Piaggio X8 125ccm

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod SPEEDY » 07 říj 2014, 20:49

Zdravím všechny a zároveň mám prosbu zda někdo nemá na X8 český manuál.
Díky :)
Uživatelský avatar
SPEEDY

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 37
Registrován: 28 črc 2010, 16:38

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod Milan M » 12 lis 2014, 20:37

Ahoj. Mám český manuál na X9, je to podobný a motor je stejnej ...
Mám taky X8

Tady jsou odkazy ke stažení:
X9 v češtině:
http://www.uloz.to/xu11YAz/cesky-manual-piaggio-x9-rar

kompletní servisní manuál na X8 250 v AJ:

http://www.uloz.to/xA9nRESA/piaggio-x8- ... manual-pdf

... s tím už budeš trochu chytřejší ... jako já :)
Uživatelský avatar
Milan M

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 25 led 2014, 21:32
Skútr / moto: Piaggio X8

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod lukopi » 15 črc 2015, 23:48

Ahoj lidi,
mám X8 asi 2 měsíce a když třeba 2 týdny nejezdím tak mi spadne benzín, nevíte jak tomu předcházet? díkes
lukopi

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 15 črc 2015, 23:34
Skútr / moto: Piaggio X8
Tuning / úpravy: 125

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod nem.pe » 16 črc 2015, 06:52

jezdit aspoň ob den :D
ne vážně za dva týdny se z karburátoru benzín odpaří a jelikož je nádrž dole tak
chvíli trvá než podávací podtlakové čerpadlo karburátor naplní
a jelikož je čerpadlo podtlakové tak musíš chvíli točit motorem aby jsi vytvořil podtlak v sání
já když startuju po dlouhé době tak to nechám chvíli točit startérem a pak přidám dvakrát plný plyn
aby akcelerační pumpička nastříkla benzín do sání a začnu znovu startovat chytne to dřív
pokud to trvá vyloženě dlouho pak by ještě mohl být špatný zpětný ventil na benzínové hadičce za filtrem
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod lukopi » 16 črc 2015, 14:51

Tak já nejezdím v každém počasí :-) já to řešil tím způsobem že jsem pod svíčku stříknul benzín a už to šlo,ale to není řešení, taky se mi už podařilo vybít baterku :-(
lukopi

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 15 črc 2015, 23:34
Skútr / moto: Piaggio X8
Tuning / úpravy: 125

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod zitow » 16 črc 2015, 18:03

Jednocestný ventil na nejvyšší bod benzínové hadičky.
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod nem.pe » 16 črc 2015, 18:58

ja tam mám zpětný ventil už z výroby je funkční ověřeno v hadičce před startováním je benzín
ale stejně po 14dnech kdy motorka stojí se benzín z karburátoru vypaří a pak trvá déle
než chytne než se naplní karburátor
můj postup je cca 5-6s startování (doplnění benzínu do karburátoru)někdy chytne někdy ne
pak dvakrát přidám plyn nástřik benzínu do sání akcelerační pumpičkou (v podstatě jako když stříkneš ty pod svíčku akorát míň pracný)
pak opět startuju a to na 90% chytí vždy
ale to je opravdu jen po dlouhé odstávce
jinak chytá normálně
tak vyzkoušej tenhle postup
Petr
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod lukopi » 16 črc 2015, 21:56

Díkes, až to bude zase aktuální tak to zkusím
lukopi

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 15 črc 2015, 23:34
Skútr / moto: Piaggio X8
Tuning / úpravy: 125

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod barby.II » 22 črc 2015, 17:14

Zdravím pánové, mám menší problém se svým strojem. Začaly mi téct gufera přední vidlice, ted už je to tak špatné, že se nedá pořádně jezdit. Objednal jsem si tedy nová gufera, olej a chci se do toho pustit. Nevím ale, kolik přesně mám do každé vidlice nalít? Nevíte náhodou někdou přesnou míru? A je to složité, vyměnit si to sám? ..díky za rady
barby.II

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 13 čer 2013, 18:32
Skútr / moto: piaggio x8 125

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod zitow » 23 črc 2015, 13:06

90-110 ml...7,5-20W...podle toho jakou chceš tuhost. Je to snadné.
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod barby.II » 27 črc 2015, 20:32

Díky, objednal jsem si 10W. Ted ale nastal další problém. Hodinu jsem rozebíral plexi, přední plasty, kolo. Další hodinu jsem sundaval tlumiče a tím jsem skončil. Spodní imbus se mi protáčí, nemůžu ho povolit. Vrchní jsem povolil, vyndal péro, vylil starý olej, ale nemůžu za boha vyndat kluzák a gufero. Fak jsem zkoušel hodinu s tím trhat a nepohlo se to ani o kousek. Poradí mi někdo nějaký fígl nebo na to musí být stahovák? Pokud se podaří vyndat gufero, jak pak narazím to nové?..díky za radu, snadné mi to opravdu nepřipadá
barby.II

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 13 čer 2013, 18:32
Skútr / moto: piaggio x8 125

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod zitow » 27 črc 2015, 20:49

Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod barby.II » 27 črc 2015, 20:55

To je sice hezký takový návod, ale když mi nejde povolit ten spodní šroub, protáčí se potvora.

-- 27. 7. 2015 20:58 --

Ten kluzák nejde vyndat kvůli tomu spodnímu šroubu, když mi nejde vyndat? Potřebuju poradit jak vyndat ten spodní šroub a jak kluzák?

-- 27. 7. 2015 21:02 --

A to ještě musím chvátat, protože mám skútra rozebraného v půjčené garáži a musím za to platit, tak abych to tam neměl moc dlouho.
barby.II

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 41
Registrován: 13 čer 2013, 18:32
Skútr / moto: piaggio x8 125

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod zitow » 27 črc 2015, 21:02

Já jsem nerozebíral komplet jako ty. Nechal jsem starý vykapat, a nalil nový. Zkus to povolit v zavřeném stavu. Nebo rázový utahovák.
Uživatelský avatar
zitow

250+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 294
Registrován: 17 dub 2013, 19:17
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: X9 125 》200 evolution
Tuning / úpravy: Dr.Pulley sliders, Leo 4road, iridium NGK

Re: Piaggio X8 125ccm

Příspěvekod nem.pe » 27 črc 2015, 21:15

[quote="barby.II"]To je sice hezký takový návod, ale když mi nejde povolit ten spodní šroub, protáčí se potvora.

-- 27. 7. 2015 20:58 --

Ten kluzák nejde vyndat kvůli tomu spodnímu šroubu, když mi nejde vyndat? Potřebuju poradit jak vyndat ten spodní šroub a jak kluzák?

vyndej pružinu a dole v kluzáku je taky imbus kterým to podržíš ale je to na dva dlouhý nástavce na golu já to na X9 neměl tak dotažený
normálně jsem na trhnutí povolil zkus to dotáhnout a pak škubnutím povolit
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků