJESTY 250 - vibrace řidítek

Příspěvekod Strmal » 19 srp 2015, 10:34

většinou je to problém zadního kufru, pokud máš vzadu kufr tak ho sundej a zkus to bez něj...
Malaguti Madison 200 Blak Rider

Dříve bylo - Malaguti F15 Firefox
___________________________________
http://skutrkyjov.webnode.cz/
Uživatelský avatar
Strmal

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 319
Registrován: 12 kvě 2008, 13:07
Bydliště: Kyjov / Brno
Skútr / moto: Malaguti Madison S200 Black Rider
Tuning / úpravy: Multivárek, LeoVince GranTurismo

Re: MAJESTY 250 - vibrace řidítek

Příspěvekod angel2904 » 19 srp 2015, 11:04

Má pravdu. Tedy pokud nemáš svůj stroj svařený ze třech jiných nebo dvacet let starou přední pneu s pátnácti boulema :mrgreen:
Kmitání se u mě projevuje při dojíždění mezi 50-60km/hod s kufrem. Bez něj nic.
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: MAJESTY 250 - vibrace řidítek

Příspěvekod frcus » 19 srp 2015, 11:09

Neviděl bych v tom problém. Je to normální - řídítka nepouštěj. Co jsem měl motorky tak to dělali skoro všechny krom těch co měli tlumič řízení. Může to být kufr - pneu, ale jak píšu není to žádná závada. Raději ty řidítka nepouštěj :-)
frcus

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 25
Registrován: 17 pro 2014, 10:46

Re: MAJESTY 250 - vibrace řidítek

Příspěvekod ffugas » 19 srp 2015, 11:12

Kufr? To čumim, no mám tam Maxii :D Zkusím bez něj. Gumu jsem vyloučil, dělalo to i na nové. Řidítka pouštím když se chci protáhnout. Když jezdím na velkej mašině, dělám to normálně, ale tam se mi to nehne a kufr tam mám taky. Napadlo mě řešení nějak tam naaplikovat tlumič řízení.
Uživatelský avatar
ffugas

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 70
Registrován: 22 črc 2010, 20:53
Bydliště: doma
Skútr / moto: YAMAHA MAJESTY 250, HONDA CB600F HORNET
Tuning / úpravy: co je to tuning?

Re: MAJESTY 250 - vibrace řidítek

Příspěvekod angel2904 » 19 srp 2015, 11:35

Prostě malá kola, rozvor, jedny brejle na předku alá skútr a vibrace řídítek kolem 40-60km/h s kufrem. Naprosto běžná věc u maxíků. Popsáno asi ve všech vláknech maxi skútrů... Neřešit, jezdit, nepouštět řídítka. Taky se protahuju a pouštím řídtka, ale vždycky mrknu na tacho než se pustím.. :idea:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: MAJESTY 250 - vibrace řidítek

Příspěvekod josuk » 19 srp 2015, 12:07

ffugas píše:... Gumu jsem vyloučil..

přední i zadní určitě! (zadní dovede taky brikule trvalo mi než jsem to zjistil..) :wink:
Uživatelský avatar
josuk

1000+
 
Reputace: 591
Příspěvky: 1411
Registrován: 14 pro 2012, 10:38
Bydliště: Praha
Skútr / moto: zimní X Max 250 a Honda ADV 350
Tuning / úpravy: na zimu deka a zimní gumy

Re: MAJESTY 250 - vibrace řidítek

Příspěvekod tatík » 19 srp 2015, 13:06

Mě to dělá taky,s kufrem i bez,stačí jen lehce položit ruce a je klid,ale bez držení bych neujel tři metry,úplně to rozkmitá celej skútr.
bylo Jawa O5-10000 km,Jawa 20-3000 km,nová Babeta 210- 6100 km,Jawa 50 Mosquito 585-14700 km,nový Yuki Matrix 50- 6500 km,Suzuki Burgman 400 K4-35456 km,Honda SW-T 600 7000 km,nová Honda Forza 300
tatík

1000+
 
Reputace: 92
Příspěvky: 1450
Registrován: 25 bře 2011, 16:41
Bydliště: Potkáte mě u Kolína
Skútr / moto: Honda Forza 300/2019 najeto 10473 km
Tuning / úpravy: originální stav

Re: MAJESTY 250 - vibrace řidítek

Příspěvekod bouska.t » 19 srp 2015, 15:15

Na X9 ani na T-maxu topacase nemám a řídítka mi kmitali. Odstranil to až repas předních vidlí.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: MAJESTY 250 - vibrace řidítek

Příspěvekod Trabuk » 19 srp 2015, 21:02

Já jsem tenkrát na Majdu nechal udělat nerezové větší závaží do řidítek a výrazně to pomohlo......
ex Yamaha Majesty 250DX, ex Kymco XCITING 500, nyní Yamaha T-Max 500, rv. 2005

www.majestyclub.cz
Uživatelský avatar
Trabuk

1000+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 1058
Registrován: 14 úno 2011, 22:09
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: T-Max 500 ex, MBK Flipper 50, Yamaha FZ6
Tuning / úpravy: jízda s rozumem

Re: MAJESTY 250 - vibrace řidítek

Příspěvekod ffugas » 22 srp 2015, 12:34

josuk: no dělalo to i když jsem měl fungl nový.

Jinak jsem už rozhodnut jak to odstraním, protože mě to ..... Repas vidlí udělám určitě. Ale narvu tam i tlumič řízení. Aspoň bude přes zimu co vymejšlet. Pak sem hodim na vlákno jak to dopadlo a jak to pomohlo, jelikož jak koukám, tak to není ojedinělej problém.
Uživatelský avatar
ffugas

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 70
Registrován: 22 črc 2010, 20:53
Bydliště: doma
Skútr / moto: YAMAHA MAJESTY 250, HONDA CB600F HORNET
Tuning / úpravy: co je to tuning?

Re: MAJESTY 250 - vibrace řidítek

Příspěvekod Kolohnát » 12 dub 2016, 23:20

No na Burákovi ani na X8 mi nic při puštění řidítek nekmitá,můžu jet 30 nebo kilem a řidítka se při puštění ani nehnou,na tom burákovi to jde bez rukou i řídit nakláněním se,má super nízké těžiště.
Na té X8 jsem teď měnil ložisko řízení,dával jsem tam kuželíky originály,původní od výroby tam bylo nahoře kuličkové a dole kuželík,ten kuželík měl vytlačené po celém obvodu prohlubně a nějaký jouda to ještě docela na fest dotáhl,tak tehdy byl ten skutr při malých rychlostech skoro neovladatelný,mělo to vytlačený střed řidítek,takže ty se pořád vracely silou do středu,při malých rychlostech nebo v zácpě jsem s tím jezdil jak had,při rychlejší jízdě se to dalo.Po výměně je to úplně v pohodě,drží stopu po puštění řidítek jak přibitý.Ale ani když to kryplovalo,tak řidítka po puštění nekmitaly,jen se tlačily pořád do středu
Máš tam origo závažíčka?
Uživatelský avatar
Kolohnát

100+
 
Reputace: 7
Příspěvky: 100
Registrován: 25 srp 2014, 12:53
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Burgman 125,2007


Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků