Gilera Runner 200

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod pan.smith » 17 lis 2015, 01:52

Mikidos, jezdime na Gilere 200 ST dva i na delsi vzdalenosti a da se, delame ale prestavky:-)

Do mesta to je nejlepsi pomer mezi obsahem, rozmery a manevrovatelnosti. Mame vzadu velkou pixlu:-)
Aktuálně: Gilera Runner 200 ST
Dříve: Piaggio NRG MC2; Gilera Runner 50 SP

Obrázek
Uživatelský avatar
pan.smith

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 328
Registrován: 13 kvě 2009, 18:16
Bydliště: Praha 8
Skútr / moto: Gilera Runner 200 ST (2011)

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod crhy » 17 lis 2015, 10:41

Runnerko je moc pěkný, ale na dnešní poměry až moc prťavý skůtr, sice to je stále největší padesátka, ale mezi stopětadvácami je to mrňous. Pohodlí na Forze ve dvou lidech bude o 2galaxie jinde! Runner do města pro jednoho výborný, asi tak jako PCX. :wink:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod mikidos » 18 lis 2015, 08:21

Konecne nazor :) dekuji oboum, je mi jasne,ze na Forze to bude neco uplne jineho,ale proc davat 30tis vice kdyz se daji pouzit i jinde :)
Neni to auto,kde by se 30tis ztratilo ve vybave a pul milionu cene.....
Uz vam tu nebudu zaclanet v tematu nesmysly o velikosti, dekuji vsem za nazory i pripominky!
mikidos

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 29
Registrován: 18 čer 2015, 20:58
Skútr / moto: Kymco K-xct 125i

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod mikidos » 25 lis 2015, 23:17

Jeste mne prosim napadla jedna otazka. Jak je na tom Gilera se spolehlivosti? Bavime se o novem stroji.....
Dekuji vsem :-)
mikidos

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 29
Registrován: 18 čer 2015, 20:58
Skútr / moto: Kymco K-xct 125i

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod TUNER » 26 lis 2015, 07:14

Je to spolehlivý stroj.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod Radek.me » 19 led 2016, 11:09

Jakej je reálnej rozdíl spotřeby u runnera 50, 125 a 200ccm když se podívam na spritmonitor.de tak tam píšou spotřebu ca stejnou od 50ccm až po 200ccm což mne přjde divný. Jde mne hlavně o spotřebu na krátké trasy do práce ca 5km a rychlosti ca 80, kdy je tedy motor víceméně studenej. Kterej obsah bude brát nejmín ? Láká mně to VXR papíry mám ale mám obavu z té spotřeby, jestli by na to nebyla lepší ta 125ca. Padesátku nevim ale už asi ne, v serii to nepojede, spotřeba taky docela vysoká když to jede furt na plnej a z tuningu jsem už taky vyrost, furt se v tom člověk hrabe :)
Uživatelský avatar
Radek.me

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 12
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Yamaha NMax 125 Viper Blue 2018

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod crhy » 19 led 2016, 12:03

Na spotřebu leda PCX - nic jinýho nebude žrát tak málo za studena. Osobně vyzkoušeno.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod pan.smith » 19 led 2016, 23:14

Radek.me píše:Jakej je reálnej rozdíl spotřeby u runnera 50, 125 a 200ccm když se podívam na spritmonitor.de tak tam píšou spotřebu ca stejnou od 50ccm až po 200ccm což mne přjde divný. Jde mne hlavně o spotřebu na krátké trasy do práce ca 5km a rychlosti ca 80, kdy je tedy motor víceméně studenej. Kterej obsah bude brát nejmín ? Láká mně to VXR papíry mám ale mám obavu z té spotřeby, jestli by na to nebyla lepší ta 125ca. Padesátku nevim ale už asi ne, v serii to nepojede, spotřeba taky docela vysoká když to jede furt na plnej a z tuningu jsem už taky vyrost, furt se v tom člověk hrabe :)


Moje Gilera 50ST zrala dlouhodobe prumerne 3,18 l/100 km - odblokovane restrikce, odvarene slepe koleno vyfuku, malossi multivar
moje druha 200ST mi zere prumerne 3,61 l/100 km - absolutne bez tuningu, po celou dobu serie.

Mel jsem i strikacku Piaggio NRG 50 a tam to bylo 2,86 l/100 km - Polini tuning:-)

Viz. muj Sprintmonitor.
Aktuálně: Gilera Runner 200 ST
Dříve: Piaggio NRG MC2; Gilera Runner 50 SP

Obrázek
Uživatelský avatar
pan.smith

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 328
Registrován: 13 kvě 2009, 18:16
Bydliště: Praha 8
Skútr / moto: Gilera Runner 200 ST (2011)

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod Radek.me » 20 led 2016, 15:40

Tak jestli žere 50ka jen o 0,5l mín než 200ccm, tak neni co řešit a samozřejmě je lepší jít do tý 200ccm. Já spíš měl obavu aby to nežralo třeba 6l když je to na takhle krátké trasy. Speedy, mám jen válec 70ccm a taky bere kolem tech 4-4,5l když jezdim tech 5km tam a zpět do práce. Tak by to snad nemělo bejt horší a alespon se s tim dá potom jet i někam dál a neždímat to celou cestu na plnej.
Jinak PCX je možná za tu cenu dobrý, ale přeci jen vzhledově to neni zrovna můj šálek.
Uživatelský avatar
Radek.me

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 12
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Yamaha NMax 125 Viper Blue 2018

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod TUNER » 20 led 2016, 16:06

S tím samým motorem jen 250 ccm jezdím za viz. dole..... Měl by jsi se vejít do spotřeby 4-4,5l co ti žere Pažout,tak klidně jdi do VXRa,je to jinačí svezení ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod Jimmy » 24 led 2016, 16:09

6 l/100 km bere Runner pokud to je poladěná 2T 180ccm (měl jsem možnost zkusit). S 4T 200 ccm lze mimo město jezdit za 3,5 l/100km a ve městě za 4-4,5 dle agresivity jízdy.

Protože motor je přechlazený aby přežil letní horka, tak při teplotách pod cca 10°C se pořádně neohřeje a bere pak o cca 0,5l víc. Lze vyřešit částečných zakrytím chladiče.
Zontes 310M Obrázek, dříve Runner 50 Purejet, Runner ST200
Uživatelský avatar
Jimmy

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 294
Registrován: 28 bře 2010, 00:20
Skútr / moto: Zontes 310M/ Dříve Gilera Runner Purejet 50/ST 200

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod Putin » 25 led 2016, 14:02

Ano asi se vyplatí opravdu rovnou 200ccm, protože 125 mi žere 4 litry. Ježděno jen v Praze v hustém provozu. Mimochodem docela je na dynamice znát použití benzínu Verva 100 nebo aditiv do benzínu obecně, až jsem byl překvapen (silnější zátah odspoda a nižší hlučnost, absence škubání za studena). Na spotřebě však vůbec. S přechlazením souhlasím, zakrývám polovinu chladiče kromě léta pořád.
Putin

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 38
Registrován: 29 říj 2014, 10:49
Bydliště: Praha 6 - Břevnov
Skútr / moto: Gilera Runner VX 125

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod Jimmy » 25 led 2016, 19:30

Mám širokou izolepou překryto asi 70% vstupu do chladiče tak, že mezi 4 cm izolepy je cca 1 cm volného prostoru. Jezdím s touto úpravou celoročně a v podstatě jediná situace kdy jsem to musel sundat bylo na skútršňůře asi po půlhodině courání v koloně a horku a pak při soukromém kochání se po Praze jindy. V takovém případě po sepnutí větráku bylo odstranění izolepy otázkou pár vteřin. V normálním stavu tedy i při zakrytí většiny chladiče spočítám sepnutí větráku na něm na prstech jedné ruky po 4 letech provozu.

Mám i zkušenost s prasklou hadičkou, kdy v motoru zůstalo jen asi 0,5l vody. Motor sice vařil, ale přežil bez úhony pár desítek kilometrů než mě došlo v čem je asi problém a vodu jsem mohl doplnit.
Zontes 310M Obrázek, dříve Runner 50 Purejet, Runner ST200
Uživatelský avatar
Jimmy

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 294
Registrován: 28 bře 2010, 00:20
Skútr / moto: Zontes 310M/ Dříve Gilera Runner Purejet 50/ST 200

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod Radek.me » 26 led 2016, 07:35

Putin píše:Ano asi se vyplatí opravdu rovnou 200ccm, protože 125 mi žere 4 litry. Ježděno jen v Praze v hustém provozu. Mimochodem docela je na dynamice znát použití benzínu Verva 100 nebo aditiv do benzínu obecně, až jsem byl překvapen (silnější zátah odspoda a nižší hlučnost, absence škubání za studena). Na spotřebě však vůbec. S přechlazením souhlasím, zakrývám polovinu chladiče kromě léta pořád.


Přesně to mně ještě pořád vrtá hlavou jestli stačí 125ca nebo je lepší jít už rovnou do 200ccm. Rozdíly obou ? Spotřeba- výkon. Je fakt že 125ku člověk sežene za stejné peníze mladší, ale je to asi o náhodě.
Jak jsou na tom tyhle skůtry s výdrží aniž by do toho člověk musel nějak brutálně sypat. Protože některý v inzercích maj třeba přes 20tis najeto tak jestli z toho mít obavy nebo ne. ?
Uživatelský avatar
Radek.me

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 12
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Rakovník
Skútr / moto: Yamaha NMax 125 Viper Blue 2018

Re: Gilera Runner 200

Příspěvekod TUNER » 26 led 2016, 09:05

20k km ? Co to je ? to neni pro tyhle stroje prakticky nic. Jimmy bude mít o dost víc a já s podobným strojem (stejné motory,přepínače - ital jako ital) mam něco přes 40k a ohledně motoru,elektriky nebylo potřeba prakticky nic krom pravidelné údržby. Jediné co jsem zatím dělal bylo ložisko řízení,silentblok motoru a jeden zadní tlumič,za asi 25k km co jsem na tom najel......
Za mě bych šel do 200 ccm. Rozdíl ve spotřebě není tak velký jako rozdíl v jízdě. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků