Suzuki AN 125 - tlak ve válci

Diskuze o skútrech většího objemu.

Suzuki AN 125 - tlak ve válci

Příspěvekod brumla » 13 bře 2012, 18:16

mam skutra suzuki an 125,nejedna se o burgmana. a ve valci je tlak 4,5 baru prijde me to dosti malo. kolik mate vy ? nebo kolik by tam melo byt ?
brumla

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 11 bře 2012, 20:54

Re: tlak ve valci

Příspěvekod ferkov » 09 dub 2012, 14:38

devet by jeste slo, mam dojem, ze hranice idealni stlacitelnosti zapalne smesi je nekde u 6.5 to co je nad je pouzitelny i kdyz se ztratovosti vykonu, co je pod je na generalku, jelikoz smes uz nema potrebny tlak k zapalnosti. jestli tam mas 4.5 tak bud je to spatne zmerene , tlak uchazel okolo, nebo nebyla skrtici klapka otevrena naplno, nebo uz je motor k.o.
ferkov

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ustecký Kraj
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Suzuki Burgman 650 Exe
Tuning / úpravy: jezdim už bez postraních koleček a to je hukot

Re: tlak ve valci

Příspěvekod vraver » 09 dub 2012, 17:36

Chlapi,mám dojem,že kompres nemá vliv na to,aby se směs zapálila,to se řeší u dieselových motorů.
Samozřejmě to má vliv na výkon a může mít vyšší spotřebu oleje,ale v žádném případě to nemá vliv na to,aby benzínový motor naskočil.
Uživatelský avatar
vraver

250+
 
Reputace: 28
Příspěvky: 431
Registrován: 17 srp 2011, 10:00
Bydliště: Žižkov-hlavní město Prahy
Skútr / moto: Yamaha XJR1300-2006, Yamaha XJ600 51J-1988

Re: tlak ve valci

Příspěvekod deepeyes » 09 dub 2012, 21:16

Asi tak nějak, ale když je tlak hodně malý (nevím kolik), tak to prostě uteče pryč (kolem pístu nebo kanálem zpátky), místo aby expandující plyny stlačily píst dolů. Takže pak ani nechytne, bude jen slyšet kašlání při startování. Směs by se měla zapálit vždycky, protože tam skočí jiskra. Samozřejmě teoreticky.
Ale jinak souhlasím, čím nižší tlak, tím nižší výkon.
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 dub 2013, 12:16, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Kouzlo bílejch čar nikdy nepřerušíš.

Obrázek
Uživatelský avatar
deepeyes

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 60
Registrován: 07 říj 2011, 18:07
Bydliště: Malšice, 731866517
Skútr / moto: Yamaha VP 300 Versity

Re: tlak ve valci

Příspěvekod ferkov » 09 dub 2012, 23:16

nebylo mysleno, ze se uz vubec nezapali, ale ze nema potrebny tlak k zápanosti takze zjednodusene vice hori jak vybuchuje :o)))))
ferkov

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 120
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ustecký Kraj
Skútr / moto: Piaggio X9 500 Suzuki Burgman 650 Exe
Tuning / úpravy: jezdim už bez postraních koleček a to je hukot

Re: tlak ve valci

Příspěvekod petr1380 » 29 dub 2012, 21:25

pokud to neni moc vylágrovaný tak stačí dát nové pístní kroužky, nebo seřídit ventyly (u 4T)
Piaggio NRG mc3/ Piaggio X9 125 (180)/ Piaggio X9 500ie Evo/ Yamaha Tmax 500
Uživatelský avatar
petr1380

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 10 srp 2011, 22:58
Bydliště: Chýnov
Skútr / moto: Piaggio X9 125/Piaggio X9 500ie/ Yamaha Tmax 500


Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků