Piaggio X8 125ccm

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod Enzo » 11 led 2014, 17:33

Bylo: Kentoya PowerMax 50 4T: Odblokovaný, variátor Naraku High Speed+ válečky Malossi 5,5g, válec 72 ccm, motobox: Kapa K26N Monolock (6400 km)
Nyní: Aprilia Sport City 125 (2006), motobox: Givi E350 Flow
Uživatelský avatar
Enzo

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 36
Registrován: 13 srp 2011, 18:39
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Aprilia Sportcity 125 (2006)
Tuning / úpravy: Doufám, že nebudou potřeba.

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod barby.II » 19 led 2014, 18:17

Díky za radu.

2.3. edit:
Zdravím, tak jsem to v pátek už nevydržel a vyjel jsem se strojem ze sklepa, kde byl přes zimu. Trvalo to teda pěkně dlouho, než se mi povedlo ho vůbec nastartovat. I když jsem baterii vyndal a každý měsíc jí dobíjel, tak mi zdechla (byla už dost stará). Koupil jsem novou, nalil elektrolyt a přifázoval. Párkrát jsem protočil s plným plynem, pak vyndal svíčku a dal náhradní. To už naskočil motor okamžitě. Nechal jsem pět minut se zapnutým motorem stát a pak jsem vyrazil. Dal jsem si cca 40 km, bylo to fakt prima. Dneska se chystám vyměnit řemen a válečky. Nikdy jsem to nedělal, ale nastudoval jsem si to na netu, tak se mi to snad podaří?! Mám najeto cca 12 300 km a v manuálu se píše, že by se měl ve 12 000 km ten řemen a válečky vyměnit. Koupil jsm standartní hmotnost válečků, tak uvidím, jak to bude jezdit. Máte s tím někdo zkušenost, jaká hmotnost válečků je nejoptimálnější?..díky za rady

18:18 edit:
Nevíte náhodou, jak se sundá kryt variátoru, abych se dostal na ty válečky a výměnu řemene? Odšrouboval jsem všechny šrouby po obvodě, mele se to, ale nemůžu to za živého boha sundat. Když se sundá ta černá kulatá krytka na krytu variátoru, je pod tím 19-ctka matka, ta mi nejde vytočit. Jakmile zaberu, celé se to protáčí. I když držím zadní brzdu, prostě to nepovolím. Nevíte někdo jak na to?...díky za rady a tipy
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 bře 2014, 19:38, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou
barby.II

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 13 čer 2013, 18:32
Skútr / moto: piaggio x8 125

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod Enzo » 02 bře 2014, 19:26

Udělej si stoper na variator nebo kup rázovej utahovák
Bylo: Kentoya PowerMax 50 4T: Odblokovaný, variátor Naraku High Speed+ válečky Malossi 5,5g, válec 72 ccm, motobox: Kapa K26N Monolock (6400 km)
Nyní: Aprilia Sport City 125 (2006), motobox: Givi E350 Flow
Uživatelský avatar
Enzo

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 36
Registrován: 13 srp 2011, 18:39
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Aprilia Sportcity 125 (2006)
Tuning / úpravy: Doufám, že nebudou potřeba.

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod barby.II » 02 bře 2014, 20:02

No tak kupovat rázový utahovák se mi asi moc nevyplatí, to bych to musel využívat častěji. Jak myslíš udělej si stoper? Z čeho a kam ho vůbec dát, aby to zastavilo to protáčení?

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 bře 2014, 20:24, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
barby.II

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 13 čer 2013, 18:32
Skútr / moto: piaggio x8 125

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod 942004 » 02 bře 2014, 20:27

Stoper na variátor se dává tam jak je ta matka,kterou nemůžeš povolit,bez toho nesundáš kryt.Jsou tam dvě díry do kterých zapadnou čepy stoperu a znemožní protáčení. Když nemáš potřebné nářádí,tak se to řeší tak,že najdeš nejbližší servis,pneuservis,tam mají rázový utahovák,kterým ti to povolí.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod barby.II » 02 bře 2014, 20:37

Jojo, díky za radu. Snad si s tím nějak poradím...

4.3. edit:
Tak se mi povedlo sundat kryt řemene a variátoru. Ted zase bohužel nevím, jak sundat polořemenici, abych se dostal na válečky a vyměnil je. Celé se to protáčí, musí tam být nějaký fígl, jak to proti tomu otáčení zajistit, aby se dala matka povolit a sundat? Budu vděčný za každou radu...díky
Naposledy upravil KYBLOS dne 04 bře 2014, 20:57, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
barby.II

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 13 čer 2013, 18:32
Skútr / moto: piaggio x8 125

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod TUNER » 04 bře 2014, 20:19

Rázovým utahovákem. Můžeš ho použít jak na vario tak na spojku. Seženeš ho s přehledem do 1000,- a můžeš si vybrat zda ele. a nebo pneumatický.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod Hasmann » 04 bře 2014, 21:23

Barby: Pokud máš i auto, tak rázový utahovák využiješ jak na moto tak na auto při výměně kol...Takže se ti rozhodně vyplatí. Mám elektro s Ac do zásuvky a utáhne ho i baterka na moto když potřebuju povolit varec nebo spojku. Takže ho utáhne i autobaterie na autě v případě přehazování kol zimní/letní.. :wink:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod barby.II » 05 bře 2014, 19:41

Tak jsem si nakonec objednal rázový utahovák od Extolu v akci za 1500 Kč. Je na 220 V, tak snad to s tím půjde? Někdo mi taky radil, až to budu montovat zpět, abych matky zakápnul nějakým lepidlem na závity. Děláte to někdo? A případně jaké lepidlo máte odzkoušené?...díky
barby.II

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 13 čer 2013, 18:32
Skútr / moto: piaggio x8 125

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod StuntJ » 05 bře 2014, 19:55

Varec se může lepit Loctite 243, je to takový uni, pro jistotu ..... :wink:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod barby.II » 05 bře 2014, 20:23

Kde se to dá koupit? Normálně v nějaké mototechně? Jde mi hlavně o to, abych nevyhazoval prašule zbytečně. Jestli je to nutné nebo není?
barby.II

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 13 čer 2013, 18:32
Skútr / moto: piaggio x8 125

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod TUNER » 05 bře 2014, 20:29

No,když to povolíš jinak,tak to samozřejmě nutné není ;) )))
Vyhledej na netu a objednej.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod barby.II » 05 bře 2014, 20:46

Tak na netu to objednávat nechci, zaplatím další kilo za dopravu. Zkusím nejdříve nějakou mototechnu, tam to přeci musí mít taky...no v první řadě se ale pořádně poptám, zda to má cenu vůbec kupovat....
barby.II

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 13 čer 2013, 18:32
Skútr / moto: piaggio x8 125

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod StuntJ » 05 bře 2014, 22:00

Pokud to utáhneš na předepsaný moment, pak není problém, je to jen ta jistota pro klid ....
:wink:
Život je jak bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš

PCX 125/2011 papá :
Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
StuntJ

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 638
Registrován: 25 říj 2011, 00:04

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod TUNER » 06 bře 2014, 13:03

Možná zaplatíš kilo za poštu,ale taky ho třeba seženeš o 4 kila levněji než v nějaké mototechně.......tak přeju hodně štěstí.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků