Yamaha Tricity 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Yamaha Tricity 125

Příspěvekod Yaryn » 17 srp 2014, 14:44

Ahoj všem.
Co říkáte tomuto novému stroji...je za slušné peníze, jen nechápu, proč tam nedaj ten max výkon o 11kw, když je to určeno i pro řidiče s Béčkem...8,1kw mi přijde málo, co vy na to ? :shock:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Motto: co mě nezabije, to mě posílí...
2017 - 2019/SYM JET14
2019/HONDA FORZA 125
Uživatelský avatar
Yaryn

250+
 
Reputace: 40
Příspěvky: 355
Registrován: 01 čer 2012, 08:04
Bydliště: Potkali se u Kolína
Skútr / moto: SYM JET14 (prodáno)/Honda Forza 125

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod elem » 17 srp 2014, 14:54

Pekna, ale mohli fakt udelat treba petikilo jak mp3


Sent from my iPhone using Tapatalk
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 17:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod Mohy 125 » 17 srp 2014, 15:02

no je li maximálka jak udávají 90kmh, tak je to vysloveně městské vozítko...
Moto: 04/2014 - 10/2016 - Kymco Downtown 125ccm
10/2016 - ???? - Piaggio MP3 400i LT 2009 Akrapovič
Mohy 125

500+
 
Reputace: 20
Příspěvky: 565
Registrován: 10 dub 2014, 12:37
Bydliště: Vojkovice u Kralup
Tuning / úpravy: reflexní polepy, Akrapovič - víc netřeba

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod crhy » 17 srp 2014, 18:49

Moc nechápu smysl tohoto výplodu yamahy. Asi je to jenom pro ty, kdo neudrží rovnováhu. Obratnost, váha a možnost rychle prokličkovat kolonou je tu tam...,výkon nic moc a to samé platí o ceně.
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 462
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod Pipox » 08 zář 2014, 14:01

Mozno sa chlapci v Yamahe trosku zamysleli a snad urobia v novej verzii nieco pre odstranenie najvacsich minusov: Relativne maly vykon, ziadne odkladacie miesto, mala nadrz, absencia moznosti spustit vystrazne blinkre, nemoznost zaaretovat predne kolesa.

http://skutrmania.cz/clanek/681-verze-g ... icity.html
http://www.motoservices.com/actualite-3 ... ricity.htm
http://blog.motorcycle.com/2014/08/21/m ... nt-design/

Mne by sa osobne pacilo keby to bolo ako tento concept.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Pipox

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 16 črc 2012, 09:18
Bydliště: Praha východ

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod Tamara » 09 zář 2014, 17:19

Vypadá zajímavě.Ale nejede o moc rychleji než moje 50,takže maj smůlu :-P

-- 09 zář 2014, 18:20 --
Uživatelský avatar
Tamara

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 05 črc 2014, 13:24
Skútr / moto: yamaha neos 50
Tuning / úpravy: Variátor

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod Pipox » 30 bře 2015, 13:32

Pipox

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 16 črc 2012, 09:18
Bydliště: Praha východ

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod Petricity » 26 črc 2016, 10:52

Ahoj, tak sem majitelem tricity 125 dva mesice, mam pred 2 garanckou, 3700 km tak napisu sve zkusenosti. Motor mestsky, celkem citliva reakce, neposkakuje kdyz clovek popojozdi, do 60 raketa, pak nic, da se jet pekne 90 furt, ale od 70 se neda predjizdet, na dalnici proste kamion date jen z kopce v tech 105, ale rozhodne pro nutny presun to jde a nejste brzdou, mam origo topbox, snim nad 95 citlivy na vitr a trosku sebou skutr hazi, ale neni to dalnicni skutr. Ja jezdim spis po okrohu prazskym obcas a tam bez problemu, stabilita skutru prikladna, brzdy perfektni ucinek, vyzadujou jen vetsi stisk, ale tri kola sou tri kola, leva packa je propojena a brzdi vsechna tri kola, a uplne na klidnou jozdu staci, kdyz potrbujete zaflekovat coz yamaha umi, prippjite i pravou packu stojite na miste,mam verzi bez abs a kdo na to ma at si absko poridi,pze to brzdi tak dobre,ze neni problem kola zablokovat a je to a jistotu vic, skutr jde polozit jako kazdy jiny, ale bezbecnost,stabilita je nekde jinde. Rovnou se dostanu k hlavnimu negativu, tajvansky gumy nebo odkud maxxis, na suchudiky tri kolum drzi prikladney,jelikoz jsem si poridil tricity kvuli konceptu tri kol a jejich vyhode na mokru, kostkach,kolejich trmajovym, gumy svou katastrofalni prilnavosti na mokru tuto vyhodu smazavaji a na mokru tedy musi clovek jezdit stejne opatrne jako na skutru dvoukolovem s citygripama nebo feelfree, diky konceptu ujizdi casteji na mokru zadni kolo ale uz me ujela i predni a znate ten pocit ujeti kol do boku. Takze aby muj prispevek byl uzitecny tlacte na prodejce at vam vyhodne vymeni gumy jinak si ji nekoupite, pak uz to jde hure. Me ceka ted vymena pri garancee 4000, rozmery divny kol nedavaj moc vyberu,do zadu citygrip, dopredu michelin city pro, nova guma pro mestske uzivani zejmena pro asijsky trh, s odvodovou rejhou uprostred, nechal sem na servisu at je sezene, tak uvidime, jelikoz je tam problem s bezdusovym a dusovym typem tech pneu,ale ujistili mne ze to vyresi, nesehnal bych je navic levneji nez servisak. To dam vedet, ale pneumatiky na mokru jsou opravdu hlavnim nedostatkem tricity. Jinak k podvozku na suchu se da jezdit opravdu az sportovne, a pocit o prednich kol je uzasne stabilni, skrtnout si drzakem hlavniho stojanu je uz v hlubokym naklonu, jezdil sem predtim cbr125 2011 do velke nehody, tricity brzdi lepe, zataci stejne dobre, jede rozhodne mene. Jinak mam 186 ergonimie i pro velky bezprobelmu i kdyz skutr je proste maly celkove, este k podvozku zadni 12 tka je samo limitem sama o sobe,ale zadni odpruzeni se hodne snazi,to me mile prekvapilo,ve dvou se dostane samo na dorazy a spolujezdec vas semtam uhodi do ramene, pze jeho sedlo neni vypolstrovany raj teda,ale sam sem nejel ale spolujezdec mi vydrzel 260km po miniokreskach za den a slezl sam, ale singl kbinace dobryho sedla a snazivyho zadniho tlumeni a prednich nazavislych kol dela jizdu celkem komfortni, ale vzadu je 12tka s motorem holt, to neokecas . Sedlo me hodne prekvapilo,pze na 155verzi 2016 ho menili,me prijde super a umoznuje hodne posouvani a zatizeni jiny casti zadku. 155 verze piluje nedostatky, 4 kone resi agilitu kolem 80 az 90, pridali zasuvku, ale tafy sou pripraveny kabely pod palstem na riditkach az to budu resit a zvetsili o palec kolo a prohloubily podsedlokufr,aby se tam vesla integralka,ja tam vozim spolujezdocvu,moje scorpion evo 920 vyklopnou tam nedam. Do topboxu kufru i s praxi s bundou. Spotreba 2.6-2.8, nevim jak je to u hond ale servis kazdejch 4000, coz je holt vydaj,s kterym clovek musi pocitat. Jo stitek predni funguje do 90 pak moc ne, ale pze mam dobrou helmj neresim, kdybCh ale jezdil otevrenou, rozhodne vyssi stit.musta na me dlouhe nohy taky dostatekyzbejvaj mi 3 cm pred kolenama,takze noproblem. Spotrebu sem ale pocital pri zabehu pred tisicem, tak zas spocitam estli klesla tachometr,premeruje na 56 je 50. Zacal sem tankoat obyc 95 ty lepsi benziny clovek pozna trosku plus spis placebo efekt kdo chce. To je vlastne skoda ze budik neukazuje spotrebu. Ale po praze tricity ultimatni,je o polovinu mensi a lehci nez mpr3 a koleje za sucha neresite,s vymenou gum verim ze pak ani za mokra. To dam vedet. Sem hodne velkej vyletnik, a na teixity ae vyletuje paradne, na rychlejsi silnici si 90 spokojene brumla a ze nikoho nepredjedu mi nevadi, pze si planuju navigaci trasy kde stejne nikdo nejezdi. A pze mam i z minula sportovni choutky, je schopna je uspokojit v zatackach vrchovate na to ze je to skutryza tim si opravdu stojim, ale vykon nema opravdu zadnej. :-) kdyby vas cokoliv zajimalo, tak napiste, uz sem tricity i polozil, kdyz sem zapomel ze nesedim na cbru, coz sice znaci ze mam v sobe nezodpovedny hovadko furt, ale take to znamena ze znam limity tricity, za ktere uz se mi podarilo parkrat dostat, proto povazuji sve poznatky za relevantni ac ziskane nepatricnym chovanim k monce jak se ma bila tricity jmenuje. Pekny den vsem.
Uživatelský avatar
Petricity

5+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 6
Registrován: 26 črc 2016, 09:55
Skútr / moto: Yamaha Tricity

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod aldav » 26 črc 2016, 21:28

I když mě "trojka" nezajímá, alespon tedy ne v této podobě :-) tak jsi to sepsal hezky. Paleček hore

tap 1+2
Uživatelský avatar
aldav

250+
 
Reputace: 60
Příspěvky: 416
Registrován: 09 zář 2012, 00:19
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Yamaha X-MAX 300 + Honda Integra 750 DCT Tricolor

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod petr311 » 26 črc 2016, 21:32

Nějak mi uniká smysl tohoto vozítka. Než tuhle hračku, tak bych raději zvolil Yamahu X-Max 125.
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 až dosud - YAMAHA X-MAX 400/14.900km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 118
Příspěvky: 1094
Registrován: 24 dub 2013, 20:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 400 ABS 2018 / YAMAHA X-Max 300 ABS
Tuning / úpravy: X-Max 400: zadní nosič kufru Yamaha + zadní kufr Yamaha 50 l s opěrkou pro spolujezdce, držák telefonu (GPS) - na střed řídítek, velké plexi Puig kouřové, brašna pod přístrojový panel Yamaha

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod PePe_PCX » 27 črc 2016, 10:59

Jediná výhoda tříkolek je asi v tom, že se i s Béčkem smí jezdit třeba na 500cc.
Jak se to chová při zablokování předních kol brzdění? Nebo pokud v zatáčce podjede předek?
Honda PCX 125, Aprilia Pegaso 650 Trail
PePe_PCX

100+
 
Reputace: 16
Příspěvky: 108
Registrován: 24 črc 2015, 13:17
Skútr / moto: Honda PCX 125

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod Petricity » 27 črc 2016, 12:16

Kdyz predni kola bloknes, proste jedes dal rovne s bloklejma, kdyz ale ztratis rovnovahu taky si clovek sebezachovne dupne nohou pred uplnym zastavenim, pze logicky pak ty kola blokly jedou sikmo, ale na suchu je bloknout je hodne tezky,to se ti az zvedne zadek. To vse este verim zlepsi lepsi pneu. A ano trikolova 125 rozhodne neni pro kazdyho pze nema vyhodu toho ridicaku beckovyho a vyssiho objemu. Ale ja si na ni rozhodne neztezuju pro pohyb v praze a propletani,samozrrjme limitem je sire riditek respektive zrcatek ve vyssi dodackovejch, to asi kazdej zna, ze ma clovek dole dve kola vubec neni limitujici. No a kdyt ti ujedou predni kola proste ujedou dokud se zas nechytnou, muj pad byl ze mi ujel ten slizoun v zadu a dostal sem jakoby pretacivej smyk,narozdil od mejch dvoukolovejch padu kdy predni proste se odpotoucelo dostrany jak kazdej zna. Kazdopadne ja mel tricity ja 94 s kufrem,dekou a jinym prislusenstvim cimz se dostavame cenou napul mezi shcka a forzy xmaxe...

Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
Petricity

5+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 6
Registrován: 26 črc 2016, 09:55
Skútr / moto: Yamaha Tricity

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod Bostav » 27 črc 2016, 14:05

petr311 píše:Nějak mi uniká smysl tohoto vozítka. Než tuhle hračku, tak bych raději zvolil Yamahu X-Max 125.

Vždyť taky jezdíš na tříkolce. Někdo chce motorku, někdo skůtr a někdo chce ...... věc na třech kolech :wink:
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 200
Příspěvky: 1112
Registrován: 26 úno 2016, 13:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod Timgad » 27 črc 2016, 14:12

Pane petr311, vzpomeťe si, s čím jste začínal a jak jste byl nadšený. Byla to hračka, že?
Timgad

100+
 
Reputace: 23
Příspěvky: 225
Registrován: 26 srp 2014, 20:25
Bydliště: Náměšť
Skútr / moto: klasický skútr

Re: Yamaha Tricity 125

Příspěvekod Bostav » 27 črc 2016, 14:24

A jak ten první skútr skončil? :mrgreen:
Od roku 1989 - Jawa Mustang ,pak spousta, ale opravdu spousta skůtrů 50ccm,70ccm a 125ccm.
Nedávná minulost: Honda PCX 2014, Yamaha N-Max 2017
Obrázek
Uživatelský avatar
Bostav

1000+
 
Reputace: 200
Příspěvky: 1112
Registrován: 26 úno 2016, 13:47
Bydliště: U Mladé Boleslavi
Skútr / moto: Honda Forza 125ccm 2018
Tuning / úpravy: Okouzlující muž za řidítky.

Další

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků