Yamaha X MAX 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Yamaha X MAX 125

Příspěvekod moto.joker » 22 dub 2018, 12:44

Podle servisního manuálu k X-Max 250 rok 2005 je z čelního pohledu vpravo dolů od toho regulátoru (ten je uprostřed).
Na obrázku zelená šipka regulátor a červená je klakson. Asi je trochu víc schovaný za plasty.
Horn.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jedu a kochám se ...
Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250 (prodáno); Honda CB 900F Hornet (prodáno); Honda Dylan 125; Yamaha X-Max 250
Uživatelský avatar
moto.joker

1000+
 
Reputace: 183
Příspěvky: 1292
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda SCV Lead 100

Re: Yamaha X MAX 125

Příspěvekod Dr.Gaga » 22 dub 2018, 16:31

Super! Diky! Juknu na to, budu hold muset odplastovavat.

Koupil jsem dvojicku Stebel Magnumu... Heheheheheeeeeee!
Yamaha X-Max 125, 2008
Dr.Gaga

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 47
Registrován: 15 srp 2016, 18:19
Skútr / moto: Yamaha X-Max 125 2008

Re: Yamaha X MAX 125

Příspěvekod moto.joker » 23 dub 2018, 18:07

Tak pak dej vědět, co jsi našel.

Ještě jsem se koukal na tu Tvoji fotku. Už ho tam vidíš?
horn2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jedu a kochám se ...
Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250 (prodáno); Honda CB 900F Hornet (prodáno); Honda Dylan 125; Yamaha X-Max 250
Uživatelský avatar
moto.joker

1000+
 
Reputace: 183
Příspěvky: 1292
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda SCV Lead 100

Re: Yamaha X MAX 125

Příspěvekod Dr.Gaga » 24 dub 2018, 23:55

Super! Díky. Ono to bylo ve stínu a upřímně řečeno jsem ho takhle zašouplý nečekal.

Teď jdu studovat, jak odstrojit celý skútr, abych se k tomu kňourátku dostal. :-(
Yamaha X-Max 125, 2008
Dr.Gaga

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 47
Registrován: 15 srp 2016, 18:19
Skútr / moto: Yamaha X-Max 125 2008

Re: Yamaha X MAX 125

Příspěvekod moto.joker » 25 dub 2018, 08:41

Tak to mám radost, že jsem pomohl.
Přeju pevné nervy s tím odkrytováním, někdy je to docela fuška.
Jedu a kochám se ...
Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250 (prodáno); Honda CB 900F Hornet (prodáno); Honda Dylan 125; Yamaha X-Max 250
Uživatelský avatar
moto.joker

1000+
 
Reputace: 183
Příspěvky: 1292
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Skútr / moto: Honda SCV Lead 100

Re: Yamaha X MAX 125

Příspěvekod Dr.Gaga » 10 kvě 2018, 00:25

Ahojda!

Tak jsem na tom dneska dělal celé odpoledne až do půl desátý večer. Ale je to hotový.

Magnumy jsou pěkně velký, prakticky tam na to není místo. Jeden jsem vmódil na místo původního klaksonu - udělal jsem si malý vinglík, který jsem dal na původní díru v rámu. Za tou dírou je ještě jedna, taková šikovná, do ní jsem uchytil relátko. Druhý klakson jsem strčil přesně na druhou stranu, kupodivu tam je místa o cucíček víc. Tam ještě budu muset dotáhnout uchycení, už mám připravený vinglík, budu muset koupit stahovák na trubku (rám) a provrtám díry do plastu. Dráty mám dlouhé, nechal jsem to tak... Lepší, než kdyby byly krátké.

Nakonec jsem odkrytoval jenom plast pod náslapy, co jde odpředu dozadu. Měl jsem víc štěstí, než rozumu - očková desítkavse akorát vešla do párcentimetrové skuliny mezi plasty a troubítkem. No, je to tam fakt natěsno, jak ježek v kleci. Nikomu to nedoporučuju, patlal jsem se s tím několik hodin, než jsem našel vhodnou kombinaci pozice a ohnutí držáku. Pak mi zas nešel našroubovat šroubek...

I když jeden klakson je prakticky úplně uzavřený (než to provrtám), tak i tak je to masakr. Je to tak hlasitý, až je to směšný. Brutální, že i když mám na kebuli flašku od vokurek, tak i přes ní to je fakt nepříjemný na uši.

Oproti obrázku jsem klakson natočil více k díře...

Takže succé! Díky za rady.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Yamaha X-Max 125, 2008
Dr.Gaga

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 47
Registrován: 15 srp 2016, 18:19
Skútr / moto: Yamaha X-Max 125 2008

Re: Yamaha X MAX 125

Příspěvekod Dr.Gaga » 13 kvě 2018, 16:25

Ok. Troubitko klaksonuje. Mam dalsi dotaz...

Setkal se nekdo s kratkym rozsvicenim oranzove kontrolky motoru? Par minut po startu se rozsvitila, svitila tak 10 vterin, pak zhasla. Udelalo mi to poprve na podzim a ted dvakrat za sebou. Na jizde, pocitu, zvuku atd se to neprojevuje. Olej mam nad pulku merky. Ted zas nekolik startu vubec nic. Hmmm... Daji se nekde vyblikat chyby?

Jo, a jeste. Olej se meri s vysroubovanou merkou, ci zasroubovanou?
Diky
Yamaha X-Max 125, 2008
Dr.Gaga

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 47
Registrován: 15 srp 2016, 18:19
Skútr / moto: Yamaha X-Max 125 2008

Re: Yamaha X MAX 125

Příspěvekod forester » 13 kvě 2018, 17:11

Olej sa meria z vyšroubovanou mierkou, len sa vkladá.Kódy neviem ako sa vyvolávajú a ten problém s kontrolkou som nemal, zhasne po naśtartovaní v sekunde.Ale nerob paniku, keď všetko funguje počkaj je možné že sa len lambda sonda hlási.
Honda PCX, 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,32 tis km
Yamaha X-Max 250,2012,52 tis km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 264
Příspěvky: 3441
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Yamaha X-Max 250

Re: Yamaha X MAX 125

Příspěvekod webbot » 15 kvě 2018, 21:41

Zdar, dlouho jsem se tady neozval, poslední roky moc nejezdím, ale "X-Maxe" (mam MBK) pořád mám a sem tam se projedu.

Prasklo mi plexi, měl jsem uřezané vysoké Givi, měl jsme ho tak pod nos. Výhoda byla, že vzduch šel nad přilbu a já jezdil v tichu a hlavně v teple. Givi bylo i dost široké (nefoukalo na ruce), ale vzhledově nic moc. Koupil jsem Puig V-Tech Touring (na CZ webech mají všude chybně uvedeno Sport), je vysoké jako originál, takže proud vzduchu jde zhruba od nosu výše. No kromě toho, že už nemůžu jezdit s otevřeným hledím je to ale OK.
IMG_20180503_162312.jpg

Najeto mam necelých 32000km a při poslední projíždce se mi při volnoběhu začal ozývat kovový cinkavý zvuk z motoru. Měl jsem podezření na volnoběžku startéru, ale ta byla v pořádku. Už jsem byl celkem zoufalý, protože po rozebraní se zvuk ozýval z oblasti rozvodů. Nakonec mě napadlo, že by to mohl být napínák rozvodového řetězu > a taky že byl. Po výměne je to OK, musel jsem seřídit znovu vůli ventilů, vyměnil jsem svíčku, a dal nové těsnění na kryt alternátoru. Variátor, řemen a spojka je OK (měněno v 24000km). Skůtr jezdí zase jako nový. :D
IMG_20180513_124526.jpg

Jinak pneu opakovaně používam zimní Metzeler Feelfree Wintec > maximální spokojenost (jezdím jen od jara do podzimu). Předtím jsem měl Dunlopku ScootSmart> jak dopadla > viz tady

Historie (píšu spíše pro sebe > pro přehled co jsem dělal > možná to někomu pomůže):
10000km > Koupě
10200km > První dojmy I
10500km > První dojmy II
10700km > Plexi
12000km > Bězný servis, plexi, spojka + kontrastka, ventily, chladicí kapalina
14000km > Úprava plexi
18000km > Válečky, vodítka, řemen I
18000km > Válečky, vodítka, řemen II
19500km > MALOSSI TC UNIT O2 controller - lambda emulator
20000km > Přední vidlice, výfuk
24000km > Vodní pumpa I
24000km > Vodní pumpa II, ventily, filtry, spojka + kontrastka, válečky
24500km > Přední vidlice, zástěrka
Samozřejmě výměna oleje, filtrů, pneu dle potřeby. Brzdové desky už jsem měnil taky, jen si nemůžu vzpomenout kdy :(
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
webbot

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 160
Registrován: 29 čer 2011, 21:54
Bydliště: blízko F-M
Skútr / moto: MBK Skycruiser 125 (MBK Skycruiser = X-Max)

Předchozí

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků