Suzuki Burgman 125

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 13 led 2016, 09:19

Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1350
Registrován: 14 črc 2007, 07:50
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Fillipho » 13 led 2016, 09:43

Ahoj díky moc za odkaz ale už jsem mu psal a nemá :( . Jinak podle servisky je zde poslední údaj v roce 08 a to 15 209km a průměrný nájezd za rok je zde zpětně cca 3100km, když to vezmu, že do 2015 od 2008 to je 7 let krát 3100km, ty by na budíkách mělo být cca 37tis, takže buď to někdo stáhl o 12tis, což bych se nedivil a nebo dotyčný či dotyčná najezdil v tu dobu už jen poloviční nájezd, jelikož to tak odpovídá místo 3100km cca 1465km. Ale to je fuk, důležité pro mě je, že to jezdí, startuje, je tam zánovní gelová baterie, jen to potřebuje servis, není to nikde prasklý, svařovaný potlučený takže cajk :mrgreen:

14.1. edit:
Tak dneska jsem to byl projet a nejede to víc jak 80km/h. Myslíte si, že má smysl dělat GO motoru? Jako fufera, těsnění, ložiska atp.? Nevím jak rozvodový řetěz, vodní pumpa atp. to by mě zajímalo, nebo kdybyhc to někde vyčetl, bylo by to lepčejší. Pokud někdo ví co a jak, sem s tím. :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 bře 2017, 16:00, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Fillipho

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 13
Registrován: 11 led 2016, 18:41
Skútr / moto: Suzuki Burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod JRM66 » 14 led 2016, 19:52

...ešte pred GO by som mrkol na šírku remeňa, valčeky a kontrastnu pružinu, tipujem že vsjo bude ešte origo.
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST
JRM66

500+
 
Reputace: 71
Příspěvky: 725
Registrován: 08 říj 2015, 17:22
Bydliště: Totalitna EU. v panelaku zatiaľ
Skútr / moto: BV RST 250ie BV-300 Tourer BV-350 ST
Tuning / úpravy: Vymenena pôvodna brzdova kvapalina!

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod crhy » 14 led 2016, 20:23

Řekl by jsem, že to co jsi koupil je olítaná vrána od moře, do který se nevyplatí vrazit ani desetník. Proto se jí velmi rádi zbavily. Ale to asi nechceš slyšet, takže koukni na variátor, gufero na klice, jestli jsou v pořádku a jaké to má válečky, řemen a spojku, dále vyměň svíčku, seřiď ventily, vyměň brzdovku, vyměň chladící kapalinu, Koukni na karburátor a vyčisti jej a pak snad můžeš v klidu jezdit, tedy pokud už budeš mít ten nový, nebo jiný výfuk.
Ještě si říkám, že by bylo fajn kouknout na olej v tlumičích a vyměnit při tom rovnou gufera a prachovky, to jistě za těch 100000km nikdo nedělal.
No a když si tohle všechno spočítáš, tak ti vyjde, že nový skůtr by vyšel levněji.
Naposledy upravil crhy dne 14 led 2016, 20:35, celkově upraveno 1
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 462
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 19:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod saimon1 » 14 led 2016, 20:34

Válečky a řemen by mohli stačit vyměnit.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1350
Registrován: 14 črc 2007, 07:50
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Fillipho » 14 led 2016, 21:54

crhy píše:Řekl by jsem, že to co jsi koupil je olítaná vrána od moře, do který se nevyplatí vrazit ani desetník. Proto se jí velmi rádi zbavily. Ale to asi nechceš slyšet, takže koukni na variátor, gufero na klice, jestli jsou v pořádku a jaké to má válečky, řemen a spojku, dále vyměň svíčku, seřiď ventily, vyměň brzdovku, vyměň chladící kapalinu, Koukni na karburátor a vyčisti jej a pak snad můžeš v klidu jezdit, tedy pokud už budeš mít ten nový, nebo jiný výfuk.
Ještě si říkám, že by bylo fajn kouknout na olej v tlumičích a vyměnit při tom rovnou gufera a prachovky, to jistě za těch 100000km nikdo nedělal.
No a když si tohle všechno spočítáš, tak ti vyjde, že nový skůtr by vyšel levněji.

Nebuď hned takovej pesimista, když jsem koupil auto, také jsem rovnou udělal vše, oleje, filtry a rozvody, zahučel jsem tam za 10tis. To si myslím že je základ,od té doby jsem tedy měnil už hodně věcí, turbo, vstřiky, vačku, ale vím, že jsem to tam dal nové a také se k tomu tak stavím. Bohužel tento skůtr vlastnil nějakej němčour a ten asi udělal to základní, nebyl žádný fanda, jelikož by aspoň nějak ošetřil ty plasty, když už. Koupil jsem na to spešl přípravek a je to mnohem lepší. Nekoupil jsem skůtra od fandy, ale od člověka, který je sem do ČR tahá, ale asi by mě to nebavilo jen sednout a jezdit, sice by to bylo bez starostí a peněženka by tolik netrpěla, ale zábava žádná. A skůtr jsem nekoupil ani za 30 a ani za 20tis, takže si myslím, že cena úměrná k tomu, že není po servise.

-- 14 led 2016, 22:34 --

Ještě bych potřeboval radu, těch válečku je hrozně moc, různé hmotnosti, ví někdo kolik tam má přijít? Nechce se mi kupovat x sad a dělat to pokus omyl, popřípadě pokud je to nějak označené na origo váleččích dalo by se to vyčíst z toho ne?
Fillipho

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 13
Registrován: 11 led 2016, 18:41
Skútr / moto: Suzuki Burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod wilda3 » 14 led 2016, 23:56

Tak ti nevim jestli si z nas zase nekdo nestrili...

Valecky 20x15 13g. Vyhledano za par sekund ve vlakne Suzuki Burgman 125!!!

Howgh
wilda3

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 108
Registrován: 09 kvě 2013, 16:49
Skútr / moto: Honda PCX 125 hnědá perleť r.v.2014

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Fillipho » 15 led 2016, 07:22

Tak promiň, pokud to má být narážka na mě, zatím se tu ještě rozkoukávám, ale díky za odpověďm příště použiji v danném vlákně kolonku hledat
Fillipho

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 13
Registrován: 11 led 2016, 18:41
Skútr / moto: Suzuki Burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod Fillipho » 28 úno 2016, 20:29

Tak abych to tu malinko oživil, sehnal jsem výfuk v perfektním stavu, tak jsem ho doladil do dokonalosti :wink: . Průser je, že to zase nechytá, vím že už je KO baterka. Nabíjel jsem ji celý půl den a točil jsem to se vším všudy cca 2min a pak už ani ň. Takže mě čeká nová baterka, svíčka byla docela mokrá, takže buď je to tou baterkou a nebo mě napadá ještě sytič. Před tím když jsem to nastartoval, tak to bylo ve vyšších ale konstantních otáčkách a pak to spadlo na nižší, to zn. sytič se vypnul, předpokládám, že teď v zimě to má asi delší časový interval než v létě, nebo ne? Napadl mě pak ještě ten sytič, pokud to nebude ani po výměně baterky a svíčky startovat :roll:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Fillipho

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 13
Registrován: 11 led 2016, 18:41
Skútr / moto: Suzuki Burgman 125

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod max.jr » 22 črc 2019, 08:49

Ahoj uvazuji o koupi burgmana 125.Ziju sice jinde cca 2500 km ale rad bych jezdil na něm i do Čech.Je na to vhodný tento scooter?Na co si dat pozor popřípadě jestli někdo absolvuje dálky je motor dostačující?Bude to moje první a poslední motorka nejsem vyznavac dvoukolaku ale tahle se mi moc líbí.Děkuji za odpovědi.Servisní stav me nezajímá chci koupit Novy stroj

Sent from my X23 using Tapatalk
max.jr

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 10 kvě 2013, 19:58
Skútr / moto: Suzuki AP 50 1998
Tuning / úpravy: zadne

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod xPet » 22 črc 2019, 10:38

Ahoj. Zrovna včera po projížďce na kole jsem si říkal, že bych si hrozně přál, kdyby mi bylo zase 19 let.
Samozřejmě, že je motor na to tvé "dojíždění" dostačující, těch průměrných denních cestovních 64 - 67 km/h to dá; o to mít strach nemusíš.
Ještě mě napadá..., zkus i variantu koupit 2 podobné stroje a mezi nimi se dopravovat letadlem.
Spotřeba: Obrázek
xPet

100+
 
Reputace: 47
Příspěvky: 230
Registrován: 14 črc 2016, 12:38
Bydliště: Ostopovice
Skútr / moto: Piaggio Beverly 350 (2012), Honda SH 125 (2015)

Re: Suzuki Burgman 125

Příspěvekod max.jr » 22 črc 2019, 11:07

xPet píše:Ahoj. Zrovna včera po projížďce na kole jsem si říkal, že bych si hrozně přál, kdyby mi bylo zase 19 let.
Samozřejmě, že je motor na to tvé "dojíždění" dostačující, těch průměrných denních cestovních 64 - 67 km/h to dá; o to mít strach nemusíš.
Ještě mě napadá..., zkus i variantu koupit 2 podobné stroje a mezi nimi se dopravovat letadlem.
Na to zase tolik peněz nemám a nemám rad letadla ale pro někoho určitě zajímavé

Sent from my X23 using Tapatalk
max.jr

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 10 kvě 2013, 19:58
Skútr / moto: Suzuki AP 50 1998
Tuning / úpravy: zadne

Předchozí

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron