Piaggio X10 125 i.e.

Diskuze o skútrech většího objemu.

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod LadasM » 07 lis 2017, 07:47

Že by snaha nahnat lidi do servisu i kvůli banalitě? :-)
Yamaha Tracer 700 (2019)
Piaggio X Evo 400 (2012), najeto - 88450 km, k prodeji.
Honda SH125 ABS (2016), najeto - 7300 km
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 429
Registrován: 09 čer 2011, 10:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod pavelcent » 07 lis 2017, 15:08

Asi ano. Protože takové základní věci jako je výměna vzduchového filtru, oleje a jeho filtru, chladící kapaliny, žárovek by měla být naprostou samozřejmostí domácí údržby. Já na to včera fakt hleděl jako tele na nový vrata, kde že jsou ještě další a další šroubky co musí ven a který plasty musí dolů, abych se dostal do airboxu. Neměl jsem potom tolik času, abych se do toho pustil, tak jsem zkusil net a pak rady zdejších mechaniků a tajně doufal, že jsem jen velmi nedůvtipný a nenašel jsem ten jednoduchý postup. Jak se ukázalo ten neexistuje a musí se jít cestou odstrojení poloviny skútru :(
Uživatelský avatar
pavelcent

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 54
Registrován: 31 srp 2008, 12:20
Skútr / moto: Piaggio X10 125 ABS,ASR
Tuning / úpravy: Výfuk Akrapovič,variátor Polini,orig.kufr

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod nedory » 07 lis 2017, 17:18

zkus tohle http://livinginthepast-audioweb.co.uk/index.php?p=x10striptease

Fakt je to otázka na kafe, ale měj rukavice, některý plasty jsou dost ostrý.

Proč jen jsem takovej hodnej člověk? :D
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 730
Registrován: 27 pro 2010, 10:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod pavelcent » 07 lis 2017, 17:26

Jasně, dík. Na to jsem koukal, ale furt jsem věřil, že musí být jednoduší postup. Možná jsem naivní, ale toto mi připadá na hlavu postavené. Asi daň za hezké tvary skútru :D a proto se říká, že pro krásu se musí trpět :D :D
Uživatelský avatar
pavelcent

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 54
Registrován: 31 srp 2008, 12:20
Skútr / moto: Piaggio X10 125 ABS,ASR
Tuning / úpravy: Výfuk Akrapovič,variátor Polini,orig.kufr

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod nedory » 07 lis 2017, 17:50

neboj, jde to rychle. Hlavně se nesmíš bát zatáhnout za chromové lišty, ale plynule a ne cukem. Dobré je vzít si takovou tu bílou kuchyňskou plácačku, na rém se to používá, a tou to vyloupnout. Funguje i širší dlátko, ale bacha na poškrábání plastů.
Ta, co je uprostřed je dělená, a je třeba oddělat šroub, ale je vidět.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

500+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 730
Registrován: 27 pro 2010, 10:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod pavelcent » 07 lis 2017, 18:42

Mám takový plastový špachtličky co používám na rozdělávání mobilů nebo notebooků poškrábání bych se moc nebál, čeho se bojím je možnost ulomení nějakých paciček a všelijakých plastových bazmeků, kterých tam bude plno :? . To se pak blbě opravuje, nebo nahrazuje. Taky toho, že mi na konci v misce zůstane nějakej ten šroubek a něco nebude držet jak má a budu horko těžko hledat kde chybí :D .
Nu což zima je na krku, tak se s tím alespoň tak nějak seznámím a možná si budu říkat jakej jsem to byl strašpytel a vlastně to nic není ..... jak mi tu jeden říkal :D :D :D :D . Díky.
Uživatelský avatar
pavelcent

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 54
Registrován: 31 srp 2008, 12:20
Skútr / moto: Piaggio X10 125 ABS,ASR
Tuning / úpravy: Výfuk Akrapovič,variátor Polini,orig.kufr

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod bajo_sk » 08 lis 2017, 12:44

neda sa to rozobrat ako na 500vke ? Tiez som si myslel, ze musim demontovat vsetky plasty a nakoniec pomohlo toto video
https://www.youtube.com/watch?v=8tDe_G3ln8w
Prvy krat mi to trvalo dost dlho, potom ked uz clovek vie, co kde hladat a ako pootocit, bolo to na par minut
viac som o tom pisal tu: maxi-skutry-f5/piaggio-x-10-350-500-t6728-630.html
Najpristupnejsie to maju asi 350ka a mp3. Tam je to pristupne bez demontaze cohokolvek
Jazdil som na :
Piaggio X10/500 1/2014 (predane 17.4.2018)
Honda PCX 125 r. 2012 (predane 17.10.2013)
Pionier 05 a 555

Na X10 som jazdil za Obrázek
Uživatelský avatar
bajo_sk

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 205
Registrován: 31 bře 2012, 17:58
Bydliště: skoro Bratislava :-)
Skútr / moto: BMW R1200GS

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod cibuk » 24 čer 2018, 22:31

Ještě k přístupu k vzd. filtru a k variatoru.Mám vyzkoušené.Vycvaknout prostřední lištu, odšroubovat zadní lištu a vycvaknout ji, dále odšroubovat celý boční plast,ale nechat jej tam, odšroubovat všechno na stupačce a sundat spodní lakovaný plast.Hotovo.Vzít nějaký přiměřený špalík dřeva a celý boční plast odehnout, špalík vložit mezi rám a boční plast. A mohu sundat filtr a dokonce použít rázový utahovák na variator.Je to otázka 5 minut bez sundávání plastu.Poprvé jsem také bok odplastoval . A potom jsem zjistil, že to není třeba. Dost jsem byl překvapen, že mi nešel sundat spojkový zvon a musel jsem použít stahovák. Nanečisto jsem to několikrát zkusil bez spojky tam zvon na hřídel nasadit a stáhnou a stejný výsledek. Vpodstatě se zvon musí po nasazení víka variatoru víkem variatoru nalisovat na hřídel. A to nemluvím o tom, že bez víka variátoru se nesmí motor nastartovat, neboť hřídel spojky je zapuštěna do víka variátoru, kde je také ložisko. Bez namontovaného víka má spojková hřídel vakl, takže nastartování bez víka je oddělání ozubeného kola v převodovce.Pitomci italští. Měl jsem Hondu S-wing a tam jsem všechno mohl dělat poslepu. A ještě malá rada. Pokud se podaří ulomit nějaký plastový hajzl, Tak je výborný dvousložkový lepidlo Patex z OBI . Protože jsem to rozebíral poprvé, také se mi podařilo něco ulomit, tak jsem to opravil tímto lepidlem a ještě jsem to pojistil tavnou pistolí. Teď to drží jako čert. Ale to je to, že když se to rozebírá poprvé, tak se neví jak to tam je zaháknuté. Ale i to rozebrání boku je v celku v pohodě. Holt se musí dát bacha na ty pacičky. Ta moje odzkoušená varianta je bez rozebírání plastů. Všem hezký den.
cibuk

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 15 říj 2013, 15:31
Skútr / moto: skutr
Tuning / úpravy: bez

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod 1akrij » 03 dub 2019, 20:38

Zdravím
tak jsem se stal jedním z vás,jediné co řeším je levý deflekor nebyl tam a nevím kde koupit.Jinak jede super je to sice 125 ale okolo komína to stačí.Má najeto 1500km takže vlastně skoro nový r.v.2013.Veškerá dokumentace ke skůtru,zatím naprostá spokojenost ještě přihlásit a bude se jezdit.
1akrij

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 29 čer 2017, 09:15
Bydliště: Liberecký kraj
Skútr / moto: Piaggio X 10 125

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod BJS » 12 dub 2019, 16:25

Jestli myslíš deflektorem ten průhledný boční kryt, tak je mají ve Scootlandu: https://www.scootland.cz/skutr-piaggio- ... y/kapotaz/
Ale 3 litry za takový malý bazmek, to je Teda síla...
Ex: MBK Booster 50NG 3.600 km, Piaggio Fly 125ie 3V 21.500 km
Uživatelský avatar
BJS

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 28 kvě 2013, 11:16
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Piaggio X10 125 ABS/ASR Sport
Tuning / úpravy: Akrapović, GIVI Airflow

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod Gandalf » 13 dub 2019, 09:04

Před pár lety jsem se informativně ptal přesně na tenhle nový díl kluků ze skutry-levne.cz a tehdy říkali cca 2200 Kč, včetně dph. Holt plasty na skútry/moto nejsou levné...
Bylo: Jawa Babetta 210 (1988-2000) Kymco Downtown 125 (2013) Piaggio X10 350 (2014-16)
Aktuálně: Obrázek / Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 59
Příspěvky: 1339
Registrován: 14 čer 2011, 15:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Forza 125 / CTX 700D

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod 1akrij » 14 dub 2019, 07:10

Je to sice hodně peněz ale patří to tam.Na Ebay je daleko dražší,bohužel.Kousek průhlednýho plastu a neví co si účtovat
1akrij

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 29 čer 2017, 09:15
Bydliště: Liberecký kraj
Skútr / moto: Piaggio X 10 125

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod 1akrij » 15 dub 2019, 18:42

Tak dneska mi přišel náhradní díl (deflektor) a mám hotovo.Na to že jsem vše rozdělával poprvé tak dvě hodiny na to padly.Mají to ale kluci italský vše poschovávaný ale český člověk si poradí.
Naposledy upravil 1akrij dne 20 dub 2019, 09:42, celkově upraveno 1
1akrij

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 29 čer 2017, 09:15
Bydliště: Liberecký kraj
Skútr / moto: Piaggio X 10 125

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod BJS » 18 dub 2019, 13:07

No, já mám verzi "Sport" - taková X10 "social edition" černé sedlo místo hnědého, černé lišty místo chromu, černý plast pod řidítky a pod plexi, chybí USB zásuvka - a tam ty deflektory nebyly od výroby, ani podle fotek na netu:[http://www.francescooter.com/scooter-piaggio-x10-125-sport.php]
Ale jinak máš pravdu - u klasické verze to tam patří a měly by tam být.
Ex: MBK Booster 50NG 3.600 km, Piaggio Fly 125ie 3V 21.500 km
Uživatelský avatar
BJS

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 28 kvě 2013, 11:16
Bydliště: Nový Jičín
Skútr / moto: Piaggio X10 125 ABS/ASR Sport
Tuning / úpravy: Akrapović, GIVI Airflow

Re: Piaggio X10 125 i.e.

Příspěvekod 1akrij » 20 dub 2019, 11:29

Nedávno jsem ho viděl na bazoši i s kufrem černýho a už je pryč,zajímavý celý černý a deflektory to opravdu nemělo.Včera decentní projížďka okolo komína a jak ty kilometry naskakují.Spotřeba nevím, zatím jezdím co bylo v nádrži.Malý dotaz, kontrolka na benzín se opravdu rozsvítí když bude na minimu???Sice mám návod v pěti jazycích ale česky bohužel ne.
1akrij

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 29 čer 2017, 09:15
Bydliště: Liberecký kraj
Skútr / moto: Piaggio X 10 125

PředchozíDalší

Zpět na 100-125ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: sohobu a 2 návštevníků