Aprilia Leonardo 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod TUNER » 25 bře 2013, 13:13

Fakt o něm pořád přemejšlíš ? Facelift je jen pár nevýznamnejch detailů a i třístovka je v podstatě stejnej motor jen větší vrtání,ale výkonově to o moc lepší neni. Pořád myslim že to nejede jak Piaggio 250ccm motor. To střední plexi z Leoše jsem si nainstaloval na Phantoma,velikostně je to to co jsem hledal. Na Aprilku myslim že mi nešlo,protože tam jsou jinak díry,teda na ten starší model. Myslim že je jen na ten fejsliftovanej.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Mr.Voza » 25 bře 2013, 19:36

jj, furt me Leo vrta v hlave... zvazoval jsem vsechny pro a proti mezi Leem a Phantomem Max a furt mam takovej pocit, ze by me ten Leo vyhovoval vic... Jako nejvetsi nevyhody u Maxe vidim ten malej prostor pod sedackou, ze se tam nevleze integralka a taky ze je jich v porovnani v Leem hrozne malo a kdybych na to schanel nejaky pasty (kdybych to treba polozil), tak na Lea se to bude daleko lip shanet... Lea maj taky o dost priznivejsi porizovaci ceny... Taky je na Leo original to stredni plexi, coz jak jsem tady sledoval diskuzi o Maxovi, tak se na Maxe moc dobre neshani (jestli se vubec na Maxe neco takovyho sehnat da)... vim, ze jsi na Maxe plexi z Lea pridelaval, ale to zas je dalsi bastleni neceho, co tam nepatri a to nechci... nerikam, ze to neni na Maxovi hezky, jenom rikam, ze to proste neni origo, co tam patri a ze jsou potreba dalsi upravy... Jasny, ze 14kW a 16kW a 16kg rozdil na vaze bude asi znat, ale to bych asi ozelel...

Jestli je teda ten novejsi model jenom facelift a zadny jiny zmeny tam nejsou, tak bych se asi spokojil i s tim starsim modelem... ted jsem na nej nasel i to stredni plexi: http://www.motosp.cz/d-238s-plexi-kouro ... 20739.html

Kazdopadne to zvazuju tak vyhledove v horizontu cca 2-3 mesicu... az se otepli, tak chci jeste doladit svoje SRko po drobny prestavbe setupu, pak me ceka oprava NRG MC2, ktery jsem koupil nedavno nepojizdny a ted se me zas rysuje neodolatelna koupe neceho v jeste trochu vyssi kubature, nez je Leo a Max... umyslne zatim nechci prozradit ceho, abych to nezakrik, nebo me to nekdo nevyfouk... jestli to vyjde, tak se samozrejme pochlubim... pak uvidime, treba se me jezdeni na necem vetsim "cestovnim" zalibi natolik, ze u ty vyssi kubatury zustanu :lol: Uprime receno to ale kupuju spis ze zvedavosti a myslim, ze se toho pak po par projizdkach zbavim a budu chtit toho Lea...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod TUNER » 25 bře 2013, 20:20

Mno spíš si na to zvykneš a necháš si to....Málokdo sestupuje z vyší kubatury...ale samozřejmě je pár vyjímek i tady na foru. Hlavně po městě je cokoliv nad 250možná i 125 zbytečný,takže hodně záleží na využití. Mno mě nejvíc vadil podvozek a motor bez olejového filtru + malá maximálka,to bylo asi pár hlavních důvodů proč šel pryč.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Mr.Voza » 25 bře 2013, 20:53

Mala maximalka me asi neva... jezdim do 100gps, protoze se rychlejc bojim :oops: ...motor bez olejovyho filtru taky myslim nejak zkousnu, pac tech 3000km, nebo po kolika se tam meni olej, to najedu tak za 2-3 sezony :lol: no a ten podvozek... kdyz nebudu mit moznost srovnani s lepsim, tak me asi taky vadit nebude... moc to neklopim, takze nejaky krouceni ramu taky asi moc nepostrehnu...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod TUNER » 26 bře 2013, 07:15

Pokud ti tyhle věci nevadí a tak ti bude skútr vyhovovat. Jo myslim že i o něco víc baští,ale oproti tuněnejm 70kam budeš na stejno,možná spíš i líp ;-) Jen teda počítej s tim,že začneš jezdit víc než na padině,takže 3000 km najedeš ještě letos,tomu věř )))

Jinak já taky nemam rád jakékoliv "nevratné" úpravy,takže to plexi je samozřejmě dělané tak že lze kdykoliv odmontovat bez jakýchkoliv následků na stroji a stroj tak vrátit do původního seriového stavu...... což je stejně ale blbost protože na tom pak hrozně fouká ))))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Mr.Voza » 30 bře 2013, 14:09

Sorry za OT, ale ted uz muzu prozradit, co jsem to koupil, protoze uz to stoji v garazi. Je to Aprilia Scarabeo 500GT, coz je proti Leonardu tak trochu tezkotonazni hovado, ale byl za myslim velice slusnou cenu, takze kdyz me nebude vyhovovat, tak ho muzu poslat dal a prodelam na tom jenom minimum, nebo nic... Ma teda par skrabancu, neni to zadna lestenka, proste skutr z provozu, ale jsou to vsechno jenom skrabance - nic polamanyho... akorat jsem hned asi po pul hodine jeho vlastnictvi zlomil klic se spinacce, tak musim vymyslet, jak ten zbytek dostat ven :(

9.7. edit:
Ahoj vsem, tak Scarab (viz.prispevek vys) me nebavil, tak sel pryc a konecne jsem si poridil toho vysnenyho Leose 250 - neni to zadna lestenka, skrabancu a odrenin ma vic nez dost, polamanyho jsem ale nic nenasel. Jinak technickej stav, co jsem prohlizel, rek bych OK. Je to ten starsi model - rok 1999. Podle tacho najeto 25000km - podle celkovy opotrebovanosti skutra mozna i jo.

Pred tim jsem se byl podivat jeste na jednoho u Brna a toho jsem tam nechal - byl to vrak (kotouce sjety, predni vidle moc netlumily, zadek vrzal jak stary vrata, predni maska polamana a sesroubovana vrutama, predni svetlo nesvitilo, jenom svetelna houkacka sla, ta slapaci paka na hlavnim stojanu chybela a bylo tam navareny cosi, takze dostat to na hlavni stojan byl nadlidskej ukol...) a navic vubec nejel - byl nejakej zdechlej - skoro jak moje poladena 50tka me to prislo - az jsem zacal premejslet, jestli do tyhle kubatury vubec ma cenu jit.

Pak kdyz jsem jel na zkusebni jizdu na tomhle mym, kteryho jsem pak koupil, tak jsem se az lek, kolik to ma vykonu - proti tomu prvnimu u Brna tak o 30-40% vykonu vic.

Ve meste to ma proti tomu mymu bejvalymu Scarabeu neskutecnou manevrovatelnost - srovnatelnou s mym o 50kg lehcim SRkem. Vykon do mesta vic nez dostacujici a i na delsi trasu se s tim da v pohode jet - kdyz jsem ho koupil, jel jsem na tom 70km Dvur Kralove-Chrudim a kdyby az do Pardubic nelilo jak z konve, tak by to byla suprova prijizdka. Prijel jsem domu mokrej, jak kdybych spadnul do reky :lol:

Ale ted uz k mymu prvnimu dotazu - ted jsem na tom jel poprvy za polosera a vsimnul jsem si ze cela palubka nesviti rovnomerne - tacho sviti cely OK a ty bocni budiky (teplota a benzin) svitej nejvic dole, jak se pohybujou raficky. V horni casti, jak jsou kontrolky blinkru, svetel a oleje, tak svitej daleko min - skoro vubec. Ma to tak bejt, nebo tam mam popraskany zarovky podsvetleni?
Naposledy upravil KYBLOS dne 11 črc 2013, 14:55, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod TUNER » 10 črc 2013, 19:48

Myslim že mi to svítilo taky jen dole. Nahoře kde jsou kontrolky který jsou samy osvětlený to přece neni potřeba ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Mr.Voza » 10 črc 2013, 20:57

jj, ja vim, ze to neni potreba, jen me zajimalo jestli to tak ma bejt... z ciste estetickyho hlediska... dik za info :)

dneska najeto 100km mesto i mimo nej - tak pul na pul... zacinam si na nej zvykat... tichej chod motoru v nizkejch otackach, zadnej ujecenej ladak jako na tunakovi, vykonu na predjeti to ma mrte, ve meste suprova ovladatelnost, z krizovatky vystreli hned jak zavadim o plyn, projizdka cca 40km v kuse se na tom da ujet uplne v poho a jeste jsem mel chut jet dal, ale uz nebyl cas :wink: integralka se pod sedlo vejde... tak snad konecne skutr, jakyho jsem potreboval - zatim spokojenost... doufam, ze jsem to ted nezakriknul a nezacne se s*at :lol:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod TUNER » 11 črc 2013, 16:00

Hlavně hlídat a pravidelně měnit olej ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Mr.Voza » 24 črc 2013, 07:49

Nevite nekdo, jak u Leose nejrychlejc a nejjednodusejc zjitit, jestli funguje kontrolka na benzin? Myslim tim nejakej jednoduzsi zpusob, nez jezdit s flaskou benzinu v batohu dokud se kontrolka nerozsviti, nebo nedojde benzin.

Proc se ptam - po prvnich 200km jsem dotankoval do plna 7,2l - tzn. ze jezdim za cca 3,6l/100km. Podle technickejch parametru z manualu by mela mit nadrz 9,5l a z toho 1,5l rezerva. Takze bych pri prumerny spotrebe 3,6l bych mel na tech 8l do bliknuti kontrolky najet cca 220-230km a prazdnou nadrz bych mel mit pri 260-270km. Od posledniho tankovani uz mam najeto 250km a "hladovy voko" si jeste ani nemrklo - mam proto podezreni, ze nefunguje, tak ho chci nejakym co nejjednoduzsim zpusobem testnout. Treba me napada jestli se kontrolka benzinu nema na vterinu rozsvitit pri zapnuti zapalovani, jako pro kontrolu, ze funguje - jako to dela kontrolka oleje?

Pak me napada, co se stane kdyz odpojim plovak v nadrzi? U malejch 2T 50tek jsem takhle zkousel funkci kontrolky oleje - kdyz jsem odpojil plovak, olej se rozsvitil... (ale to uz me prijde jednoduszi jezdit s flaskou v batohu, nez sundavat plasty a hledat plovak :lol: )
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod krizik1 » 24 črc 2013, 07:57

A co zkusit skoro položit na jeden a pak na druhej bok. Když to máš takhle vyjetý, tak se musí rozsvítit :wink:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 825
Příspěvky: 2300
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod TUNER » 24 črc 2013, 10:00

Asi bych jezdil s tou litrovkou. Kde máš ručičku ? Už je v nebo pod červenym polem ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Mr.Voza » 24 črc 2013, 11:43

Podle rucicky zbejva jeste cca 1/3 cervenyho pole. Jestli ma v umyslu klesnout jeste niz, to fakt nevim - kazdej budik ma tu "realnou nulu" jinak - staci aby nekdo jednou sundal rucicku a na hridelku uz ji presne jako predtim nenasadi, takze pak bude ukazovat o par mm jinak. Pamatujes si treba jeste kde se Tobe rozsvecelo hladovy oko? Uz kdyz rucicka lezla do cervenyho, nebo az kdyz lehla na nulu? Pri zapnuti zapalka se na chvilku rozsvitit nema, jako to dela kontrolka oleje?

edit:
To Krizik: Uplne jsem predtim prehlidnul Tvuj prispevek, videl jsem jenom ten Tuneruv :oops: Dik za napad, to me nenapadlo - zkusim to a kdyz se nerozsviti, nalozim do batohu 2l petku s benzinem a pojedu to projet, dokud to bud nechcipne, nebo se nerozsviti hladovy voko.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod TUNER » 25 črc 2013, 06:41

Přesně si to nevybavuju,ale myslim že jsem si taky říkal že mi asi nefunguje kontrolka a ona se nakonec rozsvítila,ale uplně až když to bylo opravdu na nule,na začátku červeného políčka kdy už jsem čekal že to skoná. Jak přesná je signalizace a zda v nádrži po rozsvícení opravdu zbejvá ještě ten 1,5 litru jsem nezkoušel.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia Leonardo 250

Příspěvekod Mr.Voza » 25 črc 2013, 19:49

Tak jsem to dneska zkusil naklonit na jeden a pak na druhej bok a kontrolka nic. Tak jsem zbalil pod sedlo 2x2l benzinu a jel to projet. Po cca 10km (od posledniho tankovani to bylo 260km) si rucicka lehla na nulu a uz se ani nehnula. Pri 270km uz jsem si byl jistej, ze kontrolka nefunguje a spis jsem cekal, kdy to chcipne, nez abych cekal, ze se kontrolka rozsviti - kdyz v tom najednou BLIK a hladovy voko na me konecne poprvy mrklo :D

Pak jsem jeste dojel 20km domu, dal jsem si jeste par kolecek (10km) "kolem komina", abych zaokrouhlil najezd od posledniho tankovani na rovnejch 300km a sel dotankovat. Do 9,5l nadrze jsem nalil po vicko rovnejch 9,5l benzinu :lol: - jestli manual nelze a nadrz ma fakt 9,5l, tak musela bejt uplne sucha :lol: - kdyz spocitam spotrebu na tuhle vyjetou nadrz, tak me vychazi 3,17l/100km, coz je skoro o pul litru min, nez pri minulym tankovani. Asi je to tim, ze prvni nadrz jsem vyjel vetsinou po meste a tuhle spis po vejletech po okrskach a pohodovou "kochaci" rychlosti do 100km/h, pac se vic bojim. Spotrebu jsem teda nikdy moc neresil a neresim ji ani ted, ale kdyz se dopocitam takovyhleho cisla, tak to vylozene potesi :D
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků